Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Сервери-ноутбуки та шоломи віртуальної реальності для перегляду 3D-турів )
Очікувана вартість
472 000,00 UAH
UA-2019-11-29-001696-c 983062a0cc034a0c836c446f0a3bce9a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бакалець Людмила Володимирівна

380445202834 tender49840@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей історії міста Києва
Код ЄДРПОУ: 05534195
Вебсайт: http://kyivhistorymuseum.org
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 2
Контактна особа: Бакалець Людмила Володимирівна
380445202834
tender49840@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 472 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Сервери-ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул Богдана Хмельницького 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 штуки
шоломи віртуальної реальності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул Богдана Хмельницького 7, вул Славгородська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 10:38
Тендерна документація НОВА.doc
04 грудня 2019 16:46
Техзавдання зведене.doc
04 грудня 2019 16:46
Техзавдання зведене.doc
29 листопада 2019 16:34
Додаток 1 Форма.doc
29 листопада 2019 16:33
Договір прект.docx
05 грудня 2019 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 10:38
Тендерна документація НОВА.doc
29 листопада 2019 16:32
Тендерна документація НОВА.doc
04 грудня 2019 16:46
Техзавдання зведене.doc
29 листопада 2019 16:33
Технічні характеристики та вимоги до.docx
04 грудня 2019 16:46
Техзавдання зведене.doc
29 листопада 2019 16:33
Технічні характеристики серверу для перегляду 3D.docx
29 листопада 2019 16:34
Додаток 1 Форма.doc
29 листопада 2019 16:33
Договір прект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:26
Дата відповіді: 04 грудня 2019 16:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники мають в ціновій пропозиції чітко вказувати торгову марку товару яка має відповідати технічним вимогам. До участі допускаються усі учасники не залежно від системи оподаткування. Цінова пропозиція ФОПа не платника ПДВ буде оцінюватися як остаточна.
Щодо легальності поставки продукції
Дата подання: 02 грудня 2019 17:01
Дата відповіді: 04 грудня 2019 16:49
Шановний Замовнику! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та тендерну документацію до предмета закупівлі» додатковим пунктом у наступній редакції: «Авторизований лист від виробника запропонованої учасником продукції, або його офіційного представника, якщо виробник знаходиться не на території України, щодо гарантії поставки продукції, що представлена учасником на цих торгах у необхідній кількості та необхідної якості. В листі обов`язково повинна бути зазначена інформація щодо замовника торгів та номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua.», саме таке формулювання присутнє у цьому ж тендері https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-29-001780-c, Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми доповнили технічне завдання та вимоги в яких вказали що учасник має надати довідку від сертифікованого представника виробника відповідної продукції або, за відсутності такого представника, посиланням на веб-сайт офіційного виробника продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 436 400,00
UAH з ПДВ
436 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
16 грудня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій