Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мило туалетне
Очікувана вартість
34 500,00 UAH
UA-2019-11-29-001728-c b4d3040c454d45d99913f2bab623e836
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кривошеєва Алла Валеріївна

380444303791 kmkdc1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський консультативно-діагностичний центр
Код ЄДРПОУ: 05395859
Вебсайт: http://kdc.kiev.ua
Місцезнаходження: 04201, Україна , Київська обл., Київ, Ю.Кондратюка, 6
Контактна особа: Кривошеєва Алла Валеріївна
380444303791
kmkdc1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 17:10
Початок аукціону: 04 грудня 2019 13:22
Очікувана вартість: 34 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 штуки
Мило туалетне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кондратюка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 33711900-6 — Мило

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Потреба товару
Дата подання: 02 грудня 2019 10:08
Дата відповіді: 02 грудня 2019 14:36
Доброго дня! В технічних характеристиках відсутня інформація про кількість. Внесіть будь-ласка зміни.
Відповідь: Додали
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:26
Дата відповіді: 02 грудня 2019 14:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, інші марки не бажані. Платники ПДВ та не платники розглядаються на рівних умовах.
Уточнення щодо мила дитячого
Дата подання: 02 грудня 2019 15:09
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:54
Доброго дня. У файлі "Технічні характеристики" від 29/11/2019 Вами зазначено мило дитяче вагою 70 гр, а у файлі "Замовлення" від 02/12/2019 вже вказано вагу 80 гр. Наскільки нам зрозуміло і логічно - основний файл з вимогами це "Технічні характеристики" Вірно?
Відповідь: 80г.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-29-001728-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 06 грудня 2019 13:49
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, буд. 6
тел: +380968574193, e-mail: ecoprom_s@ukr.net

Замовник закупівлі:
Київський міський консультативно-діагностичний центр
Код ЄДРПОУ: 05395859
Адреса: 04201, Україна, Київська область,
м. Київ, Ю.Кондратюка, 6

Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2019-11-29-001728-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-29-001728-c
Вид процедури закупівлі – допорогова закупівля.
Предмет закупівлі: Мило туалетне
ДК 021:2015: 33711900-6 Мило

Вимога про усунення порушення у
процесі проведення закупівлі

Шановний Замовнику!
«Рішенням засідання відповідальної особи Київського міського консультативно-діагностичного центру про відхилення пропозиції Кандидата від 04.12.2019 № 12» нас було безпідставно дискваліфіковано із надуманою причиною, оскільки підстава про те, що, цитуємо: «На підставі багаторічного досвіду користування рідким милом запропонований Учасником товар (рідке мило) викликає алергічну реакцію у співробітників.» - не була прописана як вимога, щодо ненадання такого мила учасниками закупівлі.
На дану електронну закупівлю було подано чотири пропозиції:
1 ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" (наша пропозиція), в якій пропонується «Рідке мило з дозатором 500 мл Подолянка Крем» (асорті);
2 ТОВ "ХА-БІНА", в якій пропонується «Рідке крем-мило з дозатором», без зазначення назви, не зазначеного виробника, торгової марки тощо;
3 ФОП Орьол Олена Вікторівна, в якій пропонується «Рідке крем-мило з дозатором 500 мл», без зазначення назви, торгової марки тощо - виробника ТОВ «Елєнсі»;
4 ФОП Бабій С.П. в якій пропонується «Рідке крем-мило «Donat» з дозатором, 500 мл.».
Після проведення електронного аукціону системою електронних закупівель найкращою ціновою пропозицією визнано нашу.
1 ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", цінова пропозиція 18 000 грн з ПДВ. Пропозицію дискваліфіковано.
2 ТОВ "ХА-БІНА", цінова пропозиція 19 000 грн з ПДВ. Пропозицію дискваліфіковано із такою ж надуманою причиною, як і нашу, а саме: «На підставі багаторічного досвіду користування рідким милом запропонований Учасником товар (рідке мило) викликає алергічну реакцію у співробітників.» Звертаємо увагу, що ТОВ "ХА-БІНА" не зазначало ні виробника, ні торгової марки, ні назви мила рідкого, яке пропонували.
Виникає закономірне питання: яке ж рідке мило викликає у ваших співробітників алергічну реакцію, якщо учасник не конкретизував: яке ж саме мило рідке він пропонує?
3 ФОП Орьол Олена Вікторівна, цінова пропозиція 19 150 грн з ПДВ. Пропозицію дискваліфіковано із такою ж надуманою причиною, як і нашу, а саме: «На підставі багаторічного досвіду користування рідким милом запропонований Учасником товар (рідке мило) викликає алергічну реакцію у співробітників.» Звертаємо увагу, що ФОП Орьол Олена Вікторівна не зазначала ні торгової марки, ні назви мила рідкого, яке пропонувала.
Виникає закономірне питання: яке ж рідке мило викликає у ваших співробітників алергічну реакцію, якщо учасник не конкретизував: яке ж саме мило рідке він пропонує?
4 ФОП Бабій С.П., найдорожча цінова пропозиція 21 720 грн з ПДВ. Пропозицію прийнято.
Стверджуємо, що в разі, якщо Вам треба саме таке рідке мило, яке запропонував ФОП Бабій С.П., а не те, щоб переможцем закупівлі став саме ФОП Бабій С.П., то ми можемо запропонувати таке ж мило і по значно нижчій ціні.
Стверджуємо, що у Вашій тендерній документації не було жодних застережень, щодо ненадання якогось рідкого мила, яке Вам не підходить по різним на те причинам. До цього ж, зауважуємо, що Наказ №10 від 19.03.2019 р. ДП «ПРОЗОРРО» «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» - надає Вам повне право зазначати саме той товар, з його назвою, виробником тощо, який Вам більше підходить. Натомість, Ви, безпідставно дискваліфіковуєте три найкращі (нашу та ще дві) цінові пропозиції та визнаєте переможцем закупівлі учасника з найдорожчою ціновою пропозицією і що є дивним, що учасник, якого Ви визнали переможцем закупівлі навіть не намагався торгуватися під час проведення електронного аукціону.
Шановний Замовнику! Вами, при проведенні даної електронної закупівлі, беззаперечно було порушено норми українського законодавства у сфері державних закупівель.
Стверджуємо, що Ви визнали переможцем закупівлі учасника, у якого ціна на 21% (3720,00 грн.) більша від нашої цінової пропозиції.
Стверджуємо, що при визначенні переможця закупівлі було порушено ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі» а саме, як мінімум: принципи максимальної економії та ефективності (нас було дискваліфіковано із значно нижчою ціною і відповідністю пропозиції Вашим вимогам); відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (встановлення додаткових вимог, які не були висунуті до учасників вже після проведення аукціону і після необґрунтованої нашої дискваліфікації); об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (нас дискваліфіковано і з нижчою ціновою пропозицією і відповідністю Вашим вимогам, а визнано переможцем закупівлі учасника із значно вищою ціновою пропозицією), які є обов’язковими до виконання, згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Також, зауважуємо, що Наказом №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» (далі – Інструкція) - передбачено звернення до замовника закупівлі, тож, керуючись п. 12. Інструкції, а саме, що: «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.»,

Вимагаємо:

1. Надати інформацію (посада, прізвище, ім’я та по-батькові) про службову особу, яка, виходячи із назви Вашого рішення про нашу дискваліфікацію, одноосібно приймала таке рішення для подальшого його оскарження, спочатку в адміністрації Вашого закладу .
2. Надати документальне підтвердження, що «Рідке мило з дозатором 500 мл Подолянка Крем» (асорті)» у Ваших співробітників викликає алергічну реакцію. (додатково надаємо документи про якість, наданого нами товару в ціновій пропозиції).
3. Усунути порушення в процесі визначення переможця даної закупівлі, та провести усі необхідні кроки до перегляду Вашого рішення про нашу дискваліфікацію та визнання нас переможцем даної закупівлі.

6 грудня 2019 року
директор ТОВ "Екопром Сістем" - Кісіль І.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2019 11:58
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу про усунення порушення у процесі проведення закупівлі, повідомляємо наступне.
Вважаємо, що рішення відповідальної особи Київського міського консультативно-діагностичного центру про відхилення пропозиції кандидатів від 04.12.2019, є правомірним, оскільки відповідає вимогам встановленим у технічних характеристиках предмета закупівлі, а саме такому показнику застосування, як гігієна.
Тому така підстава відмови, як алергічна реакція у співробітників від користування рідким милом, яке запропоновано учасниками, пропозиції яких дискваліфіковано, повністю відповідає такому показнику застосування, встановленому у технічних характеристиках предмета закупівлі, як гігієна.
Щодо того, що ТОВ "ХА-БІНА",ФОП Орьол Олена Вікторівна, не зазначали ні виробника, ні торгової марки, ні назви мила рідкого, яке пропонували, повідомляємо, що після проведення аукціону, відповідальна особа Київського міського консультативно-діагностичного центру за допомогою телефонного зв’язку отримала відповіді на зазначені питання та прийняла відповідні рішення.
Наказом №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» (далі – Інструкція) - передбачено звернення до замовника закупівлі, тож, керуючись п. 12. Інструкції, а саме, що: «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.», відповідь на таку вимогу Замовник має можливість подати через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги із зазначенням результату розгляду вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХА-БІНА" 19 400,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Орьол Олена Вікторівна 19 870,00
UAH з ПДВ
19 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 21 720,00
UAH з ПДВ
21 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 16:32
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:31
Згода з договором.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:31
Директор.PDF
03 грудня 2019 16:31
Сертифікати.pdf
03 грудня 2019 16:31
Виписка ХА-БІНА.PDF
03 грудня 2019 16:31
цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 16:31
Витяг Ха-біна.pdf
03 грудня 2019 16:31
довідка право підпису.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:03
Щодо печатки.pdf
03 грудня 2019 16:03
цінова.pdf
03 грудня 2019 16:03
Уставні Орьол.pdf
03 грудня 2019 16:03
Рiдке_мыло.pdf
03 грудня 2019 16:03
право підпису.pdf
03 грудня 2019 16:03
Паспорт ІПН Орьол.pdf
03 грудня 2019 16:03
наказ про призначення.pdf
03 грудня 2019 16:03
Мило_шик.pdf
03 грудня 2019 16:03
відомості.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:35
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 16:35
Паспорт і код.pdf
03 грудня 2019 16:35
Витяг з ПДВ.pdf
03 грудня 2019 16:35
Витяг з ЄДР 06.11.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ХА-БІНА"

ФОП Орьол Олена Вікторівна

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 18 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 17:02
ТОВ "ХА-БІНА"
#40952595
Відхилено 19 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 17:04
ФОП Орьол Олена Вікторівна
#2658800481
Відхилено 19 150,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 17:07
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 21 720,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 17:12

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
21 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 грудня 2019 12:00
Коментар щодо відміни: Відсутність бюджетного фінансування.