Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (столи, тумби, робоче місце Теллера, стійка клієнта ММСБ)
Очікувана вартість
92 263,00 UAH
UA-2019-12-02-000692-b e365cc05b4c84271b82379029ef622e7
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Діана Горич

+380487297516 horychdv@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Одеське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09328601
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Базарна, 17
Контактна особа: Діана Горич
+380487297516
horychdv@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 11:05
Очікувана вартість: 92 263,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,17%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Офісні меблі (столи, тумби, робоче місце Теллера, стійка клієнта ММСБ ), код ДК 021:2015 - 39130000-2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 найменувань
Офісні меблі (столи, тумби, робоче місце Теллера, стійка клієнта ММСБ ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67701, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Єврейська, 28, м. Ізмаїл, вул. Михайла Грушевського, 4 (68604)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 11:23
Оголошення Меблі.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 грудня 2019 10:14
Коментар щодо відміни: Торги відмінено у зв'язку із відсутністю в оголошенні до процедури закупівлі переліку документів, які необхідно надати учасникам для участі у закупівлі.
Документи:
09 грудня 2019 10:14
ПОВІДОМЛЕННЯ про відміну Меблі.docx