Комп'ютерні комплектуючі (процесори)
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2019-11-29-001781-c 7d65e32c8dff42b4bc24313bd69572ef
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 17:10
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:23
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:23
Очікувана вартість: 197 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Потреба згідно додатку (додаток №1). Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 30 (тридцять) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою: 03148, м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.

за рахунок спеціального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Комп'ютерні комплектуючі (процесори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Код КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 листопада 2019 16:59
Додаток_3_квалiфiкацiйнi_вимоги.docx
29 листопада 2019 16:59
Додаток №_1_Форма цінової пропозиції.doc
29 листопада 2019 16:59
Додаток №_2_Проект договору.doc
29 листопада 2019 16:59
Додаток №_4 _Технічні вимоги до товару (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:15
Дата відповіді: 02 грудня 2019 14:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть розглядатись лише пропозиції, які відповідають технічним вимогам. Згідно технічних вимог всі учасники зобов'язані вказати торгову марку або модель товару, який вони пропонують. Так, фізичні особи допускаються до участі, а їх тендерна пропозиція оцінюватиметься як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 116 256,00
UAH з ПДВ
116 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 187 584,00
UAH з ПДВ
187 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 196 992,00
UAH з ПДВ
196 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:22
Авторизаційний лист (3).pdf
06 грудня 2019 16:22
Досвід 2000.rar
06 грудня 2019 16:22
Авторизаційний лист (3).pdf
06 грудня 2019 16:22
Досвід 2000.rar
06 грудня 2019 16:22
Пропозиція.pdf
06 грудня 2019 16:22
Проект договору.pdf
06 грудня 2019 16:22
Гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 116 256,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:30
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 187 584,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:31
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 196 992,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:32

Документи

10 грудня 2019 16:30
Рішення №216.pdf

Документи

10 грудня 2019 16:31
Рішення №217.pdf

Документи

10 грудня 2019 16:32
sign.p7s
10 грудня 2019 16:32
Рішення №218.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
196 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2019 16:32
sign.p7s
10 грудня 2019 16:32
Рішення №218.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2019 17:31
sign.p7s укладений
20 грудня 2019 17:30
Дог №260 ТОВ ДІАВЕСТ КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ.pdf укладений
20 грудня 2019 17:30
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 196 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 832,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку