Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
21 030,00 UAH
UA-2019-12-02-000981-a ● 3417f2e7ed1c44fa9957e3f4decbd1b5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 35198441 |
Вебсайт: | http://www.apostille.in.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41 |
Контактна особа: |
Циганок Світлана +380444846425 tsyganok@apostille.in.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 11:56 |
Очікувана вартість: | 21 030,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Предмет закупівлі (товар): канцелярські товари (30190000-7 - офісне устаткування та приладдя різне).
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції.
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.
Розгорнути
Згорнути
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції.
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1523 шт
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 грудня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 17:35 |
Договір поставки (1).doc |
02 грудня 2019 17:35 |
Документація_канцтовари (1).doc |
02 грудня 2019 17:35 |
Тех вимоги канцтовари (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 10:57
Дата відповіді: 03 грудня 2019 14:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Учасник може запропонувати товар-аналог, але
при цьому має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним або не гіршим, тієї ж якості та має відповідати характеристикам товарів, що зазначені в додатку.
2) У п. 5 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовником було зазначено, що пропозиція Учасника повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, характеристики запропонованого товару із зазначенням торгової марки, вартість одиниці продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
3)Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому до участі у закупівлях допущені всі учасники, чиї пропозиції відповідають вимогам закупівлі. Оскільки в Документації визначено, що загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням усіх витрат, пов'язаних з предметом закупівлі, при оцінці розглядається остаточна ціна.
при цьому має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним або не гіршим, тієї ж якості та має відповідати характеристикам товарів, що зазначені в додатку.
2) У п. 5 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовником було зазначено, що пропозиція Учасника повинна містити загальну вартість предмету закупівлі, характеристики запропонованого товару із зазначенням торгової марки, вартість одиниці продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
3)Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому до участі у закупівлях допущені всі учасники, чиї пропозиції відповідають вимогам закупівлі. Оскільки в Документації визначено, що загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням усіх витрат, пов'язаних з предметом закупівлі, при оцінці розглядається остаточна ціна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
14 050,14
UAH з ПДВ
|
12 950,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" |
19 031,00
UAH з ПДВ
|
13 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
17 052,24
UAH з ПДВ
|
17 052,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
12 950,70
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 16:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" #43282719 |
Відхилено |
13 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 16:36
|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Переможець |
17 052,24
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Рисунок (12).jpg | укладений |
19 грудня 2019 15:26
|
Рисунок (8).jpg | укладений |
19 грудня 2019 15:26
|
Рисунок (11).jpg | укладений |
19 грудня 2019 15:26
|
Рисунок (13).jpg | укладений |
19 грудня 2019 15:26
|
Рисунок (10).jpg | укладений |
19 грудня 2019 15:26
|
Рисунок (7).jpg | укладений |
19 грудня 2019 15:26
|
Рисунок (9).jpg | укладений |
19 грудня 2019 15:26
|
Рисунок (14).jpg | укладений |
19 грудня 2019 15:26
|