Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт заміна дверей з улаштуванням укосів в Київському професійному енергетичному ліцеї по вул. Білицька 38Б
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-12-02-001061-b c8e45b1d4ead47b5baa9e3d847bb8e86
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Роман Поліщук

+380683865718 kpel.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний енергетичний ліцей
Код ЄДРПОУ: 05536768
Місцезнаходження: 04078, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Білицька, 38-Б
Контактна особа: Роман Поліщук
+380683865718
kpel.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:31
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт заміна дверей з улаштуванням укосів в Київському професійному енергетичному ліцеї по вул. Білицька 38Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04078, Україна, Київ, Київ, Білицька 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 15:17
ТД вікна .docx
03 грудня 2019 15:17
Оголошення.docx
03 грудня 2019 15:17
Двері деф акт.rtf
02 грудня 2019 14:38
Договір Послуги2.docx
03 грудня 2019 15:17
ТД вікна .docx
03 грудня 2019 15:17
Оголошення.docx
02 грудня 2019 14:38
Інформація про закупівлю ОБЛ.docx
02 грудня 2019 12:32
Інформація про закупівлю ОБЛ.docx
03 грудня 2019 15:17
Двері деф акт.rtf
02 грудня 2019 12:32
Двері деф акт.rtf
02 грудня 2019 14:38
Договір Послуги2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 03 грудня 2019 15:33
Дата відповіді: 03 грудня 2019 17:05
Укоси ? Чому закупівлю не викладали раніше ?Коли Ви плануете робити робити роботи по укосам? Аукціон буде 10 грудня .Замір.Срок на узгодження та підписання договору +-3 дня.Виготовлення виробів 7 раб .днів. Монтаж +-2 дня в кращому випадку .Разом приблизно +- 12 раб. днів. А ще укоси ? Коли їх робити?
Відповідь: Добрий день. Заміри ви можете зробити, не чекаючи закінчення аукціону, і відразу після вибору переможцем, запустити на виготовлення.Вимоги для всіх однакові.
?
Дата подання: 03 грудня 2019 17:17
Дата відповіді: 03 грудня 2019 17:51
Запустити вироби на підставі чого ? Не отримавши оригінал підписанного с двохсторін договору ? тільки на ваше "честне" слово ?Акт підпишите також до завершення виконання робіт ? і оплату теж зробити до закінченні робіт ?
Відповідь: Як вже відповідав вище, вимоги для всіх однакові, якщо вас щось не влаштовує, або ви не впевнені в сроках виконання - можете не приймати участь.
?
Дата подання: 03 грудня 2019 18:11
Дата відповіді: 03 грудня 2019 20:09
Я не впевнений щодо Ваших намірів по закупівлі ,яку Ви оголосили з укосами на 10 грудня з укосами?! Нічого не дотримуєтесь ні погдних умов ні ДСТУ ,ні ДБН які повинні бути дотримані під час монтажу та проведенні укосів........Все на поспіх.Переносіть закупівлю на наступний рік .!!!!
Відповідь: Вибачте, а які погодні умови вам заважають зробити укоси ВСЕРЕДИНІ приміщення дверей, які знаходяться між двух кімнат, а не виходять на вулицю. Ви б краще позвонили, і уточнили що до чого, або приїхали, поспілкувалися з нами та зробили заміри наперед, а не перекладували проблеми на нас, та указували про перенос тендера тому що ви не встигаєте виконати умови. Тендер оголошено з огляду на КОНКУРЕНТНУ форму розміщення замовлення на закупівлю. Якщо не зможете ви - зробить хтось інший, якщо не зможе інший - перенесемо на наступний рік.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП НИКС-П 73 500,00
UAH з ПДВ
73 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 74 688,00
UAH з ПДВ
74 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2019 21:13
Установчі додатково.rar
08 грудня 2019 21:13
Статут ПП НИКС П.rar
08 грудня 2019 21:13
Сертифікати1 (4).rar
08 грудня 2019 21:13
Сертифікати 3.rar
08 грудня 2019 21:13
Сертифікати 2(2).rar
08 грудня 2019 21:13
Працівники.rar
08 грудня 2019 21:13
Гарантійни листи.rar
08 грудня 2019 21:13
Відгук НБУ.PDF
08 грудня 2019 21:13
Витяг НДС ПП НИКС П.jpg
08 грудня 2019 21:13
Витяг ЄДРПОУ 17.10.2019.pdf
08 грудня 2019 21:13
Аналогічні договра.rar

Публічні документи

06 грудня 2019 08:40
8.1_диплом_кошторисник.pdf
06 грудня 2019 08:40
12.1_Протоколи ОП-онов.pdf
06 грудня 2019 08:40
23.1_Договір сміття №I-150.pdf
06 грудня 2019 08:40
8.1_ТК_кошторисник.pdf
06 грудня 2019 08:40
19.1_Фінзвіт_2018.pdf
06 грудня 2019 08:40
1_Пропозиція.pdf
06 грудня 2019 08:40
2.3_Статут.pdf
06 грудня 2019 08:40
27_Проект договору.pdf
06 грудня 2019 08:40
8.3_витяг з протоколу_22.pdf
06 грудня 2019 08:40
8.1_ТК_головний інженер.pdf
06 грудня 2019 08:40
8.2_Наказ по ОП.pdf
06 грудня 2019 08:40
8.0_Довідка працівники.pdf
06 грудня 2019 08:40
7_Витяг ЄДРПОУ+копія.pdf
06 грудня 2019 08:40
24_Лист без авансу.pdf
06 грудня 2019 08:40
8.1_Кодрянська-Форощук.pdf
06 грудня 2019 08:40
25_Сертифікат ISO.pdf
06 грудня 2019 08:40
21_Контроль якості.pdf
06 грудня 2019 08:40
2.5_Паспорт.pdf
06 грудня 2019 08:40
9.1_Обладнання та МТБ.pdf
06 грудня 2019 08:40
8.2_Посвідчення ОП.pdf
06 грудня 2019 08:40
3_Довідка МВС 26.11.2019.zip
06 грудня 2019 08:40
4_2019_11_22_ФО.zip
06 грудня 2019 08:40
10_Довідка банкрутство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НИКС-П

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП НИКС-П
#33384198
Відхилено 73 500,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 14:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
#33147770
Переможець 74 688,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 14:56

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП НИКС-П #33384198

№ рішення у справі

70/124-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

11 грудня 2019 14:53
№50 двері.docx

Документи

11 грудня 2019 14:56
№176 двер..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
#33147770
74 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 14:56
№176 двер..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1st.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 12:53
№118.pdf укладений
13 грудня 2019 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML