Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Охорона адміністративної будівлі та прилеглої території)
Protective services (Guard of administrative building and adjoining territory)
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2019-11-29-002639-b 3ca1668df1c6467ab24ccc3961eebc98
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Валерійович Василенко

+380567428114 uprzdan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04011638
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. О.Поля,2
Контактна особа: Олександр Валерійович Василенко
+380567428114
uprzdan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Юлія Ігорівна Кутерга
+38056742 89 39
uprzdan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Administratinvne upravlinya
National ID: 04011638
Contact point: Vasilenko Oleksandr
+380567428114
uprzdan@ukr.net
Additional contacts: Юлія Ігорівна Кутерга
+38056742 89 39
uprzdan@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 11:17
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH
Publication date: 29 листопада 2019 17:10
Enquiries until: 19 грудня 2019 18:00
Complaints submission until: до 25 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 грудня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 8 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 240 000 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Охорона адміністративної будівлі та прилеглої території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, просп. Олександра Поля, 1
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Protective services (Guard of administrative building and adjoining territory)
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 17:10
ТД Охорона ОП,1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обов’язкова наявність сертифікатів щодо допуску на носіння та застосування спецзасобів
Дата подання: 03 грудня 2019 11:35
Дата відповіді: 05 грудня 2019 11:32
В розділі 3 Додатку 4 до тендерної документації зазначена наступна умова: - Працівники охорони, задіяні для надання охоронних послуг, повинні бути забезпечені спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, а саме: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, раціями (Обов’язкова наявність сертифікатів з відповідними відмітками щодо допуску на носіння та застосування спецзасобів). У зв`язку з чим просимо надати відповіді на наступні питання: 1. Яким нормативно - правовим актом України передбачена обов’язкова наявність сертифікатів з відповідними відмітками щодо допуску на носіння та застосування спецзасобів? 2. На підставі якої норми законодавства включена умова до предмету закупівлі - обов’язкова наявність сертифікатів з відповідними відмітками щодо допуску на носіння та застосування спецзасобів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, ми вдячні що приділили увагу до тендеру, нами буде більш детально проаналізовано задане Вами питання і додатково буде переглянуто умови та вимоги тендерної документації
Необхідність подання учасником в складі ТД сертифікатів з відповідними відмітками щодо допуску на носіння та застосування спецзасобів
Дата подання: 03 грудня 2019 11:37
Дата відповіді: 05 грудня 2019 11:32
В розділі 3 Додатку 4 до тендерної документації зазначена наступна умова: - Працівники охорони, задіяні для надання охоронних послуг, повинні бути забезпечені спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, а саме: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, раціями (Обов’язкова наявність сертифікатів з відповідними відмітками щодо допуску на носіння та застосування спецзасобів). У зв`язку з чим просимо надати відповідь на наступне питання: - Чи вимагає Замовник від Учасників подання сертифікатів з відповідними відмітками щодо допуску на носіння та застосування спецзасобів у складі ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, ми вдячні що приділили увагу до тендеру, нами буде більш детально проаналізовано задане Вами питання і додатково буде переглянуто умови та вимоги тендерної документації
Необхідність подання учасником в складі ТД сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015
Дата подання: 03 грудня 2019 11:38
Дата відповіді: 05 грудня 2019 12:14
В розділі 3 Додатку 4 до тендерної документації зазначена наступна умова: - Наявність оригіналу або нотаріально завірена копія Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 на певний вид послуг. У зв`язку з чим просимо надати відповідь на наступне питання: - Чи вимагає Замовник від Учасників подання сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 на певний вид послуг у складі ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, ми вдячні що приділили увагу до тендеру, на теперішній час ми, як Замовник здійснюємо замовлення всіх послуг через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість людей, Замовника цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни виконання послуг. У звязку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання та досвід у сфері охоронної діяльності, з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тенедерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства України, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ДОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому як Замовник вимагаємо від Учасників надання Сертифікату....., котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до системи якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01 Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT). Наявність у підприємства Сертифікату.... свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації, а не містить жодних діскримінаційних елементів.
Додаток № 2
Дата подання: 03 грудня 2019 17:33
Дата відповіді: 05 грудня 2019 12:19
Доброго дня! Надайте будь ласка роз'яснення з приводу: згідно Додатку № 2 розділу 2 п.п. 2.2 Учасник повинен надати: 2.2. Копію відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів" Але Відомості з ЄДРПОУ видаю.тся при реєстрації чи перереєстрації підприємства один раз. Можливо Ви мали наувазі Витяг з ЄДРПОУ? І чи не буде помілкою, якщо Учасник надасть саме ВИТЯГ з ЄДРПОУ, він має більш розширену форму аніж "Відомості" і це допускає чинне законодавство.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, ми вдячні що приділили увагу до тендеру, відповідаємо на Ваше запитання - Витяг з ЄДРПОУ не буде помилкою в наданні Вами відомостей про підприємство. Чекаємо в участі тендеру.
Технічне завдання
Дата подання: 05 грудня 2019 13:05
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:47
Доброго дня! Надайте будь ласка роз'яснення, з приводу: яка кількість охоронців потрібна для кожного посту? Чи буде достатньо по 1 охороннику на пост? Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник, ми вдячні що приділили увагу до тендеру, вся потрібна Вам інформація викладено в Дислокації постів - розділ 2 Додатоку 4 ТД
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 09 грудня 2019 02:26
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:57
Просимо уточнити, скільки одночасно охоронників має перебувати на кожному посту охорони? оскільки технічні вимоги містять інформацію про режим роботи кожного поста, а не про кількість залучених осіб.
Відповідь: Надаємо наступню інформацію:
пост 1 - Центральний вхід до адміністративної будівлі - добовий - 2 чол.,
пост 2 - КПП №1, територія двору адміністративної будівлі - добовий - 1 чол.,
пост 3 - КПП №2, територія двору адміністративної будівлі - добовий - 1 чол.,
пост 4 - Приймальня голови ДОДА в адміністративній будівлі - добовий - 1 чол.,
пост 5 - Службовий вхід голови ДОДА, територія двору адміністративної будівлі - добовий - 1 чол.,
пост 8 - Майно на прилеглій території - добовий - 1 чол.,
- денний (12 год.) - 1 чол.
Додаток № 4
Дата подання: 11 грудня 2019 10:19
Доброго дня! Надайте будь ласка роз'яснення, щодо технічної частини, а саме: У Додатку № 4 зазначено: "Постійне перебування службового складу (охоронників) на об’єкті охорони у визначений відповідно до Договору проміжок часу." Це маєтся наувазі старший охоронник зміни чи як?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-29-002639-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 04 грудня 2019 09:41
Додаток № 4
Згідно розділу 3 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен забезпечити наступну вимогу: - Працівники охорони, задіяні для надання охоронних послуг, повинні бути забезпечені спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, а саме: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, раціями (Обов’язкова наявність сертифікатів з відповідними відмітками щодо допуску на носіння та застосування спецзасобів). Не зрозуміло про які саме спецзасоби йде мова? Бо ані кійки ані газові балончики, згідно чинного законодавства не потребують ніяких дозвільних документів. А також не зрозуміло про які саме сертифікати йде мова, бо наприклад травматична зброя, яка теж вважаєтся спецзасобом оформлюєтся посвідченнями або дозволами і ці документи є цілком законними. До того ж у цих документах не написано про застосування, там лише позначки: зберігання та носіння. Межа застосування спецзасобів зазначена у ЗУ "Про охоронну діяльність", тому не зрозуміло який документ Ви вимагаєте. На підставі вищезгаданного просимо Вас видалити цей пункт або привести його у відповідність з діючим законодавством
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2019 12:20
Шановний Учасник, ми вдячні що приділили увагу до тендеру, нами буде більш детально проаналізовано задане Вами вимога (питання) і додатково буде переглянуто умови та вимоги тендерної документації

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 грудня 2019 14:38
Коментар щодо відміни: Керуючись ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» дану закупівлю на теперішній час слід скасувати у зв`язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі
Документи:
18 грудня 2019 14:38
Електронний підпис