Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
2 884 200,00 UAH
UA-2019-12-02-000335-c f14d68da1272493b9c863c10d8b941f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семененко Ольга Олександрівна

+380553621286 02146707@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Вебсайт: http://osvitakakhovky.ks.ua
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А
Контактна особа: Семененко Ольга Олександрівна
+380553621286
02146707@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 23:55
Початок аукціону: 18 грудня 2019 15:55
Очікувана вартість: 2 884 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


на очікувану вартість 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
262.2 тис м.куб
Природний газ (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, Заклади освіти Замовника, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата газу здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника шляхом 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 10:39
Додаток 5.doc
02 грудня 2019 10:39
Додаток 4.doc
02 грудня 2019 10:39
Додаток 3.docx
02 грудня 2019 10:39
Додаток2.docx
02 грудня 2019 10:39
Додаток1.docx
02 грудня 2019 10:39
ТД 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-02-000335-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 28 грудня 2019 13:14
Звертаю увагу на пряме порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповдіно до Закону України"Про публічні закупівлі" Учасники завантажують пропозицію та документи що передбачені тендерною документацією замовника ДО кінцевого терміну подання пропозицій встановленого системою . Учасник НЕ ПОДАВ у зазначені терміни документ що прямо вимагався Замовником . Мало того така ж підстава була застосовна для відхилення економічно більш вигідної пропозиції . Тому спроба замовника незаконно оправдати відстуність документу у пропозиції дорожчого учансика не є обєктивною та законною, незважаючи на будь які "запевнення" емітентів документів що не подані у складі пропозиції до закінчення кінцевого терміну подання. Відповідно Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Учасника на тих же підставах що і нашу , виявивши неупередженість у процесі оцінки пропозицій. У іншому випадку Замовник продемонструє упереджене та необєктивне ставлення , беручи до уваги та докладаючи зусилля для "звязку із стронніми особами" з метою оправдати відстуність документів в учасника пропозиція якого не була найбільш економічно доцільною .
така поведінка виглядає як мінімум незаконно в очах як контролюючих органів так і громадян , в тому числі - вихованців закладів освіти Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 січня 2020 16:01
Управління освіти Каховської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Управлінням освіти Каховської міської ради (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (Природний газ) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-12-02-000335-c) за адресою www.prozorro.gov.ua.
На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 28.12.2019 року стосовно невідповідності пропозиції ТОВ «АС» умовам тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
Вважаємо, що дії уповноваженої особи Замовника при прийнятті рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «АС» такою, що відповідає умовам закупівлі - є законними (правомірними).
Розглядаючи тендерну пропозицію ТОВ «АС» по закупівлі ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (Природний газ) уповноважена особа керувалась нормами чинного законодавства України, уповноваженою особою дотримано принципи здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою (в нашому випадку - звичайні відкриті торги). Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім критеріям оцінки, починаючи з тендерної пропозиції , яка за умовами аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
Завдання замовника - ретельно перевірити надану учасником пропозицію на відповідність усім вимогам тендерної документації та визначити учасника переможцем, або за умови не відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, – відхилити його пропозицію. Уповноваженою особою прийнято рішення визначити переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Маючи за обов’язок прискіпливо перевірити пропозицію учасника з найбільш вигідною економічною пропозицією необхідно уникнути дискримінаційного підходу до розгляду пропозиції, а також забезпечити невідхилення учасника з формальних (несуттєвих) помилок, що можуть бути допущені учасником, за умови, що такі помилки не нівелюють технічний потенціал учасника.
Саме тому, 20 грудня 2019 року уповноваженою особою у відповідності до положень статей 28, 30 Закону було розглянуто тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ".
В розрізі вимог тендерної документації було встановлено підстави невідповідності тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ", які були описані у протоколі уповноваженої особи №7 від 24.12.2019 року.
Так, додатком 3 тендерної документації передбачено за пунктом 2 подання учасниками закупівлі «паспорту якості / сертифікату якості, що підтверджує відповідність товару ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87)».
У складі тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" серед іншого відсутній запитуваний документ.
Наступною на розгляді тендерних пропозицій знаходилась тендерна пропозиція ТОВ «АС». Підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника на умовах тендерної документації не встановлено.
