Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
DSTU BD.1.1-1: 2013 Service for in-line repair of motor vehicles
Очікувана вартість
600 424 252,56 UAH
UA-2019-11-29-002239-b 7acc651ad7914b35b0f9d533d311face
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Yavorskaya Miroslava
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2020 22:00
Початок аукціону: 17 січня 2020 12:14
Очікувана вартість: 600 424 252,56 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 004 242,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 29 листопада 2019 15:58
Enquiries until: 25 грудня 2019 22:00
Complaints submission until: до 31 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 січня 2020 22:00

Information

Estimated total value: 600 424 253 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 004 243 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

DSTU BD.1.1-1: 2013 Service for in-line repair of motor vehicles
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. Джерело фінансування: кошти міського бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 17 грудня 2019 11:01
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:57
На вимогу ТД на усіх сторінках тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі має бути проставлений власноручний напис зроблений уповноваженою особою учасника: «Для участі у торгах за номером (визначити номер)». Номер участник визначає самостійно ? Будь який ? чи потрібно вписувати номер даної закупівлі UA-2019-11-29-002239-b ?
Відповідь: потрібно вписувати номер даної закупівлі: UA-2019-11-29-002239-b

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000038 ● ad6b813c0e9348a9a516ae27c16f2e57
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 19:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

07.02.2020 № 32
Київ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2019-11-29-002239-b 29.11.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-18 12:26:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту автошляхів, очікуваною вартістю 600 424 252,56 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-29-002239-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію щодо допущення до участі в електронному аукціоні учасника ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Елітпроект» з огляду на те, що фінансова звітність малого підприємництва за 2019 рік не відповідає обсягам доходів отриманих від виконання аналогічного договору (сума договору 2 510 374,13 грн) зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 03.01.2020 № 67Т.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-19 14:56:33

пояснення Державній аудиторській службі України в межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-29-002239-b)

Умовами тендерної документації вимагалось надання документів, таких як:
- копія балансу та звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди;
- копія звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди, або лист – підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів;
- копія аналогічного договору, копії актів приймання-передавання наданих послуг (виконаних робіт), а також оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) тощо.
Разом з цим, умовами тендерної документації не вимагалось обов’язкове підтвердження відповідності обсягів доходів отриманих в результаті діяльності підприємства (які зазначаються в фінансовій звітності) обсягам доходів отриманих від аналогічного договору який подано у складі тендерної пропозиції (наданого на підтвердження кваліфікаційним вимогам зазначеним в тендерній документації).
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вичерпний перелік відхилення тендерних пропозицій, а саме:
- Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- Переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, як вбачається, чинним законодавством України не передбачено відхилення тендерної пропозиції на підставі невідповідності документів один одному (якщо така вимога прямо не зазначена в тендерною документацією).
Необхідно зазначити, що ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Елітпроект» надано усі документи, які вимагалась умовами тендерної документації.
Разом з цим, додатково повідомляємо, що дані, які зазначені в довідці про вартість наданих послуг за листопад 2019 року (стор. 79-80), яка надана у складі пропозиції ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Елітпроект» на підтвердження виконання аналогічного договору, повністю співпадають з рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2019 рік (форма 2-м) ТОВ «Будівельно-виробнича фірма «Елітпроект».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Повідомляємо, що 13.03.2020 за вих. №3/5-674 подано позов до Окружного адмінсуду м. Києва про оскарження висновку Держаудитслужби України

