Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
17 858,32 UAH
UA-2019-12-02-000340-a 71142ed8357e4e29afa52a69dafc5b59
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кутузова

+380661100026 www.mns@express.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 14373165
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 180 А
Контактна особа: Катерина Кутузова
+380661100026
www.mns@express.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 12:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 12:33
Очікувана вартість: 17 858,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


скотч канцелярський прозорий,клей-олівець, папір, ручки, олівці, біндери, файли, ножиці, калькулятор, сегрегатор, папки, календарі, ділові щоденники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1124 штуки
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично отриманий Товар здійснюються на підставі пред`явлених Постачальником накладних та рахунків на оплату Товару, на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 12:41
листопад 2019 оголошення ч.2 канцелярия..doc
02 грудня 2019 12:40
Оголошення ч.1.pdf
02 грудня 2019 12:39
Протокол 103.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-02-000340-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Біном", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 02 грудня 2019 21:15
Аналоги
Відповідно до п. 4.2 Положення про порядок застосування системи електронних закупівель в м Запоріжжя, затвердженного розпорядженням міського голови від 16.02.2019 р. № 71 р зі змінами згідно з розпорядженням міського голови від 27.01.2019 р. № 28 р "У разі якщо технічни вимоги обгрунтовано містять посилання на на конкретно вказані торгівельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник повинен зазначити "або еквівалент", що безумовно надає право учасникам пропонувати аналогічні товари інших торгових марок та виробників. Інакше може скластися враження, що це замовлення під конкретного виконавця. Тож, відмова розглядати аналоги є безпідставною та має бути скасована..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2019 14:25
Замовник стосовно Вашої вимоги повідомляє.
Замовник є структурним підрозділом Запорізької обласної державної адміністрації. Проведення допорогових закупівель Замовником здійснюється відповідно до Розпорядження Голови Запорізької обласної державної адміністрації від 03.03.2017р. № 94 «Про здійснення допорогових публічних закупівель у електронній системі ProZorro» (зі змінами).
Також, при проведенні публічних закупівель, Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами) (надалі-Закон). Сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення Замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ на допорогові закупівлі. У такому випадку Замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП ПРОЗОРРО від 19.03.2019р. №10 (надалі – Інструкція), яка не забороняє вказувати торгову марку товару. Враховуючи вищевказане, окрім торгової марки Замовником детально вказано технічні характеристики товару, які були попередньо придбані, якість товару відповідає державним стандартам, має естетичний вигляд та при використанні в роботі, не виявлено жодних дефектів.
Враховуючи Закон, Замовнику надано право самостійно визначати необхідні технічні характеристики предмету закупівлі, виходячи з його специфіки.
Вважаємо, що наші умови закупівлі не є дискримінаційними. Товар є загальнодоступним для всіх суб’єктів підприємницької діяльності у сфері торгівлі. Дискримінаційними можуть визнаватись «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 17 549,34
UAH з ПДВ
17 549,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 14:18
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:11
Договор.pdf
06 грудня 2019 12:29
Електронний підпис
06 грудня 2019 12:29
Пропозиція.pdf
06 грудня 2019 12:26
Електронний підпис
06 грудня 2019 12:26
Банк рахунок 2011.pdf
06 грудня 2019 12:26
Статут — копия зав.pdf
06 грудня 2019 12:26
ПДВ зав.PDF
06 грудня 2019 12:26
Витяг ЄДРПОУ 22.10_зав.pdf
06 грудня 2019 12:26
_Протокол.pdf
06 грудня 2019 12:26
_Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 17 549,34
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:26

Документи

06 грудня 2019 14:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
17 549,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 14:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:00
Додаткова угода 1 до д.68 від 18.12.2019.pdf укладений
20 грудня 2019 13:59
Договір 68 кантовари.pdf укладений
18 грудня 2019 08:48