Спеціальний автомобіль
Очікувана вартість
1 485 000,00 UAH
UA-2019-11-30-000044-b 3e5a78f0b16843e7aa5128f247cdfe44
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА КУЛЬТУРИ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141638
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 41
Контактна особа: Владислав Груй
+38033740382
prozorroosvitaprom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:31
Очікувана вартість: 1 485 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


ДК 021:2015 - 34110000-1 – Легкові автомобілі (Спеціальний автомобіль) Детально викладено у файлі "Тендерна документація".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Спеціальний автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата товару здійснюється Покупцем, шляхом перерахування попередньої оплати, протягом 20 (двадцяти) календарних днів після отримання від Продавця рахунка, з врахуванням пункту 3 частини 1 Постанови Кабінету міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), на строк не більше трьох місяців. Детально викладено у файлі "Тендерна документація" (Додаток 4 до Тендерної документації). Аванс 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 листопада 2019 13:20
Електронний цифровий підпис
30 листопада 2019 13:17
Тендерна документація.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ 1 484 000,00
UAH з ПДВ
1 476 575,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" 1 483 000,00
UAH з ПДВ
1 483 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 13:53
sign.p7s
20 грудня 2019 13:52
Документи переможця.PDF
16 грудня 2019 14:05
sign.p7s
16 грудня 2019 14:04
Propoz 2.pdf
13 грудня 2019 16:13
sign.p7s
13 грудня 2019 16:06
Паспорт (директор).pdf
13 грудня 2019 16:06
ТХХ.pdf
13 грудня 2019 16:06
Kvalif 3.pdf
13 грудня 2019 16:06
Kvalif 2.pdf
13 грудня 2019 16:06
Kvalif 1.pdf
13 грудня 2019 16:06
Propoz.pdf
13 грудня 2019 16:06
Pog Dog.pdf
13 грудня 2019 16:06
Analog.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 17:12
sign.p7s
13 грудня 2019 17:11
5. Інші документи.pdf.zip
13 грудня 2019 17:11
4. Повноваження.pdf.zip
13 грудня 2019 17:11
3. Технічний опис.pdf.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ
#41085735
Переможець 1 476 575,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 22:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 22:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ
#41085735
1 476 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 грудня 2019 00:52
Договір.pdf укладений
27 грудня 2019 00:49
sign.p7s зміни до договору
20 травня 2020 17:17
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2019 20:51
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 20:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару до 31 січня 2020 р. у зв’язку з виникненням об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, з врахуванням того, що дані зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. У зв’язку з продовженням строку дії Договору та виконання зобов'язань щодо передання товару згідно з пунктом 1 цієї Додаткової угоди, Сторони вирішили внести наступні зміни до Договору: Пункт 6.1 Договору викласти у такій редакції: «6.1 . Продавець зобов’язаний поставити товар Покупцеві до 31.01.2020 року.» Пункт 12.1 Договору викласти у такій редакції: «12.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання його Сторонами і діє до 31 січня 2020 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» Ця Додаткова угода набуває чинності з дня її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. Випадок для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 штука.
Номер договору про закупівлю: 433
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 1 476 575,00
UAH (в тому числі ПДВ 246 095,83 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку