Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт санвузлів 1 під'їзду, 3 поверху; 3 під'їзду 2-го, 5-го поверхів; 6 під'їзду 8 поверху; 7 під'їзду 1-го, 5-го, 6-го поверхів та балкону 8 під'їзду Будинку Держпром за адресою: м-н Свободи, 5 в мю Харокві (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2019-11-29-001764-c 6a2356c0746a433ead79ed174701e7c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Світлана

+380577050603 tender.derzhprom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 04014097
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5
Контактна особа: Мельник Світлана
+380577050603
tender.derzhprom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 13:59
Очікувана вартість: 2 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт санвузлів 1 під'їзду, 3 поверху; 3 під'їзду 2-го, 5-го поверхів; 6 під'їзду 8 поверху; 7 під'їзду 1-го, 5-го, 6-го поверхів та балкону 8 під'їзду Будинку Держпром за адресою: м-н Свободи, 5 в мю Харокві (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт санвузлів 1 під'їзду, 3 поверху; 3 під'їзду 2-го, 5-го поверхів; 6 під'їзду 8 поверху; 7 під'їзду 1-го, 5-го, 6-го поверхів та балкону 8 під'їзду Будинку Держпром за адресою: м-н Свободи, 5 в мю Харокві (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 90 календарних днів на підставі актів приймання (КБ-2в) та довідок (КБ-З)(Джерело фінансування-власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)) Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 16:23
Зміни то ТД.docx
05 грудня 2019 16:23
тд (зі змінами).doc
05 грудня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 16:23
Зміни то ТД.docx
05 грудня 2019 16:23
тд (зі змінами).doc
29 листопада 2019 16:53
тд.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 03 грудня 2019 09:45
Дата відповіді: 05 грудня 2019 16:01
Доброго дня! 1. Роз'ясніть, будь ласка, чи потрібно учаснику у складі тендерної пропозиції (до проведення аукціону) надавати кошторисну документацію: • договірна ціна; • локальні кошториси; • підсумкова відомість ресурсів; • розрахунок загально-виробничих витрат до кожного локального кошторису; • розрахунок кошторисної заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції • календарний графік надання послуг? 2. Учасник повинен надати копію зазначеного ним аналогічного договору (за виключенням додатків до нього) з копією (копіями) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та оригінал листа-відгуку від замовника про належне виконання учасником аналогічного договору. Чи буде вважатись аналогічним договором договір, предметом якого є капітальний ремонт будівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, розглянувши Ваші питання повідомляємо наступне:
1) Чи потрібно надавати в складі тендерної пропозиції кошторисну документацію.
Дійсно, кошторисну документацію Учасник має надавати в складі тендерної прпозиції і, в разі перемоги в електронному аукціоні, на підтвердження остаточної ціни акуціону як переможець.
Дякуємо, що звернули увагу на це питання, ми внесемо відповідні зміни в тендерну документацію з уточненням щодо необхідності надання вищезгаданих документів також в складі прпозиції (до аукціону).
2) Чи буде вважатися аналогічним договором договір, предметом якого є капітальний ремонт будівлі.
Аналогічним буде вважатися договір, предмет якого відповідає умовам технічного завдання тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-02-000122 ● 85306ca4284b4fae9f0d0ce3a8eb8948
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019 18:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.12.2019 №291
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 11.12.2019 року.

В. о начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 11.12.2019№ 291

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-11-29-001764-c 29.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Жилбудкомплект" 2 294 644,52
UAH з ПДВ
2 293 644,51
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УНІВЕРСАЛ СВ" 2 298 000,00
UAH з ПДВ
2 294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 18:27
Електронний підпис
26 грудня 2019 18:27
Договірна ціна.rar
16 грудня 2019 15:25
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:25
Статут,ліцензія,витяг.rar
16 грудня 2019 15:25
Довідки.pdf
16 грудня 2019 15:25
Договірна ціна.rar
16 грудня 2019 15:25
Додаток__8.pdf
16 грудня 2019 15:25
Додаток__7.pdf
16 грудня 2019 15:25
Додаток__6.pdf
16 грудня 2019 15:25
Додаток__5.pdf
16 грудня 2019 15:25
Додаток__4.pdf
16 грудня 2019 15:25
Додаток__2.pdf
16 грудня 2019 15:25
Додаток__3.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 14:28
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:26
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:24
лист відгук.pdf
13 грудня 2019 14:24
Технічне завдання.pdf
13 грудня 2019 14:24
КБ3 №2 до договору.pdf
13 грудня 2019 14:24
КБ3№1 до договору.pdf
13 грудня 2019 14:24
Додатк 8.pdf
13 грудня 2019 14:24
Додаток 7 листи-згоди.pdf
13 грудня 2019 14:24
Додаток 5.pdf
13 грудня 2019 14:24
Штатное 07.08.19.pdf
13 грудня 2019 14:24
09.2_Наказ_Карпович.pdf
13 грудня 2019 14:24
09.1_Наказ_Грицай.pdf
13 грудня 2019 14:24
08_Наказ_Чернов.pdf
13 грудня 2019 14:24
07.5_Наказ_Калантиря.pdf
13 грудня 2019 14:24
07.4_Наказ_Мокан.pdf
13 грудня 2019 14:24
07.3_Наказ_Кротенко.pdf
13 грудня 2019 14:24
07.2_Наказ_Ларионов.pdf
13 грудня 2019 14:24
07.1_Наказ_Коломиць.pdf
13 грудня 2019 14:24
06_Наказ_Никулин.pdf
13 грудня 2019 14:23
05_Наказ_Повернна.pdf
13 грудня 2019 14:23
04_Наказ_Довбня.pdf
13 грудня 2019 14:23
03_Наказ_Чернова Н.pdf
13 грудня 2019 14:23
01_Наказ_директор.pdf
13 грудня 2019 14:23
Накладная Рисований.pdf
13 грудня 2019 14:23
Накладная Ноутбук_БФП.pdf
13 грудня 2019 14:23
Накладная Ноутбук.pdf
13 грудня 2019 14:23
Вивіз мусора.pdf
13 грудня 2019 14:23
Додаток 4.pdf
13 грудня 2019 14:23
Лист-работи без авансу.pdf
13 грудня 2019 14:23
Додаток 3.pdf
13 грудня 2019 14:23
Лицензия.pdf
13 грудня 2019 14:23
вытяг 02.05.pdf
13 грудня 2019 14:23
устав.pdf
13 грудня 2019 14:23
01_Прот_4_27.10.2011_Директ.pdf
13 грудня 2019 14:23
Протокол НР.7z
13 грудня 2019 14:23
Наказ Фролова Ю.М.7z
13 грудня 2019 14:23
Лист для клієнтів.7z
13 грудня 2019 14:23
Гарантія 16511-19.7z
13 грудня 2019 14:23
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Жилбудкомплект"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УНІВЕРСАЛ СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Жилбудкомплект"
#35474314
Переможець 2 293 644,51
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 13:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Жилбудкомплект"
#35474314
2 293 644,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 07:53
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 16:24
Локальний кошторис.. (1).pdf зміни до договору
30 липня 2020 16:24
Локальний кошторис. (1).pdf зміни до договору
30 липня 2020 16:24
Локальний кошторис (1).pdf зміни до договору
30 липня 2020 16:24
Дефектний акт (1).pdf зміни до договору
30 липня 2020 16:24
Додаткова угода № 1, протокол узгодження, календарний графік (1).pdf зміни до договору
30 липня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 17:26
Договір 3-Д для опр.pdf укладений
08 січня 2020 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пп. 3, 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" уклали Додаткову угоду про внесення змін до п. 5.1 розділу 5 "Порядок надання послуг" та п. 3.1 розділу 3 "Ціна договору" Договору №3-Д від 08.01.2020р. Після внесених змін термін надання послуг становить: з 08.01.2020р. по 31.07.2020р. Загальна вартість послуг за договором складає 1978798,69 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 3-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 978 798,69
UAH (в тому числі ПДВ 329 799,78 UAH)