Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
67 930,00 UAH
UA-2019-11-29-001774-c 6cfc0979b4124e5a83793ec2383d0bb7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Трач Наталія

+380382719712 trach@km.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 37971775
Вебсайт: http://www.treasury.gov.ua
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м.Хмельницький, вул. Свободи,70
Контактна особа: Трач Наталія
+380382719712
trach@km.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:57
Очікувана вартість: 67 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 339,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Аналог не допускається. Максимальна уніфікація обладнання полегшує обслуговування техніки. Просимо учасників чітко вказувати марки та конфігурації техніки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 15:00
Договір.doc
02 грудня 2019 15:00
Оголошення про проведення закупівлі.doc
29 листопада 2019 16:55
Системні блоки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 30 листопада 2019 16:19
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:05
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами п.1, 3 та 4 документації вже зазначено вимоги до ліцензії ОС, які викладені у данному запитанні.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:17
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги не приймаються, оцінюватись не будуть.
Будемо раді бачити ФОПів на торгах. Ціна надана учасником буде прийматись, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 64 836,00
UAH з ПДВ
64 494,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 65 400,00
UAH з ПДВ
64 835,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2019 21:16
Цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2019 21:16
Паспорт-код.pdf
08 грудня 2019 21:16
Несертифікація.pdf
08 грудня 2019 21:16
Лист-інформація.pdf
08 грудня 2019 21:16
Листи-довідки.pdf
08 грудня 2019 21:16
Лист гарантійний.pdf
08 грудня 2019 21:16
Лист авторизація.pdf
08 грудня 2019 21:16
Договір.pdf
08 грудня 2019 21:16
Довідка-банк.pdf
08 грудня 2019 21:16
Витяг2.pdf
08 грудня 2019 21:16
Витяг.pdf
08 грудня 2019 21:16
Виписка.pdf
08 грудня 2019 21:16
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 64 494,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:13
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
Переможець 64 835,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 17:29

Документи

10 грудня 2019 16:13
Рішення 0.pdf

Документи

10 грудня 2019 17:29
Рішення 01.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
64 835,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2019 17:29
Рішення 01.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 81.pdf укладений
17 грудня 2019 11:49