Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 - 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка комп'ютерної програми «Єдиний електронний реєстр багатодітних сімей м. Харкова»)
Очікувана вартість
512 212,14 UAH
UA-2019-11-29-001798-b a97233ad243942b99dcaa25fd60e81ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Олена Віталіївна

+380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Конторська, 35
Контактна особа: Гриценко Олена Віталіївна
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 14:16
Очікувана вартість: 512 212,14 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 561,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021-2015 - 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка комп'ютерної програми «Єдиний електронний реєстр багатодітних сімей м. Харкова»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, м.Харків, Новобаварський р-н, вулиця Конторська, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання Акту виконаних послуг при наявності фінансування з міського бюджету м. Харкова. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 15:04
Тендерна документація ДК 021-2015 72260000-5 РБС_29.11.2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-24-000074 ● b66f60c4eee34949a6417d715192b806
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2023 21:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
24.01.2023 № 9
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.01.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 9

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

17 UA-2019-11-29-001798-b 29.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-31 19:23:16

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Код ДК 021-2015 - 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка комп'ютерної програми «Єдиний електронний реєстр багатодітних сімей м. Харкова»)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-29-001798-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по цьому договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИШКВАРОК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ 500 000,00
UAH
500 000,00
UAH
Документи
ТОВ А9 510 000,00
UAH
510 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 13:03
Документи переможця.pdf
14 грудня 2019 12:22
Проект договору.pdf
14 грудня 2019 12:22
Паспорт код.pdf
14 грудня 2019 12:22
Технічні вимоги.pdf
14 грудня 2019 12:22
Реєстр документів.pdf
14 грудня 2019 12:22
Тендерна пропозиція.pdf
14 грудня 2019 12:22
Витяг з ЄДРЮО.pdf
14 грудня 2019 12:22
ЗВІТ 3кв18.pdf
14 грудня 2019 12:22
ЗВІТ 1кв19.pdf
14 грудня 2019 12:22
ЗВІТ 2кв19.pdf
14 грудня 2019 12:22
Декларація 2017.pdf
14 грудня 2019 12:22
ЗВІТ 3кв17.pdf
14 грудня 2019 12:22
ЗВІТ 1кв18.pdf
14 грудня 2019 12:22
Декларація 2018.pdf
14 грудня 2019 12:22
За ІІІ квартала 2019.pdf
14 грудня 2019 12:22
За 9 місяців 2019.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 17:28
Додаток 7.pdf
13 грудня 2019 17:28
Інші документи.pdf
13 грудня 2019 17:28
Додаток 3.pdf
13 грудня 2019 17:28
Додаток 4.pdf
13 грудня 2019 17:28
Додаток 5.pdf
13 грудня 2019 17:28
Додаток 2.pdf
13 грудня 2019 17:28
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИШКВАРОК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ А9

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИШКВАРОК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3089617593
Переможець 500 000,00
UAH
17 грудня 2019 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВИШКВАРОК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3089617593
500 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 10:01
Дод.угода 4.PDF зміни до договору
25 січня 2021 10:00
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:27
Д.у _3 від 30.12.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 14:22
Доп.угода _2.PDF зміни до договору
20 листопада 2020 14:14
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 11:42
дод угода 02011тп.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 11:34
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:45
Договір про закупівлю укладений
02 січня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення реквізитів сторін в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 0201-1ТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 0201-1ТП
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року
Номер договору про закупівлю: 0201-1ТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору №0201 - ТП від 02.01.2020 року відповідно до п.8 частини 4 та частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині збільшення обсягу закупівлі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 0201-1ТП
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML