Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер в комплекті (системний блок та монітор) в кількості 2 штуки
Очікувана вартість
20 350,00 UAH
UA-2019-11-29-001985-b d666bbd1310b431bbfa8be8355420f8d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзюба Тамара Василівна

+380324854135 bug.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Бориславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22400792
Місцезнаходження: 82300, Україна , Львівська обл., місто Борислав, вул. Шевченка, 42
Контактна особа: Дзюба Тамара Василівна
+380324854135
bug.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 15:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 15:31
Початок аукціону: 06 грудня 2019 14:04
Очікувана вартість: 20 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Комп'ютер в комплекті (системний блок та монітор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82300, Україна, Львівська область, м.Борислав, вул.Шевченка,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп'ютер в комплекті (системний блок та монітор) в кількості 2 штуки Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 15:27
Проект договору на комп.техн..docx
29 листопада 2019 15:27
Документація (оголошення_технічні вимоги та цінова пропозиція).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:53
Дата відповіді: 02 грудня 2019 16:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за поставлені запитання.
1. В зв'язку з тим, що нам потрібний товар саме за вказаними технічними вимогами, пропозиції з аналогами та еквівалентами товару розглядатись не будуть.
2. Ми повністю підтримуємо дотримання замовником та всіма учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
3. Щодо участі в закупівлях фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Подавати заявку та приймати участь в закупівлі може будь який учасник ( в т.ч. фізична особа-підприємець) відповідно до п.1.2 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом від 13.04.2016 р. №35 ДП "Зовнішторгвидав України". Також наголошуємо про те,що під час оголошення закупівлі нами розміщено в Системі інформацію про очікувану вартість Закупівлі, а також п.8.1 поданого нами оголошення для проведення закупівлі зазначає, що учасник визначає ціну на товар (послуги/роботи), який він пропонує поставити (надати/виконати) за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. Не врахована учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 20 301,00
UAH з ПДВ
20 301,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 20 350,00
UAH з ПДВ
20 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 15:25
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

05 грудня 2019 14:42
!Пропозиція20350.pdf
05 грудня 2019 14:42
Авторизаційний лист (3).pdf
05 грудня 2019 14:42
Досвід 2000.rar
05 грудня 2019 14:42
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 20 301,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 14:45

Документи

09 грудня 2019 14:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
20 301,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:04
Договір укладений
24 грудня 2019 13:44