Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської області
Очікувана вартість
2 971 820,40 UAH
UA-2019-11-29-001871-c 7ec6ce64361649ca8a1d143b37ea9dbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудін Леся Володимирівна

+380459468550 tender-kalyta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Калитянської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40689106
Вебсайт: http://kalyta-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 07420, Україна , Київська обл., смт Калита, пров Ювілейний 4
Контактна особа: Кудін Леся Володимирівна
+380459468550
tender-kalyta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:58
Очікувана вартість: 2 971 820,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 859,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07420, Україна, Відповідно до документації, смт. Калита, провулок Ювілейний 4/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 17:48
ТД спортзал Громадський центр2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-26-000003 ● 115c23d4c3e64e9abe8ade0e5cc6c406
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021 11:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.02.2021 № 170
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2019-11-29-001871-c 29.11.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-05 10:31:16

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Виконавчим комітетом Калитянської селищної ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-11 16:53:29

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості

Виконавчим комітетом Калитянської селищної ради зазначено в тендерній документації Технічне завдання на виконання робіт «Капітальний ремонт спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської області», а саме «Відомість обсягів робіт (загальний)» на підставі Проектно-кошторисної документації з «Капітального ремонту спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської області» (далі – ПКД) (Тома 1, Том 2, Том 3). Очікувану вартість зазначених робіт було визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (Том 3 ПКД) та Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (позитивний) №01-0413-18/КД/П від 28.08.2018 р., що додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2019-11-29-001871-c. Відповідно до наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 26.02.2021 р. № 170 органом державного фінансового контролю прийнято рішення розпочати моніторинг процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської області» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-29-001871-c 29.11.2019 р.). За результатами моніторингу вищевказаної закупівлі складено висновок, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.03.2021 р. (надалі - висновок). Як зазначено у висновку, за результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 30, частини 3 статті 28 Закону №922-VІІІ, частини 1 статті 10 Закону №922-VІІІ. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня отримання висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідцать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. З висновками Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі Виконавчий комітет Калитянської селищної ради (надалі – Замовник) не погоджується, виходячи з наступного. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Також, відповідно до пункту 1.2 додатку 2 ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати копії документів, які підтверджують право власності (користування) спеціальною технікою, іншими будівельними механізмами, які будуть залучені для виконання робіт по договору. В складі тендерної пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують право власності (користування) на спеціальну техніку: авто-кран КС3562, станція штукатурна, компресор пересувний, зварювальний апарат, чим не дотримано вимог пункту 1.2 додатку 2 ТД. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону №922- VІІІ замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону №922- VІІІ Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Вищезазначене, на думку Північного офісу Держаудитслужби, призвело до порушення частини 3 статті 28 Закону №922-VІІІ, якою визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. В заперечення наведеному Виконавчий комітет Калитянської селищної ради зазначає наступне. Відповідно до пункту 1.2 Додатку 2 ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку (лист) довільної форми, в якій зазначається опис технічних можливостей учасника та копії документів, які підтверджують право власності (користування) спеціальною технікою, іншими будівельними механізмами, які будуть залучені для виконання робіт по договору (крім того, до довідки включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт на об'єкті закупівлі). В складі тендерної пропозиції Переможця міститься довідка №_202 від 12.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «СК ДАН» із зазначеному в ній переліку спеціальної техніки та будівельних механізмів. На підтвердження наявності орендованої техніки та будівельних механізмів Учасником надано договір №2 від 08.11.2019 р. про надання послуг, чим виконано вимогу Замовника, а вищевказана процедура закупівлі проведена з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-04-01 18:18:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 3 статті 28 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 3 статті 28 Закону № 922-VIII) • усунуто

-

2021-04-28 15:39:11

Оскарження в суді

Опис: Повідомляємо проте, що Виконавчий комітет Калитянської селищної ради розпочав процедуру оскарження та 08.04.2021р. подав до Київського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-29-001871-c від 29.11.2019 р. Номер судового провадження: П/320/4224/21 від 12.04.2021 р.
Дата публікації: 12 квітня 2021

Документи:

12 квітня 2021 14:01
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СК ДАН" 2 626 130,10
UAH з ПДВ
2 446 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Еко Енерго Груп" 2 760 589,97
UAH з ПДВ
2 447 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" 2 910 203,42
UAH з ПДВ
2 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" 2 918 978,11
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 11:11
довідка МВС.pdf
19 грудня 2019 11:11
довідка інформаційна.pdf
19 грудня 2019 11:11
довідка податкова.pdf
14 грудня 2019 12:47
довідка МВС.pdf
14 грудня 2019 12:43
статут(нова редакція).pdf
14 грудня 2019 12:43
Протокол.pdf
14 грудня 2019 12:43
наказ на директора.pdf
14 грудня 2019 12:43
наказ завірена копія.pdf
14 грудня 2019 12:43
ліцензія.pdf
14 грудня 2019 12:43
ліцензія АВК.pdf
14 грудня 2019 12:43
Договор оренди офісу.pdf
14 грудня 2019 12:43
Витяг.pdf
14 грудня 2019 12:43
виписка.pdf
14 грудня 2019 12:43
2_1Паспорт и ИНН.pdf
14 грудня 2019 12:43
договор.pdf
14 грудня 2019 12:43
акти.pdf
14 грудня 2019 12:43
Договір Жукова ( 2018 р).pdf
14 грудня 2019 12:43
цінова.pdf
14 грудня 2019 12:43
проект договору.pdf
14 грудня 2019 12:43
Договор№2.pdf
14 грудня 2019 12:43
982.imd
14 грудня 2019 12:43
Календарний графік.pdf
14 грудня 2019 12:43
ДЦ_Т2.pdf
14 грудня 2019 12:43
ДЦ_ОПР.pdf
14 грудня 2019 12:43
ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
14 грудня 2019 12:43
ДЦ_ЛС1_2-1-1_.pdf
14 грудня 2019 12:43
ДЦ_ИВР.pdf
14 грудня 2019 12:43
ДЦ_ДЦ.pdf
14 грудня 2019 12:43
ДС_ЛС1_2-2-1.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 16:54
8_ДЦ_ОПР.xls
13 грудня 2019 16:54
8_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
13 грудня 2019 16:54
8_ДЦ_ИВР.xls
13 грудня 2019 16:54
8_ДЦ_ДЦ_3.xls
13 грудня 2019 16:54
8_СД_ССР_4.xls
13 грудня 2019 16:54
8_СД_ССР_7.xls
13 грудня 2019 16:54
8_СД_ССР_8.xls
13 грудня 2019 16:54
8_СД_ССР_5.xls
13 грудня 2019 16:54
8_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls
13 грудня 2019 16:54
8_ДЦ_ДЦ_2.xls
13 грудня 2019 16:54
Тендерна пропозицыя.pdf
13 грудня 2019 16:54
статут.pdf
13 грудня 2019 16:54
протокол.pdf
13 грудня 2019 16:54
накази.pdf
13 грудня 2019 16:54
ліцензія.pdf
13 грудня 2019 16:54
лист-гарантія.pdf
13 грудня 2019 16:54
лист-гарантія.pdf
13 грудня 2019 16:54
лист-гарантія ст 17.pdf
13 грудня 2019 16:54
додатки.pdf
13 грудня 2019 16:54
договір підряду.pdf
13 грудня 2019 16:54
договір підряду 3.pdf
13 грудня 2019 16:54
договір підряду 3.pdf
13 грудня 2019 16:54
договір підряду 2.pdf
13 грудня 2019 16:54
Договір підряду 1.pdf
13 грудня 2019 16:54
дипломи.pdf
13 грудня 2019 16:54
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 18:16
Електронний підпис
13 грудня 2019 18:06
цінноутворення.pdf
13 грудня 2019 18:06
форма_тендер_пропоз.pdf
13 грудня 2019 18:06
технічні_можливості.pdf
13 грудня 2019 18:06
тех_завдання.pdf
13 грудня 2019 18:06
статут_Буд-Граніт.pdf
13 грудня 2019 18:06
проткол_загал_зборів.pdf
13 грудня 2019 18:06
проект_договору.pdf
13 грудня 2019 18:06
незалуч_суб_підряд.pdf
13 грудня 2019 18:06
лист_згода_Федько.pdf
13 грудня 2019 18:06
лист_згода_Гоголь.pdf
13 грудня 2019 18:06
захист_довкілля.pdf
13 грудня 2019 18:06
дов_кінцевого_беніфец.pdf
13 грудня 2019 18:06
гарант_лист.pdf
13 грудня 2019 18:06
відповід_учасника.pdf
13 грудня 2019 18:05
адм_санкції.pdf
13 грудня 2019 18:05
31. ліцензія.pdf
13 грудня 2019 18:05
28. витяг пдв.pdf
13 грудня 2019 18:05
27. Наказ № 1 директор.pdf
13 грудня 2019 18:05
25. протокол.pdf
13 грудня 2019 18:05
лист_відгук.pdf
13 грудня 2019 18:05
договор_леса.pdf
13 грудня 2019 18:05
договор_аналогічний.pdf.pdf
13 грудня 2019 18:05
сертификати_церезит.pdf
13 грудня 2019 18:05
сертификати_котел.pdf
13 грудня 2019 18:05
сертификати_кнауф.pdf
13 грудня 2019 18:05
сертификати_газоблок.pdf
13 грудня 2019 18:05
локльний_кош_2-1-2.pdf.pdf
13 грудня 2019 18:05
локльний_кош_2-1-1.pdf
13 грудня 2019 18:05
календарний_графік.pdf
13 грудня 2019 18:05
загальновироб_витрати.pdf
13 грудня 2019 18:05
договірна_ціна.pdf
13 грудня 2019 18:05
відомість_ресурсів.pdf
13 грудня 2019 18:05
8.imd
13 грудня 2019 18:05
сертификати_радіатори.pdf
13 грудня 2019 18:05
сертификати_окна.pdf
13 грудня 2019 18:05
сертификати_минвата.pdf
13 грудня 2019 18:05
сертификати_кабель.pdf

Публічні документи

14 грудня 2019 10:57
Договірна ціна.PDF
14 грудня 2019 10:57
36.imd
14 грудня 2019 10:57
37.imd
14 грудня 2019 10:57
працівники.pdf
14 грудня 2019 10:57
МТБ.pdf
14 грудня 2019 10:57
Статут.PDF
14 грудня 2019 10:57
договір+акти+графік.pdf
14 грудня 2019 10:57
Гарантійний лист.PDF
14 грудня 2019 10:57
Витяг з ЄДРПО.PDF
14 грудня 2019 10:57
Уповноважена особа.PDF
14 грудня 2019 10:57
ВПВ-17.PDF
14 грудня 2019 10:57
Додаток 7.PDF
14 грудня 2019 10:57
Сертифіати на кабеля.pdf
14 грудня 2019 10:57
ліцензія.pdf
14 грудня 2019 10:57
Лист відгук.PDF
14 грудня 2019 10:57
Опис до статуту.PDF
14 грудня 2019 10:57
ЄДРПО.PDF
14 грудня 2019 10:57
витяг.PDF
14 грудня 2019 10:57
Тендерна пропозиція.PDF
14 грудня 2019 10:57
Протокол зборів.PDF
14 грудня 2019 10:57
довідка мвс.PDF
14 грудня 2019 10:57
довідка.PDF
14 грудня 2019 10:57
Додаток 9.PDF
14 грудня 2019 10:57
довідка пдв.PDF
14 грудня 2019 10:57
Додаток 8.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СК ДАН"

ТОВ "Еко Енерго Груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"

ТОВ "ФПК-Портал-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СК ДАН"
#40992863
Переможець 2 446 500,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК ДАН"
#40992863
2 446 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 17:36
Розірвання договору.pdf укладений
06 липня 2021 17:35
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 10:31
Додаткова угода 2 та додатки спортзал.pdf зміни до договору
18 червня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 16:48
Додаткова угода спортзал.pdf зміни до договору
26 травня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:51
241.pdf укладений
28 грудня 2019 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до додатку №3 План фінансування
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 368 887,01
UAH (в тому числі ПДВ 61 481,17 UAH)
Причини розірвання договору: Підрядником порушено терміни виконання робіт та відсутність коштів фінансування робіт