Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 "30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)" (персональний компʼютер)
Очікувана вартість
161 230,76 UAH
UA-2019-11-29-001768-b 60d044b4029949e5b11cc8d08d9b79bc
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сергіївна Кириченко

+380577384153 sabdacha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3"
Код ЄДРПОУ: 02003675
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська обл., місто Харків, Московський район ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПАВЛОВА буд. 46
Контактна особа: Тетяна Сергіївна Кириченко
+380577384153
sabdacha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 161 230,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 806,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
персональний компʼютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Академіка Павлова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 15:00
Огол.-Док. про ДЗ (ПК-набір)-11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 30 листопада 2019 16:30
Дата відповіді: 02 грудня 2019 10:00
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше запитання повідомляємо наступне:
- обов’язкове надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Доводимо до Вашого відома, що згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та встановити ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора.
В Додатку 3 оголошення/документації Замовника міститься вимога стосовно встановлення ліцензійного програмного забезпечення, а саме: «Попередньо встановлена виробником системного блоку ліцензійна Windows 10 Professional x64». Дана вимога забезпечує придбання товару з дотриманням законодавства про авторське право та ліцензійної політики компанії «Microsoft».
Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає необхідності вносити запропоновані Вами зміни до оголошення/документації , щоб не порушувати принципи закупівель викладені в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:58
Дата відповіді: 04 грудня 2019 18:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваші запитання повідомляємо наступне:
1. В п.1 Додатку 3 оголошення/документації на проведення допорогової закупівлі міститься наступна Примітка:
«За кожним найменуванням складових персонального компʼютера, згідно з Технічними вимогами, учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. Під еквівалентом буде прийнято товар, який за своїми характеристиками не гірший наведених в таблиці Технічних вимог. Перевірка відповідності запропонованого еквівалента тому товару, що визначений таблиці Технічних вимог, буде здійснена за основними характеристиками (параметрами), що наведені на офіційних сайтах виробників товарів, запропонованих учасником в якості еквіваленту.»
Згідно п.3 оголошення/документації на проведення допорогової закупівлі «Учасник в складі своєї пропозиції надає детальні технічні специфікації запропонованого обладнання (порівняльна таблиця щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника), що підтверджує його відповідність вимогам, зазначеним у оголошенні/ документації, з обовʼязковим зазначенням конкретних моделей обладнання і точних технічних характеристик складових запропонованої комплектації».
2. Відповідно до положень «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція) «учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником».
Оцінка пропозицій проводиться електронною системою автоматично згідно остаточної вартості пропозиції, що вказана учасником. Замовник нічого не «додає» та не «віднімає» від ціни остаточної пропозиції учасника, що зазначена ним в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 138 000,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 138 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 11:45

Документи

11 грудня 2019 11:45
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій