Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом СРV за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя).
Очікувана вартість
171 020,00 UAH
UA-2019-12-01-000029-b 9b203b96440b435a9779897afdddefae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:47
Очікувана вартість: 171 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 855,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється шляхом перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури: ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-001407-а .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5496 штука

Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, проспект Голосіївський, 118 Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1350 упаковка

Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, проспект Голосіївський, 118 Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У випадку затримки оплати Товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату Товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2019 14:56
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 10:28
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований Учасником товар має відповідати технічним вимогам додатку 1 Документації. Учасником процедури закупівлі може бути: фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до вимог додатку 1 документації Учасники торгів мають зазначити в складі пропозиції виробника та модель запропонованого товару.
Аналог Офісного Паперу
Дата подання: 04 грудня 2019 07:21
Дата відповіді: 05 грудня 2019 09:08
Чи можливо запропонувати замість: - Папір MAESTRO Standard + А4 80г/м2, 500арк, папір іншої торгової марки який за технічними характеристиками не гірший? - еквівалент канцтоварів який теж не гірший.
Відповідь: Товар запропонований учасником має відповідати технічним вимогам додатку 1 документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 109 126,44
UAH з ПДВ
109 126,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПІРУС УНІВЕРСАЛ" 135 022,26
UAH з ПДВ
135 022,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:46
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:45
Пропозиція торгів.pdf
09 грудня 2019 15:45
Істотні умови.pdf
09 грудня 2019 15:44
Статут.pdf
09 грудня 2019 15:44
Установчий договір.pdf
09 грудня 2019 15:44
Паспорт, код - директор.pdf
09 грудня 2019 15:44
Висновки, сертифікати.pdf
09 грудня 2019 15:44
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2019 15:44
Видаткова накладна.pdf
09 грудня 2019 15:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 грудня 2019 15:44
Витяг з ЄДРПОУ - 07.11.2019.pdf
09 грудня 2019 15:44
Довідка 4-ОПП.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 15:37
Spectra 01.10.2015-01.10.2020.2.jpg
09 грудня 2019 15:37
Spectra 01.10.2015-01.10.2020.jpg
09 грудня 2019 14:10
Технічні вимоги.pdf
09 грудня 2019 14:10
SCP_Висновок СЕС.PDF
09 грудня 2019 14:10
Сертифікат Маестро Ст+.pdf
09 грудня 2019 14:10
Сертифікати.rar
09 грудня 2019 14:10
ПУ - виписка ЄДР - 16.09.2019.PDF
09 грудня 2019 14:10
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ТОВ "ПАПІРУС УНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
Переможець 109 126,44
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 12:39

Документи

16 грудня 2019 12:39
Протокол №208.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
109 126,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 12:39
Протокол №208.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 544-19 (Канцелярське приладдя).pdf укладений
19 грудня 2019 09:44