Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти: 1-й лот - сир кисломолочний, не менш 9% жирн., фас. - 21 000 кг 2-й лот - сир твердий, не менш 50% жирн. - 5 500 кг.
Очікувана вартість
3 131 000,00 UAH
UA-2019-11-30-000074-c 712d64bd9d7d4924a321347113093afb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

71-61-84 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
71-61-84
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2019 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 131 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


1-й лот - сир кисломолочний, не менш 9% жирн., фас. - 21 000 кг
2-й лот - сир твердий, не менш 50% жирн. - 5 500 кг.

Тендерна документація

01 грудня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2019 15:42
Додаток 8-проект договору.docx
01 грудня 2019 15:42
ТД сирні продукти.docx
01 грудня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2019 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2019 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2019 15:42
Додаток 8-проект договору.docx
30 листопада 2019 18:41
Додаток 8-проект договору.docx
01 грудня 2019 15:42
ТД сирні продукти.docx
30 листопада 2019 18:41
ТД сирні продукти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 05 грудня 2019 14:30
Дата відповіді: 05 грудня 2019 15:04
У п.3 Додатку 3 Досвід виконання аналогічного договору значиться, що аналогічним договором є договір на поставки продуктів харчування за ЄЗС ДК 021:2015, згідно розділу І п.4 цієї документації. Якщо в аналогічному договорі учасника з державною установою, аналогічним предметом закупівлі на постачання продуктів харчування відсутнє ЄЗС ДК 021:2015, але назва товару аналогічна даній закупівлі та постачальник має досвід постачання та лист відгук від Замовника, то це буде вважатись помилкою яка призведе до відхилення пропозиції ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо в аналогічному договорі за предметом закупівлі відсутній код за ЕЗС ДК: 021:2015, але назва товару відповідає вимогам тендерної документації, то це не буде вважатися помилкою, яка призведе до відхилення тендерних прозицій учасників.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-08-000001 ● 744fbddc8c18421aba37d31b6df33940
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.01.2020 № 8

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.01.2020 № 8

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2019-11-30-000074-с
30.11.2019
Відділ освіти виконкому Довгінцевської районної ради (код за ЄДРПОУ 04544501) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок про результати моніторингу закупівлі від 27.01.2020 відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті надає заперечення щодо виявлених порушень законодавства в сфері публічних закупівель. По-перше: щодо надання довідки про наявність матеріально-технічної бази (вих.№1/12 від 16.12.2019р.) у якій відсутня інформація щодо технологічного обладнання: виробничих ліній, устаткування та механізмів пояснюємо, що Учасник ФОП Нетеса Л.І. не є виробником продукції, що планується до постачання (а саме сир твердий не менш 50% жирн.) тому в довідці вказано про наявність у Учасника морозильної камери з температурним режимом +5С/-18С, в якій за потребою можуть зберігатися харчові продукти. Це є достатнім для постачальника продукції, а наявність технологічного обладнання, виробничих ліній, устаткування та механізмів не є обов’язковим. По-друге: щодо ненадання довідки про санітарну обробку на автомобіль DAF XF 95/430 державний номер ВА0152ВС, пояснюємо що згідно довідки про наявність транспортних засобів (вих.№2/12 від 16.12.2019р.) та довідки про наявність матеріально технічної бази (вих.№1/12 від 16.12.2019р.) вказано що перевезення харчових продуктів буде здійснюватися автомобілем MAN (фургон рефрижератор) державний номер ВА3631АХ. На зазначений автомобіль, згідно вимог тендерної документації, надані: засвідчена належним чином копія технічного паспорту, довідка про санітарну обробку, також зазначений автомобіль вказаний в акті обстеження транспортних засобів №82 від 30.08.2019, складеного Головним управлінням Держподспоживслужби Кіровоградської області та довідці про відповідність транспортних засобів. Наявність одного автомобілю є достатнім для розвезення продукції по закладам освіти району, що підтвердженого графіком постачання продуктів харчування. Інформація про обстеження інших транспортних засобів є лише додатковою. На підставі вищевикладеного підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Нетеси Л.І. та розірвання договору немає.

2020-01-30 12:40:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

RISK2-13

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 1-й лот - сир кисломолочний, не менш 9% жирн., фас.
Опис предмету закупівлі:
сир кисломолочний, не менш 9% жирн., фас. - 21 000 кг
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 163 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 163,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 грудня 2019 11:58
Закінчення: 17 грудня 2019 12:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

21000 кг
сир кисломолочний, не менш 9% жирн., фас.
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе, 16
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МЕЛЬНИЧУК ОКСАНА ЮХИМІВНА 1 102 500,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Фролов Юрій Михайлович 1 255 800,00
UAH з ПДВ
1 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спарта 2015 1 052 100,00
UAH з ПДВ
1 049 937,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нетеса Лариса Іванівна 2 097 900,00
UAH з ПДВ
2 097 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" 2 154 600,00
UAH з ПДВ
2 154 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2019 20:38
Цінова Лот2.pdf
15 грудня 2019 20:38
Цінова Лот1.pdf
13 грудня 2019 22:04
Цінова сир твердий.pdf
13 грудня 2019 22:04
Цінова сир.pdf
13 грудня 2019 22:04
лист гарантія Ст.17..pdf
13 грудня 2019 22:04
Довідка мат.техн.база.pdf
13 грудня 2019 22:04
Контактні дані.pdf
13 грудня 2019 22:04
Свідоцтво ЄП.pdf
13 грудня 2019 22:04
свідоцтво.pdf

Публічні документи

15 грудня 2019 15:39
Електронний підпис

Публічні документи

16 грудня 2019 08:45
Електронний підпис
15 грудня 2019 18:40
Електронний підпис
15 грудня 2019 18:38
Т Д Частина 2.pdf
15 грудня 2019 18:38
ТД Часитина 1.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 18:35
Електронний підпис
26 грудня 2019 18:33
Електронний підпис
26 грудня 2019 18:33
2.pdf
15 грудня 2019 22:21
Електронний підпис
15 грудня 2019 22:20
Сир_твердий_НЛІ.pdf
15 грудня 2019 22:20
Сир кисломолочний_НЛІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МЕЛЬНИЧУК ОКСАНА ЮХИМІВНА

Фізична особа-підприємець Фролов Юрій Михайлович

ТОВ Спарта 2015

ФОП Нетеса Лариса Іванівна

ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МЕЛЬНИЧУК ОКСАНА ЮХИМІВНА
#2452804960
Відхилено 980 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 16:04
Фізична особа-підприємець Фролов Юрій Михайлович
#2022107174
Відхилено 1 040 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 17:41
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Відхилено 1 049 937,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:35
ФОП Нетеса Лариса Іванівна
#2568821905
Переможець 2 097 900,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нетеса Лариса Іванівна
#2568821905
2 097 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.уг.№7 до дог.№17 від 10.01.2020-сир кисломол.-закриття.pdf укладений
30 грудня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:01
дод. угода №6 до договору №17 від 10.01.2020 зменшення сир кисломолочний.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:41
дод.уг.№5 до дог.№17 від 10.01.2020-сир кисломол..-змен-ня дог.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:41
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 09:40
дод.уг.№4 до дог.№17 від 10.01.2020-зм-ня дог.сир кисломолоч.-Нетеса-13.10.2020.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 10:22
дод.уг.№3 від 20.08.25020-сир кисломол.-зменщ.дог.-Нетеса Л.І.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 11:18
дод.уг.№2 до дог. №17 від 10.01.2020.pdf зміни до договору
17 березня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 11:43
дод.угода№1 до дог.№17 від 10.01.2020.pdf зміни до договору
28 січня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 10:41
дог.№17 від 10.01-сир кисломолоч.-НетесаЛ.І..pdf укладений
10 січня 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Учасника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 22 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.1 п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни постачання по договору на 75 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів та суми постачання на 100 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів та суми договору на 383000,00
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 166 482,35
UAH