Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонер-картриджі до друкуючих пристроїв).
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2019-12-02-000859-a 8008e6bb98f34588b555bbecb37d75a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юхимець Анатолій Миколайович

+380442553431 mtz@rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 20064120
Вебсайт: http://www.rada.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО , будинок 5
Контактна особа: Юхимець Анатолій Миколайович
+380442553431
mtz@rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 17:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 17:49
Початок аукціону: 11 грудня 2019 12:07
Очікувана вартість: 199 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143 шт
ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонер-картриджі до друкуючих пристроїв).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київська обл., Київ, 01008, м. Київ, вул. Банкова, 6-8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про предмет закупівлі
Дата подання: 03 грудня 2019 09:16
Дата відповіді: 03 грудня 2019 09:28
В оголошенні зазначено закупівля тонер картриджів , а в документації вказано закупівлі БФП. Що є правильним, тонер картриджі чи БФП ?
Відповідь: Закупівля тонер картриджів.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:09
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Відповідь
- п 3.2.2. Товар обов’язково повинен бути «оригінальним» (від виробника друкуючих пристроїв).


- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?

Відповідь
-Так допускаємо ФОП. Ціна його остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 195 460,98
UAH з ПДВ
195 460,98
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 198 918,72
UAH з ПДВ
198 918,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 12:03
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:03
Технiчна пропозицiя.pdf
10 грудня 2019 12:03
Комерцiйна пропозицiя.pdf
10 грудня 2019 12:03
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2019 12:03
Витяг з ЄДР_25.11.2019.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 14:33
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:33
Статут.pdf
10 грудня 2019 14:33
Свідоцтво ПДВ_з.pdf
10 грудня 2019 14:33
Протокол.pdf
10 грудня 2019 14:33
Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 195 460,98
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 17:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 грудня 2019 17:35
тонер карт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
195 460,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 17:35
тонер карт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
291.pdf укладений
21 грудня 2019 16:27