Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2019-12-02-000591-c ● 8ebb8db4453a431a98d1c3ccca83cf61
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 05415941 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Валентина Леонідівна kmdkl2@health.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 14:06 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 115 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Додаткові кошти місцевого бюджету загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Електричні побутові прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 11:47 |
ОголошенняЕлектричні_побутові_прилади2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:43
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пропозиції будуть розглядатися згідно чинного законодавства
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-02-000591-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 11 грудня 2019 16:38
неправомірне відхилення пропозиції ПП "Європа-Схід"
протоколом № 276 вами було відхилено пропозицію учасника ПП "Європа-Схід" з причини: 1) не надано підтвердження з умовами договору і технічними вимогами закупівлі, 2) відсутні документи на підтвердження якості Товарів. Ваші вимог до пропозиції викладені в п. 4 Тенденої документації - ці вимоги нами виконані. Просимо ПОЯСНИТИ чому ви в процесі кваліфікації виставляєте нові вимоги і відхиляєте пропозицію учасника ПП "Європа-Схід" , або вкажіть де саме (пункт, абзац) у вашій тендерній документації прописані вимоги, зза невідповідності яким ви нас відхиляти
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 14:57
Відповідь надано
Доброго дня! В документації закупівлі було прописано певні вимоги, зокрема, щодо гарантійного обслуговування, щодо доставки товару, яка має здійснюватись в приміщення установи, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. А також інші вимоги. Шановний скаржнику, у вашій пропозиції відсутнє погодження з цими вимогами. А також не надано копії документів, що підтверджують якість Товару (висновки СЕС, декларації про відповідність тощо). Пункт 3 та 5 технічних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Європа-Схід" |
109 952,40
UAH з ПДВ
|
104 574,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
109 252,80
UAH з ПДВ
|
108 677,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
114 306,00
UAH з ПДВ
|
114 306,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Європа-Схід" #31526583 |
Відхилено |
104 574,60
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 15:41
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
108 677,70
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Епіцентр_№119_13.12.19_Холодильник_108677,7.pdf | укладений |
13 грудня 2019 17:12
|