Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич))
Очікувана вартість
743 000,00 UAH
UA-2019-12-02-000468-a d32d07d5e0e64d12810c0dc43300736c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івахненко Олена Юріївна

+380505043676 ppinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189647
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., місто Лозова селище міського типу Панютине, вулиця Івана Середи, 10
Контактна особа: Івахненко Олена Юріївна
+380505043676
ppinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 11:02
Очікувана вартість: 743 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 715,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


потреба на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 кг
хліб пшеничний в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
17000 кг
хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
300 кг
булки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
80 кг
кекс з різними добавками (кулич)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова смт Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 14:00
ТД хлеб 2.12.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000044 ● 65357b4a6a2c4325b3aa5ab0aebe99ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 18:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.10.2020 № 220
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.10.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ



Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 220

Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

14. UA-2019-12-02-000468-a 02.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-28 08:35:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич)) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-02-000468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-02 17:39:04

Пояснення щодо правомірності прийнятих рішень (в межах проведення моніторингу UA-M-2020-10-27-000044)

Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник), у межах проведення моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби щодо закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич)) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-02-000468-a), надає наступні пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару.
Замовником, за результатами проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич)) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)», було укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти № 2 від 16.01.2020 року (далі – Договір) з переможцем торгів Фізичною особою-підприємцем Чучкіною Оленою Петрівною, ІПН 2712501327 (далі - ФО-П Чучкіна О.П.).
Частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами.
Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору, згідно з частиною першою статті 631 Цивільного кодексу України.
Пункт 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 року визначає наступне: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону».
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 року – редакція до 19.04.2020 року (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім зазначеного в частині четвертій статті 36 Закону виключного переліку випадків, зокрема «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»; «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»; «узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)».
Замовник повідомляє, що в частині зміни ціни за одиницю продукції, він керувався положеннями пункту другим частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (редакція від 25.12.2015), чинними станом на дату укладання Договору.
Виходячи зі змісту частини першої статті 653 Цивільного кодексу України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов.
Таким чином, в залежності від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% кожного разу з урахуванням попередніх змін, внесених до нього, сукупність яких може перевищувати 10 % від ціни за одиницю товару, визначеної сторонами на момент укладання договору про закупівлю та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, і виконати свої зобов’язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін.
Внесення таких змін повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Слід зазначити, на теперішній час, чинним законодавством України не визначено виключний перелік органів, до компетенції яких відноситься надання підтверджуючих документів щодо коливання ціни товару на ринку, а також жодним нормативно-правовим актом не затверджено виключний перелік підтверджуючих документів щодо коливання ціни товару на ринку, в тому числі відсутні законодавчо визначені обов’язкові вимоги до назви, змісту, зазначення конкретного виробника товару, проміжку часу або конкретної дати, за які визначається коливання ціни, тощо для таких документів.
Зазначене твердження підтверджується також Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016р., в якому зазначено, що перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію про коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним, та, у зв’язку з цим, на теперішній час, Замовник не обмежений у виборі органу та виду документу для встановлення та підтвердження факту коливання ціни за одиницю товару на ринку. Враховуючи зазначене підтверджувальним документом з інформацією про те, що ціна товару змінилася на ринку, є довідка відповідного органу, який має повноваження здійснювати моніторинг цін на відповідні товари, експертний висновок про зміну ціни такого товару тощо.
Станом на дату оприлюднення про початок проведення моніторингу, на підставі положень частини четвертої статті 36 Закону, до Договору укладено наступні додаткові угоди:
1. Додаткова угода № 1 від 01.06.2020 року щодо збільшення ціни за одиницю товару хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки та, відповідно, зменшення обсягу закупівлі за зазначеними позиціями предмета закупівлі;
2. Додаткова угода № 2 від 03.08.2020 року щодо збільшення ціни за одиницю товару хліб пшеничний в/г та, відповідно, зменшення обсягу закупівлі за зазначеної позиції предмета закупівлі.
Зміни до Договору були внесенні Додатковою угодою № 1 від 01.06.2020 року на підставі звернення ФО-П Чучкіної О.П. з обґрунтуванням та документальним підтвердженням коливання ціни на ринку за одиницю товару (додаються). Так, в період з січня по травень 2020 року спостерігалося коливання цін в бік збільшення за одиницю товару на Хліб з пш. борошна в/г – 17,66 %; Хліб жит.-пшен. – 23,02%; Булочка здобна в асортименті – 20,50%. Враховуючи, що таке коливання ціни було підтверджено ФО-П Чучкіною О.П. та керуючись пунктом другим частини четвертої статті 36 Закону, сторони погодили підвищити ціни за одиницю товару: хліб пшеничний в/г – з 17,80 до 19,57 грн./кг (в межах 10%); хліб житньо-пшеничний – з 17,18 до 18,88 грн./кг (в межах 10%); булки – з 65,00 до 71,49 грн./кг.
Зміни до Договору були внесенні Додатковою угодою № 2 від 03.08.2020 року на підставі звернення ФО-П Чучкіної О.П. з обґрунтуванням та документальним підтвердженням коливання ціни на ринку за одиницю товару (додаються). Так, в період з січня по липень 2020 року спостерігалося коливання цін в бік збільшення за одиницю товару на Хліб з пш. борошна в/г – 23,14%. Враховуючи, що таке коливання ціни було підтверджено ФО-П Чучкіною О.П., та керуючись пунктом другим частини четвертої статті 36 Закону, сторони погодились підвищити ціни за одиницю товару: хліб пшеничний в/г – з 19,57 грн./кг до 21,52 грн./кг (в межах 10%).
Всі зазначені додаткові угоди до Договору укладені Замовником виключно з урахуванням наявності факту коливання (збільшення та/або зменшення) ціни товарів, що є предметом закупівлі, на ринку. Підтвердженням такого коливання, є надані ФО-П Чучкіною О.П. біржові довідки про кон’юктуру ринку товарів в період з моменту укладання Договору до укладання Додаткових угод №№ 1, 2 (за період січень-липень 2020 року).
Враховуючи вищевикладене, Замовником правомірно, з урахуванням вимог Закону та за наявності документального підтвердження факту коливання ціни за одиницю товару на ринку, що є предметом закупівлі, було укладено додаткові угоди № 1 від 01.06.2020р., № 2 від 03.08.2020р.
Додатки:
1. Копії Листів №б/н від 25.05.2020 року та б/п від 27.07.2020 року ФО-П Чучкіної О.П.
2. Копії біржових довідок про кон’юктуру ринку станом за період січень - липень 2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат, керуючись положеннями абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 року (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019, із змінами) надає заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-12-02-000468-a від 11 листопада 2020 року (далі – Висновок) щодо закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич)) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-02-000468-a). Висновок окремим файлом.

2020-11-18 15:25:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Повідомлення про оскарження в суді Висновку за результатами проведеного моніторингу закупівлі Північно-Східного офісу Держаудитслужби Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічна закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), передбачено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з скористатися правом щодо оскарження висновку до суду. Враховуючи викладене, Замовник у встановлені Законом строки - 25.11.2020 року звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом щодо визнання протиправним і скасування висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу закупівлі UA-2019-12-02-000468-a «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич)) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» в частині виявлених порушень та зобов`язань щодо усунення порушень. Єдиний унікальний номер справа №520/16846/2020; номер провадження П/520/20391/2020.
Дата публікації: 26 листопада 2020

Документи:

02 грудня 2020 14:56
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:54
інформація
26 листопада 2020 10:05
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Павлоградхліб" 631 200,00
UAH з ПДВ
419 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" 640 260,61
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" 524 160,00
UAH з ПДВ
524 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чучкіна Ольга Петрівна 724 220,00
UAH з ПДВ
639 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАМІРА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ 742 970,00
UAH з ПДВ
742 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 16:31
трудова Бакирова.pdf
17 грудня 2019 16:27
етикетка Троїцький уп.pdf
17 грудня 2019 16:27
етикетка плюшка уп.pdf
17 грудня 2019 16:27
СЭС экспертиза ржаной.pdf
17 грудня 2019 16:27
медсправка Кальмус 2020.pdf
17 грудня 2019 16:27
трудова Чергик Н.pdf
17 грудня 2019 16:27
трудова Навроцький.pdf
17 грудня 2019 16:27
трудова Костюченко.pdf
17 грудня 2019 16:27
трудова Костельников.pdf
17 грудня 2019 16:27
трудова Кальмус водій.pdf
17 грудня 2019 16:27
трудова Зайченко Н.pdf
17 грудня 2019 16:27
Трудова Завгородня.pdf
17 грудня 2019 16:27
трудова Богачьов.pdf
17 грудня 2019 16:27
Права Денисенко.pdf
17 грудня 2019 16:27
права Богачьов.pdf
17 грудня 2019 16:27
Медкнижка Чергик Н.pdf
17 грудня 2019 16:27
Медкнижка Навроцкий.pdf
17 грудня 2019 16:27
Медкнижка Зайченнко Н.pdf
17 грудня 2019 16:27
Медкнижка Завгородняя.pdf
17 грудня 2019 16:27
медкнижка Бакирова 2020.pdf
17 грудня 2019 16:27
НАССР график обучения.pdf
17 грудня 2019 16:27
наказ група НАССР 10-2019.pdf
17 грудня 2019 16:27
НАССР Сертификат.pdf
17 грудня 2019 16:27
техпаспорт БТИ.pdf
17 грудня 2019 16:27
св-во мп2.pdf
17 грудня 2019 16:27
св-во ГЦ.pdf
17 грудня 2019 16:27
техпаспорт 9298.pdf
17 грудня 2019 16:27
техпаспорт 8575.pdf
17 грудня 2019 16:27
техпаспорт 1857.pdf
17 грудня 2019 16:27
довідка транспорт.pdf
17 грудня 2019 16:27
довідка по ст17 Закону.pdf
17 грудня 2019 16:27
Свідоцтво.rar
17 грудня 2019 16:27
Правила.rar
17 грудня 2019 16:27
Ліцензія.rar
17 грудня 2019 16:27
Гарантія_1201.rar
17 грудня 2019 16:27
пропозиця Панютино.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 14:27
Електронний підпис
18 грудня 2019 15:55
свідоцтво фінустанови.pdf
18 грудня 2019 15:55
ліцензія 293794.pdf.p7s.p7s
18 грудня 2019 15:55
ліцензія 293794.pdf
18 грудня 2019 15:55
19_1223_GarantKAG_UA-2019-12-02-000468-a.pdf
18 грудня 2019 15:55
Додаток 5.PDF
18 грудня 2019 15:55
Додаток 3.PDF
18 грудня 2019 15:55
Етикетка.PDF
18 грудня 2019 15:55
Декларація та ТТН.PDF
18 грудня 2019 15:55
Довідка 3.PDF
18 грудня 2019 15:55
Довідка 2.PDF
18 грудня 2019 15:55
Довідка 1.PDF
18 грудня 2019 15:55
