Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electricity
Очікувана вартість
41 431 500,00 UAH
UA-2019-11-29-001834-c a63a3d7437444117bf520a4598daa12f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осіпенко Любов Олександрівна

380472360018 chruvr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Черкаське управління захисних масивів дніпровських водосховищ
Код ЄДРПОУ: 05510154
Місцезнаходження: 19622, Україна , Черкаська область обл., Черкаська область, Черкаський район, село Свидівок, вул. Дахнівська, будинок 21/2
Контактна особа: Осіпенко Любов Олександрівна
380472360018
chruvr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Cherkaske upravlinnya zahisnih masiviv dniprovskih vodoshovish'
National ID: 05510154
Contact point: Osipenko Lubov
380472360018
chruvr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 11:13
Очікувана вартість: 41 431 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 431,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 29 листопада 2019 17:27
Enquiries until: 20 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 26 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 грудня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 41 431 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 432 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія)
DK 021: 2015, code 09310000-5 - Electricity (Electricity)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13365000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування – кошти Державного бюджету України через Державне агентство водних ресурсів України (ЄДРПОУ 37472104). КЕКВ 2273 Порядок оплати – оплата здійснюється за поставлений товар (післяоплата). Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 17:29
5. Додаток 5.doc
29 листопада 2019 17:28
4. Додаток 4.doc
29 листопада 2019 17:28
3. Додаток 3.doc
29 листопада 2019 17:28
2. Додаток 2.doc
29 листопада 2019 17:28
1. Додаток 1.doc
29 листопада 2019 17:28
ТД-2020 ЄВРО (електрика).doc
29 листопада 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 17:29
5. Додаток 5.doc
29 листопада 2019 17:28
4. Додаток 4.doc
29 листопада 2019 17:28
3. Додаток 3.doc
29 листопада 2019 17:28
2. Додаток 2.doc
29 листопада 2019 17:28
1. Додаток 1.doc
29 листопада 2019 17:28
ТД-2020 ЄВРО (електрика).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит інформації для розрахунку ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 02 грудня 2019 12:08
Дата відповіді: 03 грудня 2019 17:23
До якої групи ("А" - з АСКОЕ, "Б" - без АСКОЕ) віднесені точки обліку електроенергії Замовника? 1. Просимо надати щодобовий погодинний графік споживання електричної енергії Замовником точками обліку групи "А" (за наявності) за зимовий та літній календарні місяці. 2. Просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точками обліку групи "Б".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Точки обліку електричної енергії Замовника віднесені до групи «Б» ( без АСКОЕ). Щомісячний обсяг споживання електричної енергії (активної) за останні 12 місяців в МВт*год: Січень 2019: 1 клас напруги - 0,055 2 клас напруги - 0,569 Лютий 2019 - 1 клас напруги - 0,043 2 клас напруги - 0,867 Березень 2019 - 1 клас напруги - 0,100 2 клас напруги - 1,195 Квітень 2019 - 1 клас напруги - 0,084 2 клас напруги - 0,793 Травень 2019 - 1 клас напруги - 0,045 2 клас напруги - 0,627 Червень 2019 - 1 клас напруги - 0,044 2 клас напруги - 0,397 Липень 2019 - 1 клас напруги - 0,029 2 клас напруги - 0,201 Серпень 2019 - 1 клас напруги - 0,025 2 клас напруги - 0,134 Вересень 2019 - 1 клас напруги - 0,091 2 клас напруги - 0,108 Жовтень 2019 - 1 клас напруги - 0,058 2 клас напруги - 0,088 Листопад 2019 - 1 клас напруги - 0,059 2 клас напруги - 0,303 Грудень 2018 - 1 клас напруги - 0,045 2 клас напруги - 0,568.
Щодо проекту Договору повідомляємо, що додаток 4 до тендерної документації містить наступну примітку: «*Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору». З огляду не вказане, Сторони можуть скоригувати проект Договору у відповідності до тендерної пропозиції учасника/комерційної пропозиції в тому числі щодо способу оплати Споживачем вартості послуг з розподілу електричної енергії: через електропостачальника або напряму оператору системи розподілу. Відтак, Замовник не бачить необхідності внесення змін до тендерної документації.
Запит інформації для розрахунку ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 02 грудня 2019 12:09
Дата відповіді: 03 грудня 2019 17:17
1. Чи врахував Замовник при розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з розподілу електричної енергії ОСР? 2. Чи повинен Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції включати в неї тариф на послуги з розподілу?
Відповідь: Замовник, при розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі, врахував тариф на послуги з розподілу електричної енергії. Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції повинен включати в неї тариф на послуги з розподілу
Уточнення інформації
Дата подання: 02 грудня 2019 13:10
Дата відповіді: 03 грудня 2019 17:16
Просимо внести зміни до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) та, відповідно, до тендерної документації в частині чіткого зазначення Замовником способу оплати Споживачем вартості послуг з розподілу електричної енергії: через електропостачальника або напряму оператору системи розподілу.
Відповідь: Точки обліку електричної енергії Замовника віднесені до групи «Б» ( без АСКОЕ). Щомісячний обсяг споживання електричної енергії (активної) за останні 12 місяців в МВт*год:
Січень 2019:
1 клас напруги - 0,055
2 клас напруги - 0,569
Лютий 2019 -
1 клас напруги - 0,043
2 клас напруги - 0,867
Березень 2019 -
1 клас напруги - 0,100
2 клас напруги - 1,195
Квітень 2019 -
1 клас напруги - 0,084
2 клас напруги - 0,793
Травень 2019 -
1 клас напруги - 0,045
2 клас напруги - 0,627
Червень 2019 -
1 клас напруги - 0,044
2 клас напруги - 0,397
Липень 2019 -
1 клас напруги - 0,029
2 клас напруги - 0,201
Серпень 2019 -
1 клас напруги - 0,025
2 клас напруги - 0,134
Вересень 2019 -

