Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Калитянської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40689106 |
Вебсайт: | http://kalyta-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 07420, Україна , Київська обл., смт Калита, пров Ювілейний 4 |
Контактна особа: |
Кудін Леся Володимирівна +380459468550 tender-kalyta@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 2 971 820,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 859,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 17:48 |
ТД спортзал Громадський центр2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-26-000003 ● 115c23d4c3e64e9abe8ade0e5cc6c406
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2019-11-29-001871-c 29.11.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-05 10:31:16
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Виконавчим комітетом Калитянської селищної ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-11 16:53:29
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості
Виконавчим комітетом Калитянської селищної ради зазначено в тендерній документації Технічне завдання на виконання робіт «Капітальний ремонт спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської області», а саме «Відомість обсягів робіт (загальний)» на підставі Проектно-кошторисної документації з «Капітального ремонту спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської області» (далі – ПКД) (Тома 1, Том 2, Том 3). Очікувану вартість зазначених робіт було визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (Том 3 ПКД) та Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (позитивний) №01-0413-18/КД/П від 28.08.2018 р., що додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2019-11-29-001871-c. Відповідно до наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 26.02.2021 р. № 170 органом державного фінансового контролю прийнято рішення розпочати моніторинг процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської області» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-29-001871-c 29.11.2019 р.). За результатами моніторингу вищевказаної закупівлі складено висновок, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.03.2021 р. (надалі - висновок). Як зазначено у висновку, за результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 30, частини 3 статті 28 Закону №922-VІІІ, частини 1 статті 10 Закону №922-VІІІ. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня отримання висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідцать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. З висновками Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі Виконавчий комітет Калитянської селищної ради (надалі – Замовник) не погоджується, виходячи з наступного. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Також, відповідно до пункту 1.2 додатку 2 ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати копії документів, які підтверджують право власності (користування) спеціальною технікою, іншими будівельними механізмами, які будуть залучені для виконання робіт по договору. В складі тендерної пропозиції Переможця відсутні копії документів, які підтверджують право власності (користування) на спеціальну техніку: авто-кран КС3562, станція штукатурна, компресор пересувний, зварювальний апарат, чим не дотримано вимог пункту 1.2 додатку 2 ТД. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону №922- VІІІ замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону №922- VІІІ Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Вищезазначене, на думку Північного офісу Держаудитслужби, призвело до порушення частини 3 статті 28 Закону №922-VІІІ, якою визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. В заперечення наведеному Виконавчий комітет Калитянської селищної ради зазначає наступне. Відповідно до пункту 1.2 Додатку 2 ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку (лист) довільної форми, в якій зазначається опис технічних можливостей учасника та копії документів, які підтверджують право власності (користування) спеціальною технікою, іншими будівельними механізмами, які будуть залучені для виконання робіт по договору (крім того, до довідки включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт на об'єкті закупівлі). В складі тендерної пропозиції Переможця міститься довідка №_202 від 12.12.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «СК ДАН» із зазначеному в ній переліку спеціальної техніки та будівельних механізмів. На підтвердження наявності орендованої техніки та будівельних механізмів Учасником надано договір №2 від 08.11.2019 р. про надання послуг, чим виконано вимогу Замовника, а вищевказана процедура закупівлі проведена з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-04-01 18:18:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 3 статті 28 Закону № 922-VIII)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 3 статті 28 Закону № 922-VIII) • усунуто
-
2021-04-28 15:39:11
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо проте, що Виконавчий комітет Калитянської селищної ради розпочав процедуру оскарження та 08.04.2021р. подав до Київського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-29-001871-c від 29.11.2019 р. Номер судового провадження: П/320/4224/21 від 12.04.2021 р. |
Дата публікації: | 12 квітня 2021 |
Документи:
12 квітня 2021 14:01
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СК ДАН" |
2 626 130,10
UAH з ПДВ
|
2 446 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Еко Енерго Груп" |
2 760 589,97
UAH з ПДВ
|
2 447 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" |
2 910 203,42
UAH з ПДВ
|
2 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" |
2 918 978,11
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СК ДАН" #40992863 |
Переможець |
2 446 500,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 17:36
|
Розірвання договору.pdf | укладений |
06 липня 2021 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 10:31
|
Додаткова угода 2 та додатки спортзал.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2020 16:48
|
Додаткова угода спортзал.pdf | зміни до договору |
26 травня 2020 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:51
|
241.pdf | укладений |
28 грудня 2019 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затримка фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 241 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до додатку №3 План фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 241 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 грудня 2019 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
368 887,01
UAH (в тому числі ПДВ 61 481,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Підрядником порушено терміни виконання робіт та відсутність коштів фінансування робіт |