Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери в зборі, комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2019-12-02-000103-a d0cba2a82ac14c8d994ae1688ada6d2b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Воронова Галина Юріївна

+380629222561 mariupoltb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Маріупольський міський протитуберкульозний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05493183
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Пашковського,2
Контактна особа: Воронова Галина Юріївна
+380629222561
mariupoltb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 10:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 10:27
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:23
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери в зборі, комп'ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери в зборі, комп'ютерне обладнання) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 грудня 2019 11:46
Дата відповіді: 04 грудня 2019 09:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Оголошені закупівлі не має посилання на торгову марку або модель, у додатку № 1 "Технічні вимоги на закупівлю" надані тількі технічні характеристики ПК, тому будемо розглядати усі пропозиції які відповідають технічним характеристикам нашої документації. У разі подання пропозицій фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, то такі пропозиції подають без врахування ПДВ та в графах "Ціна за одиницю, грн., з ПДВ", "Загальна вартість грн. з ПДВ" зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку. Запропонована ціна пропозиції, буде остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 129 300,00
UAH з ПДВ
110 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 123 540,00
UAH з ПДВ
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Азов-Арсенал" 139 200,00
UAH з ПДВ
139 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 13:13
Пропозиція 123540.pdf
07 грудня 2019 13:13
Лист.pdf
07 грудня 2019 13:13
Лист 4.pdf
07 грудня 2019 13:13
Лист 3.pdf
07 грудня 2019 13:13
Лист 2.pdf
07 грудня 2019 13:13
Авторизаційний лист (3).pdf
07 грудня 2019 13:13
Досвід 2000.rar
07 грудня 2019 13:13
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 11:21
2019.05.22 Сан._гиг ПК ПРАЙМ.pdf
07 грудня 2019 11:21
ДСТУ ISO IEC 27001 2015 .pdf
07 грудня 2019 11:21
2018.08.20 Декларация Solo30.pdf
07 грудня 2019 11:21
Пропозиція.pdf
07 грудня 2019 11:21
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ПП "Азов-Арсенал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 110 999,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 13:12

Документи

12 грудня 2019 13:12
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
110 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2019 13:12
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
17 грудня 2019 11:20