Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
17 858,32 UAH
UA-2019-12-02-000340-a ● 71142ed8357e4e29afa52a69dafc5b59
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14373165 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 180 А |
Контактна особа: |
Катерина Кутузова +380661100026 www.mns@express.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 12:31 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 12:33 |
Очікувана вартість: | 17 858,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 89,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
скотч канцелярський прозорий,клей-олівець, папір, ручки, олівці, біндери, файли, ножиці, калькулятор, сегрегатор, папки, календарі, ділові щоденники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1124 штуки
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 грудня 2019
—
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично отриманий Товар здійснюються на підставі пред`явлених Постачальником накладних та рахунків на оплату Товару, на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 12:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 12:41 |
листопад 2019 оголошення ч.2 канцелярия..doc | |
02 грудня 2019 12:40 |
Оголошення ч.1.pdf | |
02 грудня 2019 12:39 |
Протокол 103.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-02-000340-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Біном", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 02 грудня 2019 21:15
Аналоги
Відповідно до п. 4.2 Положення про порядок застосування системи електронних закупівель в м Запоріжжя, затвердженного розпорядженням міського голови від 16.02.2019 р. № 71 р зі змінами згідно з розпорядженням міського голови від 27.01.2019 р. № 28 р "У разі якщо технічни вимоги обгрунтовано містять посилання на на конкретно вказані торгівельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник повинен зазначити "або еквівалент", що безумовно надає право учасникам пропонувати аналогічні товари інших торгових марок та виробників. Інакше може скластися враження, що це замовлення під конкретного виконавця. Тож, відмова розглядати аналоги є безпідставною та має бути скасована..
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2019 14:25
Замовник стосовно Вашої вимоги повідомляє.
Замовник є структурним підрозділом Запорізької обласної державної адміністрації. Проведення допорогових закупівель Замовником здійснюється відповідно до Розпорядження Голови Запорізької обласної державної адміністрації від 03.03.2017р. № 94 «Про здійснення допорогових публічних закупівель у електронній системі ProZorro» (зі змінами).
Також, при проведенні публічних закупівель, Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами) (надалі-Закон). Сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення Замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ на допорогові закупівлі. У такому випадку Замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП ПРОЗОРРО від 19.03.2019р. №10 (надалі – Інструкція), яка не забороняє вказувати торгову марку товару. Враховуючи вищевказане, окрім торгової марки Замовником детально вказано технічні характеристики товару, які були попередньо придбані, якість товару відповідає державним стандартам, має естетичний вигляд та при використанні в роботі, не виявлено жодних дефектів.
Враховуючи Закон, Замовнику надано право самостійно визначати необхідні технічні характеристики предмету закупівлі, виходячи з його специфіки.
Вважаємо, що наші умови закупівлі не є дискримінаційними. Товар є загальнодоступним для всіх суб’єктів підприємницької діяльності у сфері торгівлі. Дискримінаційними можуть визнаватись «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг.
Замовник є структурним підрозділом Запорізької обласної державної адміністрації. Проведення допорогових закупівель Замовником здійснюється відповідно до Розпорядження Голови Запорізької обласної державної адміністрації від 03.03.2017р. № 94 «Про здійснення допорогових публічних закупівель у електронній системі ProZorro» (зі змінами).
Також, при проведенні публічних закупівель, Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами) (надалі-Закон). Сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення Замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ на допорогові закупівлі. У такому випадку Замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП ПРОЗОРРО від 19.03.2019р. №10 (надалі – Інструкція), яка не забороняє вказувати торгову марку товару. Враховуючи вищевказане, окрім торгової марки Замовником детально вказано технічні характеристики товару, які були попередньо придбані, якість товару відповідає державним стандартам, має естетичний вигляд та при використанні в роботі, не виявлено жодних дефектів.
Враховуючи Закон, Замовнику надано право самостійно визначати необхідні технічні характеристики предмету закупівлі, виходячи з його специфіки.
Вважаємо, що наші умови закупівлі не є дискримінаційними. Товар є загальнодоступним для всіх суб’єктів підприємницької діяльності у сфері торгівлі. Дискримінаційними можуть визнаватись «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
17 549,34
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 14:00
|
Додаткова угода 1 до д.68 від 18.12.2019.pdf | укладений |
20 грудня 2019 13:59
|
Договір 68 кантовари.pdf | укладений |
18 грудня 2019 08:48
|