Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні електронні обчислювальні машини
Очікувана вартість
1 391 880,00 UAH
UA-2019-11-29-002936-b ● e036598415024b159b84dd7ae21a22c5
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Гарантований покупець |
Код ЄДРПОУ: | 43068454 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
Контактна особа: |
Житник Юлія Валеріївна +380445945002 zakupivli_gp@gpee.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 21:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 1 391 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Персональні електронні обчислювальні машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, Київ, вул. Симона Петлюри, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 17:49 |
Протокол_10.06.pdf | |
10 червня 2020 17:49 |
Зміни_10.06.pdf | |
10 червня 2020 17:49 |
ТД_зі змінами_10.06.2020.doc | |
10 червня 2020 17:49 |
Проект договору зі змінами_10.06.2020.docx |
10 червня 2020 17:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
10 червня 2020 17:49 |
Протокол_10.06.pdf
|
||||||||||||||||||
10 червня 2020 17:49 |
Зміни_10.06.pdf
|
||||||||||||||||||
10 червня 2020 17:49 |
ТД_зі змінами_10.06.2020.doc
|
||||||||||||||||||
10 червня 2020 17:49 |
Проект договору зі змінами_10.06.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 11:53
Дата відповіді: 04 грудня 2019 17:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до положень п. 3 ч. 2 ст.22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». У зв’язку з цим у тендерній документації не вказано конкретну торгову марку чи модель, тому до участі допускаються будь-які тендерні пропозиції, які відповідають вимогам до технічних, якісних, кількісних характеристик, що визначені у Додатку 1 до тендерної документації (таблиця 1).
2. Згідно з ч. 6 Розділу ІІІ тендерної документації вимоги до предмета закупівлі визначено в Додатку 1. У складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі Учасником надається скан-копія довідки, складена за Формою № 1, що закріплена в Додатку № 1 до тендерної документації. Зазначена довідка підтверджує відповідність пропозиції Учасника усім встановленим характеристикам до предмета закупівлі та вимогам, визначеним у ч. 6 розділу Ш та в Додатку 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (у разі використання). Додатково слід зазначити, що при заповненні зазначеної Довідки Учасник відображає інформацію щодо повної назви моделі та виробника обладнання, найменування та опис товарів, їх технічні характеристики.
3. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Крім того, п. 35 ч. 1 ст. 1 передбачено, що учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких обмежень (у т. ч. щодо організаційно-правової форми чи статусу платника відповідного податку).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна з ПДВ. Учасникам під час формування ціни своєї пропозиції слід прийняти до уваги, що замовник отримуючи фінансування (без ПДВ), встановлює очікувану вартість предмету закупівлі враховуючи вимоги податкового законодавства (ч. 1 розділу V тендерної документації).
Що стосується питання розгляду ціни пропозиції та визначення переможця, то слід зазначити, що єдиним критерієм оцінки є ціна. Тому всі пропозиції учасників розглядатимуться як остаточні.
Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі, якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі. Оскільки фінансування Замовника здійснюється на підставі кошторису та без урахування ПДВ, тому у разі перевищення розміру найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої без урахування ПДВ, розміру фінансування Замовник може скористатися своїм правом визнання торгів такими, що не відбулися.
2. Згідно з ч. 6 Розділу ІІІ тендерної документації вимоги до предмета закупівлі визначено в Додатку 1. У складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі Учасником надається скан-копія довідки, складена за Формою № 1, що закріплена в Додатку № 1 до тендерної документації. Зазначена довідка підтверджує відповідність пропозиції Учасника усім встановленим характеристикам до предмета закупівлі та вимогам, визначеним у ч. 6 розділу Ш та в Додатку 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (у разі використання). Додатково слід зазначити, що при заповненні зазначеної Довідки Учасник відображає інформацію щодо повної назви моделі та виробника обладнання, найменування та опис товарів, їх технічні характеристики.
3. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Крім того, п. 35 ч. 1 ст. 1 передбачено, що учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких обмежень (у т. ч. щодо організаційно-правової форми чи статусу платника відповідного податку).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна з ПДВ. Учасникам під час формування ціни своєї пропозиції слід прийняти до уваги, що замовник отримуючи фінансування (без ПДВ), встановлює очікувану вартість предмету закупівлі враховуючи вимоги податкового законодавства (ч. 1 розділу V тендерної документації).
Що стосується питання розгляду ціни пропозиції та визначення переможця, то слід зазначити, що єдиним критерієм оцінки є ціна. Тому всі пропозиції учасників розглядатимуться як остаточні.
Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі, якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі. Оскільки фінансування Замовника здійснюється на підставі кошторису та без урахування ПДВ, тому у разі перевищення розміру найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої без урахування ПДВ, розміру фінансування Замовник може скористатися своїм правом визнання торгів такими, що не відбулися.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 серпня 2020 10:44 |
Коментар щодо відміни: | Безоплатна передача Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) під правом нагляду та контролем компанії "Tetra Tech ES, Inc." в рамках проекту енергетичної безпеки (ESP) ПЕОМ та ноутбуків, передача ПЕОМ відповідно до розподільчого балансу, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2019 №403-р, відсутність затвердженого Кабінетом Міністрів України фінансового плану ДП "Гарантований покупець" на 2020 рік |
Документи:
14 серпня 2020 10:44
|
Протокол |