Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відходи деревини
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-12-02-000948-c 87a7c881ba0d446d83cfaf5da28b640d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аврамець-Рудик Катерина Вікторівна

380982781808 kpanb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Андрушівської міської ради АНДРУШІВКАБЛАГОУСТРІЙ
Код ЄДРПОУ: 37260069
Місцезнаходження: 13400, Україна , Житомирська обл., Андрушівка, Садова, 9
Контактна особа: Аврамець-Рудик Катерина Вікторівна
380982781808
kpanb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі відмінено торги через відсутність дост.кільк. учас

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 13:52
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Відходи деревини(горбиль,обапол,обрізки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 метри кубічні
Відходи деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, Садова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03416000-9 — Відходи деревини
ДК003:2010: 1491 — Менеджери (управителі) у житлово-комунальному господарстві

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відходи деревини Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

02 грудня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-16-000013 ● 44bab8bd4ace4e43885b8c3e8e441514
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.01.2020
№ 6

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.01.2020 № 6.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
13. UA-2019-12-02-000948-c від 02.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-17 11:40:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Відходи деревини», код ДК 021:2015: 03416000-9 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-02-000948-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала
потреба в отриманні пояснення з наступного питання:

Чому при проведенні вищезазначеної переговорної процедури закупівлі у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, відсутність якого фактично не підтверджує настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі внаслідок двічі відміненого тендеру через відсутність достатньої кількості учасників визначених пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-22 13:22:23

Відповідь на поставлене питання

З врахуванням відсутності обгрунтування застосування переговорної процедури зхакупівлі договір № 6 від 16.12.2019р. укладений з ФОП Мельник Л.А. буде розірвано шляхом укладання додаткової угоди.

Зобов'язання по указаному договору частково виконані в сумі 149800грн.00 коп.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-28 14:44:34

Пояснення з власної ініціативи

КП АМР АНДРУШІВКАБЛАГОУСТРІЙ повідомляє, що згідно договору №6 від 16.12.2019р по закупівлі (UA-2019-12-02-000948-c) відходів деревини, було здійснено оплату в сумі 149800грн 00коп.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано 27 січня 2020 року шляхом укладання додаткової угоди "про розірвання договору №6 від 16.12.2019".

2020-01-27 18:12:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2020-02-07 09:42:12

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник Леонід Аркадійович
#1884215797
Переможець 333 340,00
UAH
02 грудня 2019 13:52

Документи

02 грудня 2019 13:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 13:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник Леонід Аркадійович
#1884215797
333 340,00
UAH
Документи

Документи

02 грудня 2019 13:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 13:09
Untitled.FR12.pdf укладений
28 січня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 13:25
Untitled.FR12.pdf укладений
16 грудня 2019 13:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 333 340,00
UAH
Причини розірвання договору: В зв'язку з врахуванням відсутності обгрунтування застосування переговорної процедури