Шелег ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Черняков ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Шелег 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Черняков 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Фартушин ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Фартушин 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Плєсовських ост. ст. (2).PDF
18 грудня 2019 15:55
Плєсовських ост. ст. (1).PDF
18 грудня 2019 15:55
Плєсовських 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Логінов ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Логінов 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Котко ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Котко 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Корбан ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Корбан 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Добровольський ост ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Добровольський 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Гриценко ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Гриценко 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Гриненко ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Гриненко 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Гнатищак ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Гнатищак 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Большаков ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Большаков 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Бєлостоцький ост. ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Бєлостоцький 1 ст..PDF
18 грудня 2019 15:55
Бєліков ост. ст. (2).PDF
18 грудня 2019 15:55
Бєліков ост. ст. (1).PDF
18 грудня 2019 15:55
Бєліков 1 с..PDF
18 грудня 2019 15:55
Шелег.PDF
18 грудня 2019 15:55
Шелег (внутр. ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Черняков.PDF
18 грудня 2019 15:55
Черняков (внут. ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Фартушин.PDF
18 грудня 2019 15:55
Фартушин (внутр. ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Плєсовських.PDF
18 грудня 2019 15:55
Плєсовських (внут. ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Логінов (внут. ст).PDF
18 грудня 2019 15:55
Логінов.PDF
18 грудня 2019 15:55
Котко (внут.ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Логінов.PDF
18 грудня 2019 15:55
Логінов (внут. ст).PDF
18 грудня 2019 15:55
Котко.PDF
18 грудня 2019 15:55
Корбан.PDF
18 грудня 2019 15:55
Корбан (внутр.ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Добровольський.PDF
18 грудня 2019 15:55
Гриценко.PDF
18 грудня 2019 15:55
Гриценко (внут. ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Гриненко.PDF
18 грудня 2019 15:55
Гриненко (внут. ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Гнатищак.PDF
18 грудня 2019 15:55
Гнатищак (внут. ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Большаков.PDF
18 грудня 2019 15:55
Большаков (внутр.ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Бєлостоцький.PDF
18 грудня 2019 15:55
Бєліков.PDF
18 грудня 2019 15:55
Бєліков (внут. ст.).PDF
18 грудня 2019 15:55
Корбан 2.pdf
18 грудня 2019 15:55
Корбан 1.pdf
18 грудня 2019 15:55
Добровольский 2.pdf
18 грудня 2019 15:55
Добровольский 1.pdf
18 грудня 2019 15:55
Большаков 2.pdf
18 грудня 2019 15:55
Большаков 1.pdf
18 грудня 2019 15:55
Білостоцький 1.PDF
18 грудня 2019 15:55
Білостоцький 2.pdf
18 грудня 2019 15:55
Тех. паспорт 2.PDF
18 грудня 2019 15:55
Тех. паспорт 1.PDF
18 грудня 2019 15:55
Сертифікат НАССР.pdf
18 грудня 2019 15:55
Ліцензія дезінфектора.pdf
18 грудня 2019 15:55
Договір дератизації.PDF
18 грудня 2019 15:55
Довідка ТЗ.PDF
18 грудня 2019 15:55
Довідка персонал.PDF
18 грудня 2019 15:55
Статут.PDF
18 грудня 2019 15:55
Рішення учасника.PDF
18 грудня 2019 15:55
Відомість з ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

18 грудня 2019 15:17
Електронний підпис
18 грудня 2019 15:16
наказ Лобунець.pdf
18 грудня 2019 15:16
Витяг 18062018.pdf
18 грудня 2019 15:14
довкілля.pdf
18 грудня 2019 15:14
Свідоцтво.PDF.(2).P7S
18 грудня 2019 15:14
Свідоцтво.PDF.(1).P7S
18 грудня 2019 15:14
Свідоцтво.PDF
18 грудня 2019 15:14
про ліцензійні умови.PDF
18 грудня 2019 15:14
Правила Фін.Ризик.pdf.(2).P7S
18 грудня 2019 15:14
Правила Фін.Ризик.pdf.(1).P7S
18 грудня 2019 15:14
Правила Фін.Ризик.pdf
18 грудня 2019 15:14
гарантійний лист.pdf
18 грудня 2019 15:14
Дарницький етикетка.pdf
18 грудня 2019 15:14
Токарева мед.pdf
18 грудня 2019 15:14
трудові вантажники2.pdf
18 грудня 2019 15:14
нестеренко мед книжка.pdf
18 грудня 2019 15:14
трудова нестеренко.pdf
18 грудня 2019 15:14
трудові експедитори.pdf
18 грудня 2019 15:13
кобець трудова.pdf
18 грудня 2019 15:13
кобец мед-страницы-1-2.pdf
18 грудня 2019 15:13
Мед.книги група НАССР.pdf
18 грудня 2019 15:13
НАССР Учасник.pdf
18 грудня 2019 15:13
НАССР Перевізник.PDF
18 грудня 2019 15:13
ОРЕНДА приміщень.pdf
18 грудня 2019 15:13
ПДВ свідоцтво.pdf
18 грудня 2019 15:13
тех паспорт.pdf
18 грудня 2019 15:13
Відомості медик.pdf
18 грудня 2019 15:13
Договір оренди ТЗ.pdf
18 грудня 2019 15:13
Договір перевезення.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 11:18
Панютино_3.pdf
18 грудня 2019 11:18
Панютино_4.pdf
18 грудня 2019 11:18
Панютино_2.pdf
18 грудня 2019 11:18
Панютино_5.pdf
18 грудня 2019 11:18
Панютино_1.pdf
18 грудня 2019 11:18
хлеб Чучкина О.П.rar

Публічні документи

17 грудня 2019 15:02
Документ пропозиції (1).pdf
17 грудня 2019 15:02
Документ пропозиції (2).pdf
17 грудня 2019 15:02
Документ пропозиції (3).pdf
17 грудня 2019 15:02
Документ пропозиції (8).pdf
17 грудня 2019 15:02
Документ пропозиції (7).pdf
17 грудня 2019 15:02
Документ пропозиції (4).pdf
17 грудня 2019 15:02
Документ пропозиції (6).pdf
17 грудня 2019 15:02
Документ пропозиції (5).pdf
17 грудня 2019 15:02
Документ пропозиції (9).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Павлоградхліб"

ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД"

ФОП Чучкіна Ольга Петрівна

ФОП ЗАМІРА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Павлоградхліб"
#31381106
Відхилено 419 999,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 10:28
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"
#41659659
Відхилено 420 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 15:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД"
#38008870
Відхилено 524 160,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 16:08
ФОП Чучкіна Ольга Петрівна
#2712501327
Переможець 639 720,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 12:11

Документи

26 грудня 2019 10:27
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:26
Протокол

Документи

27 грудня 2019 15:19
Електронний підпис
27 грудня 2019 15:11
Протокол

Документи

27 грудня 2019 16:08
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:06
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чучкіна Ольга Петрівна
#2712501327
639 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:04
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:43
Дод уг 3 до договору 2.pdf зміни до договору
03 січня 2021 12:38
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 13:27
Дод уг 2 до договору 2.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 12:00
Дод уг 1 до договору 2.pdf зміни до договору
02 червня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:04
Договір укладений
16 січня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 639 699,03
UAH