1 клас напруги - 0,091
2 клас напруги - 0,108
Жовтень 2019 -
1 клас напруги - 0,058
2 клас напруги - 0,088
Листопад 2019 -
1 клас напруги - 0,059
2 клас напруги - 0,303
Грудень 2018 -
1 клас напруги - 0,045
2 клас напруги - 0,568
Запит технічної інформації
Дата подання: 03 грудня 2019 18:15
Дата відповіді: 04 грудня 2019 10:15
1. До електромереж яких операторів системи розподілу приєднані точки обліку Замовника? 2. Просимо надати інформацію щодо очікуваних обсягів споживання електричної енергії на 2020 рік, які враховував Замовник при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, окремо за класами напруги, з розбивкою по операторам систем розподілу (якщо їх декілька). Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовлене місячне споживання електричної енергії (активної) ,/тис.кВт.год/
ПАТ «Черкасиобленерго»
Обсяг споживання тис.кВт*год
1 клас напруги –
2 клас напруги
Січень 2020 - 900
Лютий 2020 - 1200
Березень 2020 – 1500
Квітень 2020 - 1700
Травень 2020 - 1000
Червень 2020 - 800
Липень 2020 - 530
Серпень 2020 - 530
Вересень 2020 - 440
Жовтень 2020 - 1250
Листопад 2020 - 1000
Грудень 2020 – 650
АТ «Полтаваобленерго» Глобинська філія
Обсяг споживання тис.кВт*год
Січень 2020:
1 клас напруги - 90
2 клас напруги - 25
Лютий 2020 -
1 клас напруги - 85
2 клас напруги - 25
Березень 2020 -
1 клас напруги - 180
2 клас напруги - 20
Квітень 2020 -
1 клас напруги - 190
2 клас напруги - 10
Травень 2020 -
1 клас напруги - 194
2 клас напруги - 6
Червень 2020 -
1 клас напруги - 159
2 клас напруги - 1
Липень 2020 -
1 клас напруги - 144
2 клас напруги - 1
Серпень 2020 -
1 клас напруги - 133
2 клас напруги - 2
Вересень 2020 -
1 клас напруги - 148
2 клас напруги - 2
Жовтень 2020 -
1 клас напруги - 167
2 клас напруги - 8
Листопад 2020 -
1 клас напруги - 145
2 клас напруги - 15
Грудень 2020 -
1 клас напруги - 90
2 клас напруги - 25
Щодо всієї закупівлі
Дата подання: 09 грудня 2019 08:49
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:09
Шановний Замовнику, для коректного розрахунку ціни тендерної пропозиції, просимо Вас поділити закупівлю принаймні на 2 лоти. Адже, вартість послуг з розподілу ОСР (включається до складу ціни) відрізняється як по областям (Полтава, Черкаси), так і за класами напруги
Відповідь: Звертаємо увагу, що предмет закупівлі є ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія), яка є єдиним предметом, до очікуваної вартості якого входить вартість витрат щодо оплати послуг з розподілу електричної енергії. Замовник закупівлі не має потреби в розділенні предмета закупівлі на частини, а отже формування лотів до процедури закупівлі. Розподілення на лоти предмета закупівлі в процедурі є виключним правом, а не обов’язком Замовника. Тендерний комітет задля уникнення ризиків, що процедура закупівлі може бути відмінена, в тому числі за окремим лотом закупівлі не бачить сенсу у розділені закупівлі на лоти. Більш того, задля забезпечення такого розділення закупівлі на лоти необхідно буде відмінити дану процедуру закупівлі, що може призвести до несвоєчасного завершення закупівлі та укладання Договору про закупівлю.
Щодо закупівлі в цілому
Дата подання: 10 грудня 2019 10:39
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:20
Замовником оголошено тендер на закупівлю за предметом закупівлі ТОВАР: ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Згідно наданої Замовником уточнюючої інформації, до вартості закупівлі включено вартість послуг з розподілу електроенергії ОСР (Полтаваобленерго, Черкасиобленерго). Але, закупівля ПОСЛУГ з розподілу електричної енергії, здійснюється за класифікатором ДК 021:2015: 65310000-9 - Розподіл електричної енергії. З огляду на зазначене, просимо Замовника оголосити два тендери: один - на закупівлю електричної енергії (товару), другий - на закупівлю розподілу електричної енергії (послуга).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України «Про публічні закупівлі» згідно пункту 32 частини 1 статті 1 встановлено, а саме: «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». Предмет закупівлі є ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) є товаром в розумінні Закону. З огляду на вказане, враховуючи, що вартість супутніх послуг із постачання електричної енергії не перевищує вартість самої електричної енергії, визначення умов закупівлі, що учасник зобов’язаний поставити разом із товаром електричною енергією також і послуги з передачі електричної енергії оператору системи передачі, а також послуги з розподілу електричної енергії цілком та повністю відповідає Закону.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-29-001834-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 22 січня 2020 21:25
Скаргащодо усунення порушенняпід час проведення процедури закупівель
Скаргащодо усунення порушенняпід час проведення процедури закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 січня 2020 20:02
рішення від 27.01.2020 № 1562 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 20:02
рішення від 10.02.2020 № 2476.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 17:47

Документи подані скаржником

22 січня 2020 21:25
плат доручення.jpg

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-24-000007 ● ed80585d15e64a5f8eb1113087b1f0f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2020 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.02.2020 № 13
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.02.2020 № 13

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-11-29-001834-c, 29.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Запитувана інформація Замовником у формі довідки у довільній формі не є документом у розумінні ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», а також не відноситься до інформації, яка отримується учасником виключно з відкритих державних реєстрів! Якщо буквально тлумачити вимоги до тендерної документації можемо встановити, що тендерна документація не містила вимог про надання (підтвердження) учасником-переможцем інформації за пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» саме від Уповноважених органів, що є адміністраторами та володільцями відкритих державних реєстрів! Тобто в цій частині Замовником не допущено порушень. Додатком 2 тендерної документації вказана інформація вимагалась як факультативна у довільній формі від учасника. Детально в прикріпленому файлі.

2020-03-04 09:52:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 січня 2020
UA-2019-11-29-001834-ca63a3d7437444117bf520a4598daa12f
Найменування: Черкаське управління захисних масивів дніпровських водосховищ
Код ЄДРПОУ: 05510154
Місцезнаходження: 19622, Україна, Черкаська область обл., Черкаська область, Черкаський район, село Свидівок, вул. Дахнівська, будинок 21/2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

29 грудня 2019 23:19
Електронний підпис
29 грудня 2019 23:19
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:09
статут копія.pdf
28 грудня 2019 16:09
Паспорт засновника.pdf
28 грудня 2019 16:09
Паспорт директора.pdf
28 грудня 2019 16:09
Баланс 3 квартал.pdf
28 грудня 2019 16:09
Ліцензія (1).zip
28 грудня 2019 16:09
Проект договору.pdf
28 грудня 2019 16:09
Технічна специфікація.pdf
28 грудня 2019 16:09
код доступу.pdf
28 грудня 2019 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2019 16:09
Довідка ДФС рахунки.pdf
28 грудня 2019 16:09
Довідка ощад заборг.pdf
28 грудня 2019 16:09
Довіреність БЕЗЛІМ.pdf
28 грудня 2019 16:09
Довідка Ощад рах.pdf
28 грудня 2019 16:09
Гарантия 8139.zip
28 грудня 2019 16:09
Гарантійний лист ст 17.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довідка довкілля.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довыдка порука.PDF
28 грудня 2019 16:08
РІШЕННЯ.pdf
28 грудня 2019 16:08
Виписка з протоколу.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довідка Укргазбанк.pdf
28 грудня 2019 16:08
Копія Витягу ПДВ.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довідка РВС.PDF
28 грудня 2019 16:08
Довідка Альянс рах.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довідка Кредобанк.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довідка Кредобанк 2.pdf

Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 15:44
Електронний підпис
18 лютого 2020 15:43
Довідка (8).zip
18 лютого 2020 15:43
Довідка (1) (4).zip
18 лютого 2020 15:43
6. Довідка ДПС.pdf
18 лютого 2020 15:43
5. Довідка МВС.pdf
18 лютого 2020 15:43
4. Довідка по ст. 17.pdf
29 грудня 2019 11:38
Електронний підпис
29 грудня 2019 11:38
Електронний підпис
29 грудня 2019 11:37
БГ (1).zip
29 грудня 2019 11:37
64. Лист згода.pdf
29 грудня 2019 11:37
51. Фінансові документи.pdf
29 грудня 2019 11:37
35.1. ISO 14001 18001.pdf
29 грудня 2019 11:37
35. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
29 грудня 2019 11:37
19. Протокол(рішення)174.pdf
29 грудня 2019 11:37
7. Специфікація.pdf
29 грудня 2019 11:37
5.1. Додаток 3.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

29 грудня 2019 22:04
Електронний підпис
29 грудня 2019 22:02
Банк. гарантія (18).zip
29 грудня 2019 22:00
Статут_ТОВ ЕК ЕНОЛЛ_2019.pdf
29 грудня 2019 22:00
Довідка ОТП IBAN.pdf
29 грудня 2019 22:00
Протокол ЗЗУ від 16.12.19.pdf
29 грудня 2019 22:00
Гарант.лист_згода з ТД.pdf
29 грудня 2019 22:00
Лист-поясненнядо ТП.pdf
29 грудня 2019 22:00
Тендерна пропозиція.pdf
29 грудня 2019 22:00
Довідка _ ст.17 ЗУ.pdf
29 грудня 2019 22:00
Довідка_не АТ.pdf
29 грудня 2019 22:00
Довідка_рахунки.pdf
29 грудня 2019 22:00
Гарант.лист_дотрим.ПРР.pdf
29 грудня 2019 22:00
Довідка_точки обслуг..pdf
29 грудня 2019 22:00
Гарант.лист_санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм"

ТОВ "АС"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АС" 40 896 900,00
UAH з ПДВ
40 479 912,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" 40 495 950,00
UAH з ПДВ
40 495 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 15:44
Електронний підпис
18 лютого 2020 15:43
Довідка (8).zip
18 лютого 2020 15:43
Довідка (1) (4).zip
18 лютого 2020 15:43
6. Довідка ДПС.pdf
18 лютого 2020 15:43
5. Довідка МВС.pdf
18 лютого 2020 15:43
4. Довідка по ст. 17.pdf
29 грудня 2019 11:38
Електронний підпис
29 грудня 2019 11:38
Електронний підпис
29 грудня 2019 11:37
БГ (1).zip
29 грудня 2019 11:37
64. Лист згода.pdf
29 грудня 2019 11:37
51. Фінансові документи.pdf
29 грудня 2019 11:37
35.1. ISO 14001 18001.pdf
29 грудня 2019 11:37
35. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
29 грудня 2019 11:37
19. Протокол(рішення)174.pdf
29 грудня 2019 11:37
7. Специфікація.pdf
29 грудня 2019 11:37
5.1. Додаток 3.pdf

Публічні документи

29 грудня 2019 23:19
Електронний підпис
29 грудня 2019 23:19
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:09
статут копія.pdf
28 грудня 2019 16:09
Паспорт засновника.pdf
28 грудня 2019 16:09
Паспорт директора.pdf
28 грудня 2019 16:09
Баланс 3 квартал.pdf
28 грудня 2019 16:09
Ліцензія (1).zip
28 грудня 2019 16:09
Проект договору.pdf
28 грудня 2019 16:09
Технічна специфікація.pdf
28 грудня 2019 16:09
код доступу.pdf
28 грудня 2019 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2019 16:09
Довідка ДФС рахунки.pdf
28 грудня 2019 16:09
Довідка ощад заборг.pdf
28 грудня 2019 16:09
Довіреність БЕЗЛІМ.pdf
28 грудня 2019 16:09
Довідка Ощад рах.pdf
28 грудня 2019 16:09
Гарантия 8139.zip
28 грудня 2019 16:09
Гарантійний лист ст 17.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довідка довкілля.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довыдка порука.PDF
28 грудня 2019 16:08
РІШЕННЯ.pdf
28 грудня 2019 16:08
Виписка з протоколу.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довідка Укргазбанк.pdf
28 грудня 2019 16:08
Копія Витягу ПДВ.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довідка РВС.PDF
28 грудня 2019 16:08
Довідка Альянс рах.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довідка Кредобанк.pdf
28 грудня 2019 16:08
Довідка Кредобанк 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АС"
#31915956
Переможець 40 479 912,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АС"
#31915956
40 479 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 14:09
Дод.уг.17.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 14:14
дод.уг. №16.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 12:15
Дод уг.№15.pdf зміни до договору
20 січня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:29
PDF554.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:11
PDF550-2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:05
PDF550-1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 13:05
Дод.угода 11 електроенергія.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 17:05
ДУ10.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 12:11
ДУ9.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 09:36
ДУ8.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 09:34
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 14:36
ДУ7.pdf зміни до договору
31 липня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 09:45
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 09:45
ДУ6.pdf зміни до договору
30 червня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 12:21
ДУ5.pdf зміни до договору
22 травня 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 10:02
ДУ4.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 12:53
ДУ3.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 12:15
ДУ2.pdf зміни до договору
11 березня 2020 12:14
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 09:37
ДУ1.pdf зміни до договору
06 березня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
29 лютого 2020 14:30
Договір №1090(20)Е від 29.02.2020.pdf укладений
29 лютого 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Обсяги постачання електричної енергії зменшити на 4334427 кВт*год, суму Договору зменшити на 13128112,00 грн. Кількість – 9030573 кВт*год. Сума Договору – 27351800,00 грн. з ПДВ. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Прийнято рішення підписати додаткову угоду №2, яка визначає додаткову угоду №1 від 06 березня 2020 року такою, яка втратила чинність. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.Обсяг зменшити на 1320655 кВт*год, суму договору на 4000000.00 грн з ПДВ. Загальна сума Договору - 23351800,00 грн.Обсяг - 7709918 кВт*год. ПДВ.Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Зменшити обсяг на 693344 кВт*год, суму Договору на 2100000,00 грн. Загальний обсяг – 7016574 кВт*год. Сума Договору – 21251800,00 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Зменшити обсяги на 858426 кВт*год, суму Договору на 2600000,00 грн. Обсяг – 6158148 кВт*год, Сума Договору – 18651800,00 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Зменшити обсяги на 594295 кВт*год, суму договору на 1800000.00 грн. Кількість товару 5563853 кВт*год. Сума Договору – 16851800,00 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Зменшити обсяги на 495245 кВт*год., загальну суму договору на 1 500 000,00 грн. Обсяги постачання 5068608 кВт*год. Сума договору 15 351 800,00 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Сторони домовились збільшити ціну 1 кВт*год, без збільшення ціни договору. Викласти пункт 2.3 та 5.1 Договору та реквізити Споживача в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Обсяг зменшити на 320647 кВт*год, суму Договору на 1000000,00 грн. Кількість товару – 4656661 кВт*год, сума Договору 14351800,00 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Обсяг зменшити на 961941.737 кВт*год, суму Договору на 3 000 000,00 грн. Кількість товару – 3694719.263 кВт*год, сума Договору 11 351 800,00 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Кількість товару: 3 664 949.056 кВт*год. Ціна цього Договору залишається актуальної згідно останньої редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Продовжити строк дії договору до 31.03.2021р. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Обсяг: 3570327 кВт*год. Загальна вартість: 11 051 800.00 грн. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Ціна додаткової угоди 1 886 097.66 грн. Сума Договору: 11 316 590.39 грн. Обсяги: 3 652 926 кВт*год. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Кількість товару: 3619 615.511 кВт*год, загальна вартість залишається незмінною. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Сума додаткової угоди: 990427.42 грн. Обсяги додаткової угоди: 291463 кВт.год. Загальна сума Договору: 10 420 920.15 грн. Загальний обсяг: 3356037 кВт*год. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1090(20)E
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML