Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень - за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень Меню 1. Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, учнів 1-11 класів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин, учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах, учнів з числа багатодітних сімей, дітей з інвалідністю, дітей з сімей учасників АТO/ООС - 2608 одиниць
Очікувана вартість
59 984,00 UAH
UA-2019-12-02-000043-b 2470a4a3e9764d62bc49387b4fbe582e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Волкова

+380983206649 mariupol-shkola20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031492
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Ливарна, 4
Контактна особа: Валентина Волкова
+380983206649
mariupol-shkola20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2608 одиниця
Послуги їдалень - за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень Меню 1. Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, учнів 1-11 класів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин, учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах, учнів з числа багатодітних сімей, дітей з інвалідністю, дітей з сімей учасників АТO/ООС - 2608 одиниць
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87535, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Ливарна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

02 грудня 2019 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 59 984,00
UAH
02 грудня 2019 09:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2021 19:02
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:50
додаткова угода №2.jpeg зміни до договору
27 грудня 2019 13:52
повідомлення 26.12.jpeg зміни до договору
27 грудня 2019 13:52
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 11:54
Додаткова угода.jpeg зміни до договору
05 грудня 2019 11:52
ПОВІДОМЛЕННЯ (1).jpeg зміни до договору
05 грудня 2019 11:52
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 09:25
Договор стор 1.jpeg укладений
02 грудня 2019 09:23
Договор стор 2.jpeg укладений
02 грудня 2019 09:23
Договор стор 3.jpeg укладений
02 грудня 2019 09:23
Договор- стор 4.jpeg укладений
02 грудня 2019 09:23
Договор стор 5.jpeg укладений
02 грудня 2019 09:23
Спеціфікація стор 1.jpeg укладений
02 грудня 2019 09:23
спеціфікація стор 2.jpeg укладений
02 грудня 2019 09:23
спеціфікація стор 3.jpeg укладений
02 грудня 2019 09:23
спеціфікація -стор 4.jpeg укладений
02 грудня 2019 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту Х. Строк дії договору 10.1. Цей договір набирає чинності з 02.12.2019р. і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині фінансових зобов’язань – до повного їх виконання. 2. Ця Угода є невід'ємною частиною до договору № 20 /ш/1 від 02.12.2019 р. 3. У всьому іншому, що не обумовлено цією Угодою, сторони керуються положеннями до договору №20 ш/1 від 02.12.2019р
Номер договору про закупівлю: 20/Ш/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Зменшити суму договору на 19 826 грн. 00 коп.(дев’ятнадцять тисяч вісімсот двадцять шість грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Загальна сума договору складає 40 158 грн. 00 коп. (сорок тисяч сто п’ятдесят вісім грн. 00 коп.) без ПДВ. 3. Умови договору № 20/Ш/1 від 02.12.2019 р. не порушені даною Угодою, залишаються незмінними, та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки.
Номер договору про закупівлю: 20/Ш/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 158,00
UAH