Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 30190000-7 (ДК 021:2015 30192700-8 «Канцелярські товари»).
Очікувана вартість
58 700,00 UAH
UA-2019-12-02-000674-c ● 0b9bd154eb9945c6bb2fe8743268a888
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393782 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ярославська, 31-Б |
Контактна особа: |
Бернадська Світлана Борисівна 380444824199 office@ruszn07.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 12:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 12:10 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 58 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 587,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 30190000-7 (ДК 021:2015 30192700-8 «Канцелярські товари»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3975 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 30190000-7 (ДК 021:2015 30192700-8 «Канцелярські товари»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, місто Київ, Київ, Ярославська 31 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 30190000-7 (ДК 021:2015 30192700-8 «Канцелярські товари»). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 12:09 |
2. Проект договору канцтовари.doc |
02 грудня 2019 12:08 |
1. Оголошення канцтовари 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:41
Дата відповіді: 03 грудня 2019 17:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Запропоновані товари можуть бути аналогами, але відповідної якості 2) Дотримуючись принципу недискримінації учасників , до участі допускаються всі учасники, які виявили бажання прийняти участь в закупівлі. Ціна пропозиції учасника (незалежно від його статусу) буде розглядатися, як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-02-000674-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 10 грудня 2019 13:54
Невідповідність пропозиції
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що «ТОВ "ПАПІРТОРГ» надав у складі своєї тендерної пропозиції «Папір офісний Maestro Standart (А4, 150%, клас С, 80 г/м2, 500 аркушів)), прикріпивши до неї сертифікат якості з такими технічними характеристиками, як білість СІЕ 146±3 % (інтервал 143-149%), що є невідповідністю показника, тобто пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
В свою чергу наступний за ціновою пропозицію Учасник «ТОВ ЕКОПРОМ СІСТЕМ» в складі своєї пропозиції надає «Ластик для олівців і чорнил Axent Duo (м’який) (1185-A)», вироблений цілком з термопластичної гуми, яка не видаляє сліди чорнил, а використовується тільки для видалення графітних олівців. Цим самим, запропонована гумка не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо дискваліфікувати вище зазначених Учасників, по причині невідповідності тендерних пропозицій технічним вимогам.
Розгорнути
Згорнути
В свою чергу наступний за ціновою пропозицію Учасник «ТОВ ЕКОПРОМ СІСТЕМ» в складі своєї пропозиції надає «Ластик для олівців і чорнил Axent Duo (м’який) (1185-A)», вироблений цілком з термопластичної гуми, яка не видаляє сліди чорнил, а використовується тільки для видалення графітних олівців. Цим самим, запропонована гумка не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо дискваліфікувати вище зазначених Учасників, по причині невідповідності тендерних пропозицій технічним вимогам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 10:59
Клас «С» - офісний папір для повсякденних робіт. Відрізняється стандартним набором необхідних параметрів для роботи. Характеризується високим ступенем білизни (92 - 94% по ISO або 146% по СIE) для копіювальних робіт з невисокими вимогами до якості паперу. Це найпопулярніший клас офісного паперу через її низьку вартість в порівнянні з папером інших класів. В технічних характеристиках не вірно вказаний відсоток білизни(інформація із мережі Інтернет) показника, який не суттєво впливає на якість предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
53 499,00
UAH з ПДВ
|
45 813,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
53 922,00
UAH з ПДВ
|
46 319,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
50 853,30
UAH з ПДВ
|
47 565,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
51 780,30
UAH з ПДВ
|
50 159,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
52 971,00
UAH з ПДВ
|
50 159,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
45 813,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Папірторг.pdf | укладений |
20 грудня 2019 17:52
|