Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування в школах, пришкільних закладах відпочинку з денним перебуванням та позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Прикордонник»
Очікувана вартість
5 645 730,00 UAH
UA-2019-12-02-000880-b 05dc57c5ed7940dc9b8120389e245619
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Супоровський Андрій Валерійович

+380380334431 jurist_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141696
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27
Контактна особа: Супоровський Андрій Валерійович
+380380334431
jurist_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 12:05
Очікувана вартість: 5 645 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 02 грудня 2019 11:57
Enquiries until: 07 грудня 2019 12:00
Complaints submission until: до 13 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 грудня 2019 12:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації гарячого харчування в школах, пришкільних закладах відпочинку з денним перебуванням та позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Прикордонник»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Відповідно до документації, місто Нововолинськ, проспект Дружби, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з організації гарячого харчування в школах, пришкільних закладах відпочинку з денним перебуванням та позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Прикордонник» Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 11:57
ТД Кейтерингові послуги на 2020 рік.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-02-000126 ● 4be714b3927c462c81c317d46d2f9dd4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.12.2019 № 46-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 02.12.2019 № 46-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-02-000880-b від 02.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

за результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області закупівлі: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» — 4-та цифра основного словника «клас» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) — 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування в школах, пришкільних закладах відпочинку з денним перебуванням та позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Прикордонник»); Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-02-000880-b, опублікованого в електронній системі закупівель 03.12.2019 р. о 13:00 год., Відкриті торги на закупівлю: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» — 4-та цифра основного словника «клас» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) — 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування в школах, пришкільних закладах відпочинку з денним перебуванням та позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Прикордонник»); Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-02-000880-b відмінити;

2019-12-10 10:35:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме: не накладено електронний цифровий підпис на річний план за номером UA-P-2019-12-02-001425-a)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 5 590 272,70
UAH з ПДВ
5 590 272,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РИБІН ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ" 5 617 501,35
UAH з ПДВ
5 617 501,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 11:24
Електронний підпис
17 грудня 2019 11:21
28. Довідка стаття 17.pdf
17 грудня 2019 11:21
27. Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2019 11:21
26. Меню розклад.pdf
17 грудня 2019 11:21
25. Примірне меню.pdf
17 грудня 2019 11:21
24. Довідка про санкції.pdf
17 грудня 2019 11:21
21. Проект договору.pdf
17 грудня 2019 11:21
20.2 Виписка.pdf
17 грудня 2019 11:21
20.1 Довідка статистика.pdf
17 грудня 2019 11:21
20. Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2019 11:21
19. Статут.pdf
17 грудня 2019 11:21
19. Витяг ЄДР.pdf
17 грудня 2019 11:21
16. Довіреність.pdf
17 грудня 2019 11:21
13. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 11:46
Електронний підпис
17 грудня 2019 11:35
017.jpg
17 грудня 2019 11:35
016.jpg
17 грудня 2019 11:35
015.jpg
17 грудня 2019 11:35
014.jpg
17 грудня 2019 11:35
013.jpg
17 грудня 2019 11:35
012.jpg
17 грудня 2019 11:35
011.jpg
17 грудня 2019 11:35
010.jpg
17 грудня 2019 11:35
009.jpg
17 грудня 2019 11:35
008.jpg
17 грудня 2019 11:35
007.jpg
17 грудня 2019 11:35
006.jpg
17 грудня 2019 11:35
005.jpg
17 грудня 2019 11:35
004.jpg
17 грудня 2019 11:35
003.jpg
17 грудня 2019 11:35
002.jpg
17 грудня 2019 11:35
001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ФОП "РИБІН ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Очікує рішення 5 590 272,70
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 12:26

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 12:34
Коментар щодо відміни: Торги відмінено на підставі ч.1 ст.31 Закону, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Документи:
19 грудня 2019 12:34
Протокол тендерного комітету