Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04591400 |
Місцезнаходження: | 63513, Україна , Харківська обл., Чугуївський район, селище міського типу Кочеток, вулиця Жовтнева, будинок 18 |
Контактна особа: |
Ігольник Пилип Володимирович +380574641043 Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 672 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 150 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2019 08:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2019 08:43 |
ЗТД пілет 21.12.2019.pdf | |
21 грудня 2019 08:43 |
тд пілет 21.12.2019.pdf | |
13 грудня 2019 13:58 |
ЗТД пілет 13.12.2019 .pdf |
21 грудня 2019 08:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 грудня 2019 08:43 |
ЗТД пілет 21.12.2019.pdf
|
||||||
21 грудня 2019 08:43 |
тд пілет 21.12.2019.pdf
|
||||||
13 грудня 2019 13:58 |
ЗТД пілет 13.12.2019 .pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-12-000043 ● 07e014e1dcd64f93ae11c26b6bc7a182
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2023 22:15 |
НАКАЗ
12.01.2023 № 3
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.01.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2023 № 3
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-11-29-001730-b 29.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-25 16:45:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (альтернативне паливо пілет з лузги соняшника» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-29-001730-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
2. З якої причини Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору в порядку, передбаченому абзацом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»?
3. Чому тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСКЛАД» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД») не відхилена, якщо ним не виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» у складі своєї тендерної пропозиції було надано довідку щодо наявності транспортного засобу від 27.12.2019 № 4 в якій зазначено чотири транспортні засоби, які будуть використовуватись для постачання предмету закупівлі. При цьому, надано довідку від 27.12.2019 № 14 в якій зазначено про наявність лише двох водіїв якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, що підпунктів 2.4 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації;
- ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» наданий у складі тендерної пропозиції лист-відгук від 27.12.2019 № 1 не містить інформації про вартість договору, що не відповідає вимогам підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації;
- ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» не надано в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про учасника, що суперечить вимогам пункту 7 Додатку 4 тендерної документації
- ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» надано висновок № 00205 від 24.09.2019 року по результатам вимірювання потужності еквівалента амбієнтної дози гамма-випромінювання, а також щільності потоку альфа та бета-частинок, виданий підприємству ТОВ «ГЕФЕСТ-ТЕХНО» який не завірений підписом та печаткою ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД», що суперечить вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-30 17:29:26
Пояснення з власної ініціативи
Керівнику північно-східного офісу
Держаудитслужби Харківської області
Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної військової адміністрації Харківської області повідомляє, що відповідно до розпоряджень голови районної державної адміністрації від 16 січня 2021 року №07 «Про затвердження структури та граничної чисельності працівників Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області» та від 18 січня 2021 року №09 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 16.01.2021 №07» було перемейновано Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області у Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області.
На виконання вищевказаних розпоряджень було звільнено працівників відділу освіти Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області шляхом їх скорочення в межах граничної чисельності.
Відповідального за організацію та проведення процедур закупівель, із числа новопризначених працівників, не було визначено, у зв’язку із відсутністю вимог у працівників.
В листопада 2021 року було звільнено начальника відділу та заступника начальника відділу.
Звіти про виконання Договорів не було опубліковано у зв’язку із тим, що минув термін їх оприлюднення.
У зв’язку із відсутністю уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель в відділі освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної військової адміністрації Харківської області та електронних цифрових ключів у керівника відділу не було опубліковано звіти про виконання договорів у зв’язку із тим, що минув термін їх оприлюднення.
Заступник начальника відділу Інна РЯБІНІНА
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-30 17:30:28
Пояснення з власної ініціативи
Керівнику північно-східного офісу
Держаудитслужби Харківської області
Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної військової адміністрації Харківської області повідомляє, що відповідно до розпоряджень голови районної державної адміністрації від 16 січня 2021 року №07 «Про затвердження структури та граничної чисельності працівників Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області» та від 18 січня 2021 року №09 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 16.01.2021 №07» було перемейновано Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області у Відділ освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області.
На виконання вищевказаних розпоряджень було звільнено працівників відділу освіти Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області шляхом їх скорочення в межах граничної чисельності.
Відповідального за організацію та проведення процедур закупівель, із числа новопризначених працівників, не було визначено, у зв’язку із відсутністю вимог у працівників.
В листопада 2021 року було звільнено начальника відділу та заступника начальника відділу.
Звіти про виконання Договорів не було опубліковано у зв’язку із тим, що минув термін їх оприлюднення.
У зв’язку із відсутністю уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель в відділі освіти, охорони здоров’я, культури, спорту Чугуївської районної військової адміністрації Харківської області та електронних цифрових ключів у керівника відділу не було опубліковано звіти про виконання договорів у зв’язку із тим, що минув термін їх оприлюднення.
Заступник начальника відділу Інна РЯБІНІНА
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОСКЛАД" #40092668 |
Переможець |
669 120,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2020 08:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 15:11
|
договір 1730-b.pdf | укладений |
31 січня 2020 15:05
|