2020-03-13 16:50:34

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 січня 2020
UA-2019-11-29-002239-b7acc651ad7914b35b0f9d533d311face
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ ГРАНІТ-001 Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 11:43
sign.p7s
03 січня 2020 11:41
15.pdf
28 грудня 2019 14:52
sign.p7s
28 грудня 2019 14:51
32.pdf
28 грудня 2019 14:51
30.pdf
28 грудня 2019 14:51
29.pdf
28 грудня 2019 14:51
28.pdf
28 грудня 2019 14:51
27.pdf
28 грудня 2019 14:51
26.pdf
28 грудня 2019 14:51
25.pdf
28 грудня 2019 14:51
24.pdf
28 грудня 2019 14:51
23.pdf
28 грудня 2019 14:51
22.pdf
28 грудня 2019 14:51
21.pdf
28 грудня 2019 14:51
20.pdf
28 грудня 2019 14:51
19.pdf
28 грудня 2019 14:51
18.pdf
28 грудня 2019 14:51
17.pdf
28 грудня 2019 14:51
16.pdf
28 грудня 2019 14:51
15.pdf
28 грудня 2019 14:51
14.pdf
28 грудня 2019 14:51
13.pdf
28 грудня 2019 14:51
12.pdf
28 грудня 2019 14:51
11.pdf
28 грудня 2019 14:51
10.pdf
28 грудня 2019 14:51
9.pdf
28 грудня 2019 14:51
8.pdf
28 грудня 2019 14:51
7.pdf
28 грудня 2019 14:51
6.pdf
28 грудня 2019 14:51
5.pdf
28 грудня 2019 14:51
4.pdf
28 грудня 2019 14:51
3.pdf
28 грудня 2019 14:51
2.pdf
28 грудня 2019 14:51
1.pdf

Документи

Публічні документи

04 січня 2020 12:40
sign.p7s
04 січня 2020 12:40
sign.p7s
04 січня 2020 12:40
9.1. копія ант.прог..pdf
04 січня 2020 12:40
9. щодо антик.прогр..pdf
04 січня 2020 12:40
8. Лист гаран.ст.17.pdf
04 січня 2020 12:40
7. МТБ.pdf
04 січня 2020 12:40
6.3. відгуки.pdf
04 січня 2020 12:40
6.2. копії КБ3 та КБ2.pdf
04 січня 2020 12:40
6.1. копії аналог.дог..pdf
04 січня 2020 12:40
5. довід.працівники.pdf
04 січня 2020 12:40
32. щодо Бюдже.кодек..pdf
04 січня 2020 12:40
30. крим.відпов.pdf
04 січня 2020 12:40
3. Докум.на упов.особ.pdf
04 січня 2020 12:40
29.щодо форм.ціни.pdf
04 січня 2020 12:40
28. ст.17 Закону.pdf
04 січня 2020 12:40
27. достов.інфор..pdf
04 січня 2020 12:40
26. щодо дотр.Закон..pdf
04 січня 2020 12:40
25. щодо субпідр..pdf
04 січня 2020 12:40
24.2. проект дог..pdf
04 січня 2020 12:40
24. згода з проект.дог.pdf
04 січня 2020 12:40
23.1. ТЗ.pdf
04 січня 2020 12:40
23. відпов.ТЗ.pdf
04 січня 2020 12:40
22. щодо чинних докум..pdf
04 січня 2020 12:39
20. зрозум.змін.pdf
04 січня 2020 12:39
2.1. ЦП без цін.показ..pdf
04 січня 2020 12:39
19. фін.звітн.pdf
04 січня 2020 12:39
18. банк відс.кредит.pdf
04 січня 2020 12:39
17. банк відкр.рахун..pdf
04 січня 2020 12:39
16. щодо забрудн..pdf
04 січня 2020 12:39
15. щодо ліценз..pdf
04 січня 2020 12:39
13. копія вит.ПДВ.pdf
04 січня 2020 12:39
12. копія відом.ЄДРПОУ.pdf
04 січня 2020 12:39
11. копія Статуту.pdf
04 січня 2020 12:39
10. довідка.pdf
04 січня 2020 12:39
1. реєстр.pdf
04 січня 2020 12:39
2. Цінов.пропоз..pdf