Поряд з цим, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» файл з ім’ям «16.2. Паспорт якості природного газу (в т.ч. копії)» містив запитуваний паспорт якості природного газу №15270 від 19.11.2019 року, що виданий комплексною аналітичною лабораторією ДП «Укрнаукагеоцентр».
Оскільки документ, який вимагався, учасником закупівлі ТОВ «АС» був поданий, вимога тендерної документації формально вважається виконаною. Поряд з цим, з метою встановлення юридичної значущості змісту поданого документу, Замовником, керуючись правом за частиною 7 статті 28 Закону, було прийнято рішення звернутись до ДП «Укрнаукагеоцентр» з метою пояснень відповідності показників природного газу за даним паспортом вимогам ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87).
Отримавши відповідне підтвердження повної відповідності вказаного паспорту якості природного газу вимогам ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87), а отже і умовам закупівлі, уповноважена особа Замовника прийняла рішення про визначення ТОВ «АС» переможцем закупівлі, внаслідок чого було оформлено відповідний протокол №8 від 24.12.2019 року, що був оприлюднений в системі Prozorro, та сформовано Повідомлення про намір укласти Договір.
Усі дії вчинені Замовником під час розгляду тендерних пропозицій, в тому числі звернення до володільців інформації за роз’ясненнями змісту виготовлених ними документів, що подані учасниками закупівлі, повністю узгоджуються з положеннями Закону.
Відтак, аргументи та висновки наведені ПП "ОККО КОНТРАКТ" є такими, що не базуються на вимогах тендерної документації, а носять виключно суб’єктивний оціночний характер учасника. Формулюючи описову частину Вимоги, Вами безпідставно вчиняється тиск на уповноважену особу Замовника з метою формулювання хибної альтернативної реальності, що є неприпустимим для добросовісного учасника.
Повідомляємо, що Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника, керуючись суб’єктивними домислами і припущеннями учасників процедур закупівлі.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Уповноважена особа забезпечила проведення процедури закупівлі з урахуванням вимог Закону та умов встановлених у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-02-000335-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 26 грудня 2019 10:45
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації .
Відповідно до статті 3 та 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено принцип рівності та неупередженості оцінки пропозицій Учасників, відповдіно , дискваліфікувавши нашу найбільш економічно вигідну пропозиції через відсутність документу передбаченого Додатко 3 до Тендерної документації , а саме"цитата" : "- паспорту якості / сертифікату якості, що підтверджує відповідність товару ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87). " - Замовник встановив правило що відсутність паспорту якості(сертифікату якості , хоча такий документ не передбачений нормативними документами України) що ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87) . Жоден із документів наданих учасниками за довільною назвою "Паспорт якості" , "Сертифікат якості" , тощо не вказує на таку відповідність та не стверджує про відповідність згаданому нормативному документу. Відповідно пропозиція Учасника ТОВ "АС" та наступного Учасника повинна бути дисквалфікована із тієї ж причини що і наша економічно найбільш вигідна пропозиція , з урахуванням обовязку Замовника дотримуватись принципу неупередженості та рівності оцінки пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 грудня 2019 17:18
Отримавши Вашу вимогу щодо відхилення тендерних пропозицій наступних учасників з найбільш економічно вигідними пропозиціями з тієї причини, що і відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ», повідомляємо наступне:
Після відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» (підстави відхилення зазначені в Протоколі №7 від 24.12.2019 року) була розглянута наступна найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція – учасника ТОВ «АС».
На виконання вимоги тендерної документації щодо надання учасником паспорту якості/ сертифікату якості, що підтверджує відповідність товару ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87) учасником ТОВ «АС» до електронної системи закупівель було завантажено файли «16.2. Паспорт якості природного газу (в т.ч. копії).pdf» та «16.3. Сертифікат якості (в т.ч. копія і нотаріально завірений переклад).pdf».
Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Зазначене посилання на дану статтю Закону міститься також в Тендерній документації (ч.1. розділу 5, сторінка 12).
