Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій А3
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-11-29-002099-b ● d20ed818bc66418a81325c5626d7cdee
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38752461 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Лабораторна, 69 |
Контактна особа: |
Олена Анатоліївна Засікан +380562464161,+380506697420,+380562464575 olena.zasikan1972@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 14:49 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 14:49 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 13 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний пристрій А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Лабораторна, буд. 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 11:16 |
Додаток 1 Технічні, якісні та кількісні вимоги мфу 3.docx |
29 листопада 2019 15:40 |
Додаток 2 (5).doc |
29 листопада 2019 15:40 |
Оголошення БФП.docx |
29 листопада 2019 15:40 |
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасників і спосіб їх підтвердження (2).doc |
29 листопада 2019 15:40 |
Додаток № 4 Проект договору (4).doc |
03 грудня 2019 11:16 |
Додаток 1 Технічні, якісні та кількісні вимоги мфу 3.docx
|
||
29 листопада 2019 15:40 |
Додаток 2 (5).doc
|
||
29 листопада 2019 15:40 |
Оголошення БФП.docx
|
||
29 листопада 2019 15:40 |
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасників і спосіб їх підтвердження (2).doc
|
||
29 листопада 2019 15:40 |
Додаток № 4 Проект договору (4).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:52
Дата відповіді: 03 грудня 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення на закупівлю, вартість пропозиції Учасника включає усі податки та збори, не може бути більшою за очікувану вартість закупівлі.
Що стосується інших питань, Замовником відкориговано Додаток 1 до Оголошення (технічні вимоги )
Що стосується інших питань, Замовником відкориговано Додаток 1 до Оголошення (технічні вимоги )
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-29-002099-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Старий Олексiй Дмитрович", Код ЄДРПОУ:3091107614
Дата подання: 07 грудня 2019 11:02
Відсутність сертифікатів, декларацій.
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" не надав жодного документа що підтверджується наданням копій відповідних сертифікатів, декларацій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 12:15
Відповідно до додатків до оголошення № 1, 3, та 4:" При поставці товару обов’язково надаються копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару(сертифікат відповідності (якості) / декларація виробника, де вказується дата виготовлення та інші документи, передбачені чинним законодавством України)"; "Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю"; "5.2. При передачі товару Постачальник повинен передати Замовнику наступні документи: паспорт, сертифікат якості на товар".
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3039917031 |
Переможець |
10 500,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог_46.pdf | укладений |
17 грудня 2019 10:09
|