Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189647 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська обл., місто Лозова селище міського типу Панютине, вулиця Івана Середи, 10 |
Контактна особа: |
Івахненко Олена Юріївна +380505043676 ppinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 11:02 |
Очікувана вартість: | 743 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 715,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 14:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 14:00 |
ТД хлеб 2.12.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-27-000044 ● 65357b4a6a2c4325b3aa5ab0aebe99ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 18:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2020 № 220
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.10.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 220
Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14. UA-2019-12-02-000468-a 02.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-28 08:35:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич)) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-02-000468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-02 17:39:04
Пояснення щодо правомірності прийнятих рішень (в межах проведення моніторингу UA-M-2020-10-27-000044)
Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник), у межах проведення моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби щодо закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич)) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-02-000468-a), надає наступні пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару.
Замовником, за результатами проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич)) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)», було укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти № 2 від 16.01.2020 року (далі – Договір) з переможцем торгів Фізичною особою-підприємцем Чучкіною Оленою Петрівною, ІПН 2712501327 (далі - ФО-П Чучкіна О.П.).
Частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами.
Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору, згідно з частиною першою статті 631 Цивільного кодексу України.
Пункт 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 року визначає наступне: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону».
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 року – редакція до 19.04.2020 року (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім зазначеного в частині четвертій статті 36 Закону виключного переліку випадків, зокрема «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»; «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»; «узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)».
Замовник повідомляє, що в частині зміни ціни за одиницю продукції, він керувався положеннями пункту другим частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (редакція від 25.12.2015), чинними станом на дату укладання Договору.
Виходячи зі змісту частини першої статті 653 Цивільного кодексу України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов.
Таким чином, в залежності від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% кожного разу з урахуванням попередніх змін, внесених до нього, сукупність яких може перевищувати 10 % від ціни за одиницю товару, визначеної сторонами на момент укладання договору про закупівлю та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, і виконати свої зобов’язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін.
Внесення таких змін повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Слід зазначити, на теперішній час, чинним законодавством України не визначено виключний перелік органів, до компетенції яких відноситься надання підтверджуючих документів щодо коливання ціни товару на ринку, а також жодним нормативно-правовим актом не затверджено виключний перелік підтверджуючих документів щодо коливання ціни товару на ринку, в тому числі відсутні законодавчо визначені обов’язкові вимоги до назви, змісту, зазначення конкретного виробника товару, проміжку часу або конкретної дати, за які визначається коливання ціни, тощо для таких документів.
Зазначене твердження підтверджується також Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016р., в якому зазначено, що перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію про коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним, та, у зв’язку з цим, на теперішній час, Замовник не обмежений у виборі органу та виду документу для встановлення та підтвердження факту коливання ціни за одиницю товару на ринку. Враховуючи зазначене підтверджувальним документом з інформацією про те, що ціна товару змінилася на ринку, є довідка відповідного органу, який має повноваження здійснювати моніторинг цін на відповідні товари, експертний висновок про зміну ціни такого товару тощо.
Станом на дату оприлюднення про початок проведення моніторингу, на підставі положень частини четвертої статті 36 Закону, до Договору укладено наступні додаткові угоди:
1. Додаткова угода № 1 від 01.06.2020 року щодо збільшення ціни за одиницю товару хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки та, відповідно, зменшення обсягу закупівлі за зазначеними позиціями предмета закупівлі;
2. Додаткова угода № 2 від 03.08.2020 року щодо збільшення ціни за одиницю товару хліб пшеничний в/г та, відповідно, зменшення обсягу закупівлі за зазначеної позиції предмета закупівлі.
Зміни до Договору були внесенні Додатковою угодою № 1 від 01.06.2020 року на підставі звернення ФО-П Чучкіної О.П. з обґрунтуванням та документальним підтвердженням коливання ціни на ринку за одиницю товару (додаються). Так, в період з січня по травень 2020 року спостерігалося коливання цін в бік збільшення за одиницю товару на Хліб з пш. борошна в/г – 17,66 %; Хліб жит.-пшен. – 23,02%; Булочка здобна в асортименті – 20,50%. Враховуючи, що таке коливання ціни було підтверджено ФО-П Чучкіною О.П. та керуючись пунктом другим частини четвертої статті 36 Закону, сторони погодили підвищити ціни за одиницю товару: хліб пшеничний в/г – з 17,80 до 19,57 грн./кг (в межах 10%); хліб житньо-пшеничний – з 17,18 до 18,88 грн./кг (в межах 10%); булки – з 65,00 до 71,49 грн./кг.
Зміни до Договору були внесенні Додатковою угодою № 2 від 03.08.2020 року на підставі звернення ФО-П Чучкіної О.П. з обґрунтуванням та документальним підтвердженням коливання ціни на ринку за одиницю товару (додаються). Так, в період з січня по липень 2020 року спостерігалося коливання цін в бік збільшення за одиницю товару на Хліб з пш. борошна в/г – 23,14%. Враховуючи, що таке коливання ціни було підтверджено ФО-П Чучкіною О.П., та керуючись пунктом другим частини четвертої статті 36 Закону, сторони погодились підвищити ціни за одиницю товару: хліб пшеничний в/г – з 19,57 грн./кг до 21,52 грн./кг (в межах 10%).
Всі зазначені додаткові угоди до Договору укладені Замовником виключно з урахуванням наявності факту коливання (збільшення та/або зменшення) ціни товарів, що є предметом закупівлі, на ринку. Підтвердженням такого коливання, є надані ФО-П Чучкіною О.П. біржові довідки про кон’юктуру ринку товарів в період з моменту укладання Договору до укладання Додаткових угод №№ 1, 2 (за період січень-липень 2020 року).
Враховуючи вищевикладене, Замовником правомірно, з урахуванням вимог Закону та за наявності документального підтвердження факту коливання ціни за одиницю товару на ринку, що є предметом закупівлі, було укладено додаткові угоди № 1 від 01.06.2020р., № 2 від 03.08.2020р.
Додатки:
1. Копії Листів №б/н від 25.05.2020 року та б/п від 27.07.2020 року ФО-П Чучкіної О.П.
2. Копії біржових довідок про кон’юктуру ринку станом за період січень - липень 2020 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат, керуючись положеннями абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 року (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019, із змінами) надає заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-12-02-000468-a від 11 листопада 2020 року (далі – Висновок) щодо закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич)) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-02-000468-a). Висновок окремим файлом.
2020-11-18 15:25:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Повідомлення про оскарження в суді Висновку за результатами проведеного моніторингу закупівлі Північно-Східного офісу Держаудитслужби Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічна закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), передбачено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з скористатися правом щодо оскарження висновку до суду. Враховуючи викладене, Замовник у встановлені Законом строки - 25.11.2020 року звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом щодо визнання протиправним і скасування висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу закупівлі UA-2019-12-02-000468-a «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, булки, кекс з різними добавками (кулич)) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» в частині виявлених порушень та зобов`язань щодо усунення порушень. Єдиний унікальний номер справа №520/16846/2020; номер провадження П/520/20391/2020. |
Дата публікації: | 26 листопада 2020 |
Документи:
02 грудня 2020 14:56
|
Електронний підпис |
02 грудня 2020 14:54
|
інформація |
26 листопада 2020 10:05
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Павлоградхліб" |
631 200,00
UAH з ПДВ
|
419 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" |
640 260,61
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" |
524 160,00
UAH з ПДВ
|
524 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Чучкіна Ольга Петрівна |
724 220,00
UAH з ПДВ
|
639 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЗАМІРА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ |
742 970,00
UAH з ПДВ
|
742 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Павлоградхліб" #31381106 |
Відхилено |
419 999,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 10:28
|
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" #41659659 |
Відхилено |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 15:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" #38008870 |
Відхилено |
524 160,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 16:08
|
ФОП Чучкіна Ольга Петрівна #2712501327 |
Переможець |
639 720,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 12:43
|
Дод уг 3 до договору 2.pdf | зміни до договору |
03 січня 2021 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 13:27
|
Дод уг 2 до договору 2.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 12:00
|
Дод уг 1 до договору 2.pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 15:04
|
Договір | укладений |
16 січня 2020 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |