Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 офісні меблі
Очікувана вартість
9 050,00 UAH
UA-2019-12-02-000711-c 8a1b60663b074450a2809a015163bf77
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дробот Ірина Борисівна

380442545668 tmf-museum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей театрального, музичного та кіномистецтва України
Код ЄДРПОУ: 32071418
Вебсайт: http://www.tmf-museum.kiev.ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 24
Контактна особа: Дробот Ірина Борисівна
380442545668
tmf-museum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 9 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Доставка здійснюється за рахунок учасника (входить у вартість товару). Якщо доставка здійснюється кур'єрською службою, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО ПОПЕРЕДИТИ ЗАМОВНИКА ЗА ОДИН РОБОЧИЙ ДЕНЬ ДО ДАТИ ПОСТАВКИ ТА НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДЕРЖАВНІ НОМЕРИ ТА ТИП КУЗОВУ АВТОМОБІЛЯ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕПУСТКИ НА В'ЇЗД АВТОТРАНСПОРТУ НА ТЕРИТОРІЮ ЗАМОВНИКА.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
придбання офісних меблів для загального користування працівниками Музею, а саме: шафи для документів -3шт .; шафа офісна - 1шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лаврська,9 корпус 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару придбання офісних меблів для загального користування працівниками Музею, а саме: шафи для документів -3шт .; шафа офісна - 1шт. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:40
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:57
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ розглядаємо. ціна залишається остаточною, без ПДВ.
колір шаф
Дата подання: 03 грудня 2019 11:41
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:52
Доброго дня! У Вас прописано , що колір ДСП уточнюється з замовником. прохання вказати якого кольору потрібні шафи, чи враховувати колір. який вже вказаний в тхх-ольха горна?Дякую
Відповідь: Доброго дня! Колір ольха горна. Але уточнюється з виробником (по представленому каталогу ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШКАФНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 8 500,00
UAH з ПДВ
8 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:16
витяг з сайту минюсту.pdf
06 грудня 2019 16:16
Лист згода.pdf
06 грудня 2019 16:16
Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2019 16:16
Цінова.pdf
06 грудня 2019 16:16
витяг з пдв.pdf
06 грудня 2019 16:16
Висновок СЕЕ.pdf
06 грудня 2019 16:16
виписка шкафник.pdf
06 грудня 2019 16:16
Статут Шкафник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШКАФНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШКАФНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40542915
Переможець 8 500,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 15:48

Документи

09 грудня 2019 15:47
34.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШКАФНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40542915
8 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 15:47
34.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1712 1.jpg укладений
17 грудня 2019 16:01
1712 2.jpg укладений
17 грудня 2019 16:01
1712 3.jpg укладений
17 грудня 2019 16:01