Документи

Публічні документи

04 січня 2020 13:14
sign.p7s
04 січня 2020 13:13
sign.p7s
04 січня 2020 13:10
Реєстр.pdf
04 січня 2020 13:10
9) 167-169 ТЗ.pdf
04 січня 2020 13:10
6) 140-155 Статут.pdf
04 січня 2020 13:10
5) 87-139 Довідки.pdf
04 січня 2020 13:10
3) 39-71 Техніка.pdf
04 січня 2020 13:10
2) 14-38 Працівники.pdf
04 січня 2020 13:10
11) 171 Пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

04 січня 2020 14:09
sign.p7s
04 січня 2020 14:09
sign.p7s
04 січня 2020 13:46
Реєстр.pdf
04 січня 2020 13:46
9. 274 Пропозиція.pdf
04 січня 2020 13:46
7. 270-272 ТЗ.pdf
04 січня 2020 13:46
5. 213-242 Довідки-3.pdf
04 січня 2020 13:46
5. 187-212 Довідки-2.pdf
04 січня 2020 13:46
5. 168-186 Довідки-1.pdf
04 січня 2020 13:46
4. 90-110 Техніка-1.pdf
04 січня 2020 13:46
4. 146-167 Техніка-4.pdf
04 січня 2020 13:46
4. 130-145 Техніка-3.pdf
04 січня 2020 13:46
4. 111-129 Техніка-2.pdf
04 січня 2020 13:46
2. 8-40 Працівники-1.pdf
04 січня 2020 13:46
2. 41-71 Працівники-2.pdf
04 січня 2020 13:46
1. 3-7 Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" 599 373 640,91
UAH з ПДВ
593 369 398,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" 599 730 150,12
UAH з ПДВ
593 725 907,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" 599 839 299,00
UAH з ПДВ
599 839 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2020 13:14
sign.p7s
04 січня 2020 13:13
sign.p7s
04 січня 2020 13:10
Реєстр.pdf
04 січня 2020 13:10
9) 167-169 ТЗ.pdf
04 січня 2020 13:10
6) 140-155 Статут.pdf
04 січня 2020 13:10
5) 87-139 Довідки.pdf
04 січня 2020 13:10
3) 39-71 Техніка.pdf
04 січня 2020 13:10
2) 14-38 Працівники.pdf
04 січня 2020 13:10
11) 171 Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 січня 2020 14:09
sign.p7s
04 січня 2020 14:09
sign.p7s
04 січня 2020 13:46
Реєстр.pdf
04 січня 2020 13:46
9. 274 Пропозиція.pdf
04 січня 2020 13:46
7. 270-272 ТЗ.pdf
04 січня 2020 13:46
5. 213-242 Довідки-3.pdf
04 січня 2020 13:46
5. 187-212 Довідки-2.pdf
04 січня 2020 13:46
5. 168-186 Довідки-1.pdf
04 січня 2020 13:46
4. 90-110 Техніка-1.pdf
04 січня 2020 13:46
4. 146-167 Техніка-4.pdf
04 січня 2020 13:46
4. 130-145 Техніка-3.pdf
04 січня 2020 13:46
4. 111-129 Техніка-2.pdf
04 січня 2020 13:46
2. 8-40 Працівники-1.pdf
04 січня 2020 13:46
2. 41-71 Працівники-2.pdf
04 січня 2020 13:46
1. 3-7 Повноваження.pdf

Публічні документи

04 січня 2020 12:40
sign.p7s
04 січня 2020 12:40
sign.p7s
04 січня 2020 12:40
9.1. копія ант.прог..pdf
04 січня 2020 12:40
9. щодо антик.прогр..pdf
04 січня 2020 12:40
8. Лист гаран.ст.17.pdf
04 січня 2020 12:40
7. МТБ.pdf
04 січня 2020 12:40
6.3. відгуки.pdf
04 січня 2020 12:40
6.2. копії КБ3 та КБ2.pdf
04 січня 2020 12:40
6.1. копії аналог.дог..pdf
04 січня 2020 12:40
5. довід.працівники.pdf
04 січня 2020 12:40
32. щодо Бюдже.кодек..pdf
04 січня 2020 12:40
30. крим.відпов.pdf
04 січня 2020 12:40
3. Докум.на упов.особ.pdf
04 січня 2020 12:40
29.щодо форм.ціни.pdf
04 січня 2020 12:40
28. ст.17 Закону.pdf
04 січня 2020 12:40
27. достов.інфор..pdf
04 січня 2020 12:40
26. щодо дотр.Закон..pdf
04 січня 2020 12:40
25. щодо субпідр..pdf
04 січня 2020 12:40
24.2. проект дог..pdf
04 січня 2020 12:40
24. згода з проект.дог.pdf
04 січня 2020 12:40
23.1. ТЗ.pdf
04 січня 2020 12:40
23. відпов.ТЗ.pdf
04 січня 2020 12:40
22. щодо чинних докум..pdf
04 січня 2020 12:39
20. зрозум.змін.pdf
04 січня 2020 12:39
2.1. ЦП без цін.показ..pdf
04 січня 2020 12:39
19. фін.звітн.pdf
04 січня 2020 12:39
18. банк відс.кредит.pdf
04 січня 2020 12:39
17. банк відкр.рахун..pdf
04 січня 2020 12:39
16. щодо забрудн..pdf
04 січня 2020 12:39
15. щодо ліценз..pdf
04 січня 2020 12:39
13. копія вит.ПДВ.pdf
04 січня 2020 12:39
12. копія відом.ЄДРПОУ.pdf
04 січня 2020 12:39
11. копія Статуту.pdf
04 січня 2020 12:39
10. довідка.pdf
04 січня 2020 12:39
1. реєстр.pdf
04 січня 2020 12:39
2. Цінов.пропоз..pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"
#42890735
Переможець 593 369 398,38
UAH з ПДВ
20 січня 2020 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"
#42890735
593 369 398,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 лютого 2020 15:25
03.02-2.pdf укладений
03 лютого 2020 15:24
sign.p7s зміни до договору
29 січня 2021 10:09
Повідомлення Ду 13 03.02-2.pdf зміни до договору
29 січня 2021 09:55
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2020 10:19
ДУ 12.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:18
sign.p7s зміни до договору
04 листопада 2020 17:14
Повідомлення Ду 11 03.02-2.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 17:07
sign.p7s зміни до договору
27 серпня 2020 16:59
Повідомлення Ду 10 03.02-2.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:58
sign.p7s зміни до договору
27 серпня 2020 16:54
Ду 9 03.02-2.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:52
sign.p7s зміни до договору
25 серпня 2020 12:06
Повідомлення Ду 8 03.02-2.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 12:05
sign.p7s зміни до договору
25 серпня 2020 12:00
Повідомлення Ду 7 03.02-2.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 11:59
sign.p7s зміни до договору
22 липня 2020 16:00
Повідомлення Ду 6 03.02-2.pdf зміни до договору
22 липня 2020 15:58
sign.p7s зміни до договору
22 липня 2020 15:57
Повідомлення Ду 5 03.02-2.pdf зміни до договору
26 червня 2020 12:28
sign.p7s зміни до договору
26 червня 2020 12:27
Повідомлення Ду 4 03.02-2.pdf зміни до договору
12 червня 2020 14:33
sign.p7s зміни до договору
12 червня 2020 14:12
Повідомлення Ду 3 03.02-2.pdf зміни до договору
05 червня 2020 15:34
Ду 3 03.02-2.pdf зміни до договору
01 червня 2020 12:57
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2020 12:56
Повідомлення Ду 2 03.02-2.pdf зміни до договору
27 травня 2020 10:03
sign.p7s зміни до договору
04 лютого 2020 09:01
Ду 1 03.02-2.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 03/02-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку