Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональні комп’ютери, ноутбуки
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-11-29-002482-b 93d3005e2e0a4c7b9a46c45f1c24c13d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Федориненко

+380565492998 krinbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИНИЧАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01988226
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички, Криничанський район, ул. Дзержинского, 22
Контактна особа: Роман Федориненко
+380565492998
krinbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 15:05
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, смт. Кринички, вул. Героїв Чорнобиля, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штука
Ноутбук 2 ядра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, смт. Кринички, вул. Героїв Чорнобиля, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Ноутбук 4 ядра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, смт. Кринички, вул. Героїв Чорнобиля, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 13:54
Перелік змін до ТД.docx
05 грудня 2019 13:54
Додаток 5 (нова редакція).docx
29 листопада 2019 16:33
Додаток 4.doc
29 листопада 2019 16:33
Додаток 3.doc
29 листопада 2019 16:33
Додаток 2.doc
29 листопада 2019 16:33
Додаток 5.docx
29 листопада 2019 16:33
Додаток 6.doc
29 листопада 2019 16:33
Додаток 7.doc
29 листопада 2019 16:33
Додаток 1.doc
29 листопада 2019 16:33
ТД.doc
05 грудня 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 13:54
Перелік змін до ТД.docx
05 грудня 2019 13:54
Додаток 5 (нова редакція).docx
29 листопада 2019 16:33
Додаток 4.doc
29 листопада 2019 16:33
Додаток 3.doc
29 листопада 2019 16:33
Додаток 2.doc
29 листопада 2019 16:33
Додаток 5.docx
29 листопада 2019 16:33
Додаток 6.doc
29 листопада 2019 16:33
Додаток 7.doc
29 листопада 2019 16:33
Додаток 1.doc
29 листопада 2019 16:33
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:28
Дата відповіді: 02 грудня 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши запитання, надаємо наступні відповіді:
- На торги допускаються всі товари, торгові марки або моделі, які за технічними характеристиками відповідають тим, що зазначені в Додатку № 5 до тендерної документації. Також є примітка, згідно якої: «всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
Пункт1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання Учасниками «Інформації у вигляді порівняльної таблиці з технічними, якісними та кількісними характеристиками товару, що пропонує Учасник у тендерній пропозиції згідно вимог, зазначених у Додатку 5 тендерної документації (обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, назву та країну походження виробника на кожний вид товару, що пропонує Учасник)».
- До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. В п.1 р.ІІІ тендерної документації зазначено, що "До вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати до місця призначення, завантаження та розвантаження, прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно постачання запропонованого товару". З огляду на вищевказане, ціна тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна, без додавання до його ціни суми ПДВ у розмірі 20%. Аналогічно і пропозиції Учасників платників ПДВ будуть розглядатися як остаточні, з врахуванням суми ПДВ у ціновій пропозиції.
Документація
Дата подання: 02 грудня 2019 14:55
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:38
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: В п.5 Додатку № 5 до тендерної документації зазначено "Обов’язки та витрати при поставці товару, його розвантаження, встановленні, підключенні обладнання та синхронізація з іншими пристроями покладаються на Постачальника, що враховано у вартість цінової пропозиції. Робочі місця необхідно підключити в мережу і забезпечити їх роботу". Тож, тільки поставка товару нас не задовільнить.
Документація
Дата подання: 02 грудня 2019 14:55
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:44
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток № 5 до тендерної документації містить примітку, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Еквівалентом або аналогом слід вважати товар, який має відповідні технічні характеристики або кращі (але не гірші), тому розглядатися будуть всі пропозиції, подані Учасниками.
Документація
Дата подання: 02 грудня 2019 15:01
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:57
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить наступну вимогу: «- лист, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника (правовласника), із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника;» У даній закупівлі відсутнє СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ програмне забезпечення. Просимо надати роз’яснення щодо вищезазначеної вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації для запобігання непорозумінням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 208 444,00
UAH з ПДВ
208 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бендерський Олег Йосипович 244 925,00
UAH з ПДВ
243 525,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 262 395,00
UAH з ПДВ
244 924,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 268 037,52
UAH з ПДВ
262 394,64
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 278 970,00
UAH з ПДВ
278 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2019 16:56
Електронний підпис
15 грудня 2019 16:55
Перелік документів.pdf
15 грудня 2019 16:38
26. Паспорт та ІПН.pdf
15 грудня 2019 16:38
18. Додаток 6.pdf
15 грудня 2019 16:38
15. Договір оренди.pdf
15 грудня 2019 16:38
14.Договір Комел.pdf
15 грудня 2019 16:38
5. Витяг.pdf
15 грудня 2019 16:38
4. Витяг з ЭДР.PDF
15 грудня 2019 16:38
3. Виписка.pdf
15 грудня 2019 16:38
2. Авторизаційний лист.pdf
15 грудня 2019 16:38
1. Microsoft Windows10P EV - ЭТОТ.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 17:12
Цінова пропозиція.PDF
13 грудня 2019 17:12
Сертификаты GTL.pdf
13 грудня 2019 17:12
Податкова декларація.PDF
13 грудня 2019 17:12
Податкова декларація.PDF
13 грудня 2019 17:12
Паспорт.PDF
13 грудня 2019 17:12
Ідентифікаційний код.PDF
13 грудня 2019 17:12
Договір оренди.PDF
13 грудня 2019 17:12
Довідка про договір.pdf
13 грудня 2019 17:12
Гарантійний лист.PDF
13 грудня 2019 17:12
Витяг.PDF
13 грудня 2019 17:12
Витяг єдиний податок.PDF

Публічні документи

15 грудня 2019 16:45
Електронний підпис
15 грудня 2019 16:44
реєстр.pdf
15 грудня 2019 16:35
інші документи.pdf
15 грудня 2019 16:31
технічні критерії.pdf
15 грудня 2019 16:31
13794646_пропозиція.pdf

Публічні документи

14 грудня 2019 12:37
Електронний підпис

Публічні документи

15 грудня 2019 16:02
25. СЕС Леново.pdf
15 грудня 2019 16:02
21. ISO9001-2015.pdf
15 грудня 2019 16:02
18. Сертифікат ПК.pdf
15 грудня 2019 16:02
17. Декларація ПК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

ФОП Бендерський Олег Йосипович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3313615771
Очікує рішення 208 444,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:44

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 грудня 2019 13:20
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товару у 2019 році
Документи:
21 грудня 2019 13:20
Електронний підпис
21 грудня 2019 13:18
протокол № 11.pdf