Реалізуючи вищевказане право звернення за підтвердженням інформації, Управління освіти Каховської міської ради звернулося з відповідним запитом до організації, яка видала наданий учасником ТОВ «АС» паспорт якості природного газу – до Дочірнього підприємства ПрАТ «НАК «Надра України» «Український геологічний науково-виробничий центр» (ДП «Укрнаукагеоцентр»). ДП «Укрнаукагеоцентр», відповідаючи на запит (відповідь № 5308 від «23» грудня 2019 р.), повідомило, що за перевіреними показниками проба природного газу, яка відібрана на замовлення ТОВ «АС» 14.11.2019 р. за місцем відбору: котельня амбулаторії с-ще Пальміра комунального некомерційного підприємства «Золотоніський районний центр медико-санітарної допомоги» Золотоніської районної ради, результати дослідження якої зазначені в Паспорті якості природного газу № 15270 від 19.11.2019 р., – відповідає вимогам ГОСТ 5542-87.
Враховуючи вищезазначене, та проаналізувавши інші документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» на відповідність вимогам тендерної документації та Закону, з боку Управління освіти Каховської міської ради було прийняте рішення про її відповідність даним вимогам.
Отже, Управління освіти Каховської міської ради змушене відмовити ПП «ОККО КОНТРАКТ» у задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-12-02-000335-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 02 січня 2020 17:43
Принцип відкритості у піублічних закупівлях
Відповідно до принципу відкритості у публічних закупівлях ,у тому числі відкритого доступу до інформації що стосується закупівель ВИМАГАЄМО опублікувати у відповіді до даної вимоги документ яким підтверджено достовірність паспорту якості наданого у складі пропозиції дорожчого учасника,який до того ж є діючим постачальником Замовника , зокрема документу наданого Замовнику згаданим емітентом паспорту якості на факт підтвердження відповідності згаданому ГОСТ (ДСТУ) . Звертаю увагу що такий документа має бути оформлений належним чином. Також нагадую що відсутність такого документу або "не бажання публікувати його" буде свідчити про упереджене ставлення Хамовника який без належного документального підтвердження прийняв дорожчу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2020 11:44
Запитуваний Вами документ вже був опублікований 27.12.2019 року на Ваше запитання від 26 грудня 2019 року. Просимо уважніше передивитися файли, додані до відповідей на Ваші попередні вимоги

Документи

02 січня 2020 15:57
відповідь

Документи

27 грудня 2019 17:17
відповідь
27 грудня 2019 17:17
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 478 808,00
UAH з ПДВ
1 464 124,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 1 478 808,00
UAH з ПДВ
1 464 383,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 604 664,00
UAH з ПДВ
1 604 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 17:25
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:24
Оновлена цінова.pdf
17 грудня 2019 13:03
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:01
ГРМ Херсонгаз.pdf
17 грудня 2019 13:01
Сертифікат Метрологія.pdf
17 грудня 2019 13:01
Реєстр.pdf
17 грудня 2019 13:01
Несертифікація копія.pdf
17 грудня 2019 13:01
ISO 14001.pdf
17 грудня 2019 13:01
ISO 14001 копія.pdf
17 грудня 2019 13:01
ISO 9001 копія.pdf
17 грудня 2019 13:01
ISO 9001 газ.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 14:25
Електронний підпис
28 грудня 2019 14:24
3. Довідка ДФС.pdf
25 грудня 2019 14:52
Електронний підпис
25 грудня 2019 12:20
Електронний підпис
25 грудня 2019 12:19
Довідка (1).zip
25 грудня 2019 12:18
Довідка (4).zip
25 грудня 2019 12:18
2. Довідка по ст. 17.pdf
25 грудня 2019 12:18
5. Ліцензія.pdf
25 грудня 2019 12:18
4. Довідка МВС.pdf
25 грудня 2019 12:18
3. Довідка ДФС.pdf
17 грудня 2019 15:00
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:58
29. Фінансові документи.pdf
17 грудня 2019 14:58
10. Ліцензія.pdf
17 грудня 2019 14:58
10.1. Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 14:59
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:59
Технічна специфікація.pdf
13 грудня 2019 14:59
Сертификати ISO.pdf
13 грудня 2019 14:59
Реєстр ліцензіатів.pdf
13 грудня 2019 14:59
Проект договору.pdf
13 грудня 2019 14:59
Копія Статуту+опис.pdf
13 грудня 2019 14:59
Копія паспорту газу.pdf
13 грудня 2019 14:58
Копія Витягу ПДВ.pdf
13 грудня 2019 14:58
Копія виписки ЛТД.pdf
13 грудня 2019 14:58
довідки з банку 04.12.2019.PDF
13 грудня 2019 14:58
довідка про ліцензію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "АС"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 1 464 124,80
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 19:02
ТОВ "АС"
#31915956
Переможець 1 464 383,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 19:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 19:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АС"
#31915956
1 464 383,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 17:05
ДУ 10 ТОВ АС.pdf зміни до договору
19 січня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:08
ДУ 9 20%_.pdf зміни до договору
18 січня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 18:24
ДУ 8 20_.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 18:23
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 14:21
ДУ 7 ТОВ АС зменшення обсягів.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 09:12
дод. угода газ _6.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 09:09
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 13:54
дод. угода 5 газ.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:53
додаткова угода _4 газ.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:17
дод угода 3.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:09
дод угода 2.pdf зміни до договору
30 березня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 16:18
Дод угода 1.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 16:11
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 11:02
договір укладений
11 січня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість договору на 10400,10грн з ПДВ у зв'язку із встановленням нових тарифів на послуги транспортування природного газу. Кількість товару- без змін. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 492(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку із встановленням нових тарифів на послуги транспортування природного газу Сторони дійщли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити обсяг закупівлі природного газу, при цьому загальну вартість Договору залишити без змін. Кількість товару після внесення змін - 261,497368 тис. м. куб. Джерело фінансування - кошти міського бюджету
Номер договору про закупівлю: 492(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущенням під час укладання Додаткової угоди №2 від 30.03.2020р. технічної помилки механічного характеру, Сторони прийшли до згоди внести зміни в п.3.1 Договору. Кількість товару після внесення змін - 261,692738 тис. м. куб. Джерело фінансування - кошти міського бюджету
Номер договору про закупівлю: 492(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із прийняттям постанови НКРЕП № 1611 від 26. 08. 2020 року "Про затверження Змін до деяких постанов НКРЕКП" з 01 вересня 2020 року внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи, затверженого постановою НКРЕКП, від 30 вересня 2015 року № 2493, серед іншого, змінено нормативи в частині зменшення розміру допустимого добового відхилення ( для замовників послуг транспортування з 10% до 3% ), та збільшення величини коригування плати за добовий небаланс з 10% до 20%. Обсяг закупівлі - без змін. Джерело фінансування - кошти міського бюджету.
Номер договору про закупівлю: 492(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із зростанням ціни за одиницю товару Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити обсяг закупівлі природного газу, при цьому загальну вартість Договору залишити без змін. Кількість товару після внесення змін - 252,882446 тис. м. куб. Джерело фінансування - кошти міського бюджету.
Номер договору про закупівлю: 492(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із зростанням ціни за одиницю товару Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити обсяг закупівлі природного газу, при цьому загальну вартість Договору залишити без змін. Кількість товару після внесення змін - 238,731907 тис. м. куб. Джерело фінансування - кошти міського бюджету.
Номер договору про закупівлю: 492(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 4статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922- VІІІ зі змінами (у редакції до 19.04.2020р.) сторони дійшли згоди зменшити обсяг поставки природного газу. Загальний об'єм постачання природного газу за Договором після внесення змін складає 170,525526 тис.м3. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 492(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч1 ст631, ч.1 ст.651 ЦК України, ст.188 ГК України, ЗУ "Про ринок природного газу" №329-VІІІ від 09.04.2015р., Правилами постачання природного газу, що затвердженні Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015р. зі змінами, Кодексом газотранспортної системи, затвердженні Постановою НКРЕКП №2493 від 30.09.2015р. зі змінами, Кодексом газорозподільних систем,затвердженні Постановою НКРЕКП №2494 від 30.09.2015р. зі змінами, п.8 ч.4, ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020р та іншими нормативними актами Сторони домовились продовжити дію Договору достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 492(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 8 ч. 4, ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлї" в редакції до 19.04.2020 року, Сторони домовилися збільшити суму договору в обсязі , що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі №492(20)Б від 11.01.2020 року.Загальна сума мДодаткової угоди становить 203582,65грн. у т.ч. ПДВ 20% - 33930,44грн, в обсязі 31,850 тис.м.куб.
Номер договору про закупівлю: 492(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із зростанням ціни за одиницю товару Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару та зменшити обсяг закупівлі природного газу, при цьому загальну вартість Договору залишити без змін. Кількість товару після внесення змін - 29,048046 тис. м. куб. Джерело фінансування - кошти міського бюджету
Номер договору про закупівлю: 492(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML