Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з придбання програмної продукції Acrobat PRO 2017 Multiple Platforms Ukrainian AOO License GOV (65280512AF01AOO)
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2019-11-29-001710-b ● a9ab8f3e04384508af78f3498ee6bdd3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Богдан Жук +380442000839 tender@nazk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 126 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48320000-7: Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями
Ліцензійний сертифікат на право використання програмної продукції Acrobat PRO 2017 Multiple Platforms Ukrainian AOO License GOV, або аналог ( для 15 об’єктів) – у кількості 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з придбання програмної продукції Acrobat PRO 2017 Multiple Platforms Ukrainian AOO License GOV (65280512AF01AOO)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48320000-7 — Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов договору Розділ ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі Послуг. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Послуг. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця, вказаний у розділі XIII цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 14:51 |
вимоги до кваліфікації учасника.docx | |
29 листопада 2019 14:51 |
технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
29 листопада 2019 14:51 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Acrobat PRO 2017.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:00
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:16
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: На Ваше запитання щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ повідомляємо, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Водночас звертаємо Вашу увагу, що умовами закупівлі орієнтовна вартість закупівлі зазначена без ПДВ, про що також вказано в проекті договору п.3.2. Ціна цього Договору відповідно до Додатку 2 становить _______________ грн. (_______ гривень ___ копійок), без ПДВ (відповідно до п. 26-1 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙ ТІ ПРО" #31808989 |
Переможець |
94 380,00
UAH
|
10 грудня 2019 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 15:53
|
Договір 90_19.pdf | укладений |
19 грудня 2019 15:51
|