Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оцінка вартості майна
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-11-29-001669-c cc469abfd52f4955b57b0cced0f8255a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Казека Віталій Григорович

380444508255
380444507708
tenderkmkl5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №5
Код ЄДРПОУ: 00185028
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Відпочинку, 11
Контактна особа: Казека Віталій Григорович
380444508255,380444507708
tenderkmkl5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:30
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оцінка вартості майна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Відпочинку,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-29-001669-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Консалтингова фірма "Експоком", Код ЄДРПОУ:33528116
Дата подання: 01 грудня 2019 12:46
щодо застосування подібних критеріїв, що звужують конкуренції
Вже не вперше при процедурах різних закупівель міських кліничних лікарень застосовуються критерії, що звужують конкуренцію та в результаті проведення закупівель виявляється один і той же переможець. Це наводить на думку, що умови закупівель прописані під одного або двох пов’язаних між собою учасників? Замовник вимагає наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, які є сугубо добровільними. Як зазначають замовники, вимоги (ISO 9001:2015, IDT) задовольняють основну потребу допорогових публічних закупівель – дають можливість оцінити потенційного партнера ще до початку взаємодії. Постачальника, якого вже перевірила незалежна, непов’язана стороння організація із сертифікації, тобто того, хто має сертифікат та довів незалежній третій стороні свою спроможність відповідати вимогам стандарту, як гарантію високої якості своєї продукції чи послуг. При цьому Замовник вимагає також наявність не менше 2 (двох) оцінювачів з сертифікатами, що видані не менше 15 років тому. Чому саме 15 років, а не 10 або не 20 років Замовник пояснень не дає? Яким чином це впливає на якість оцінки, якщо вами вже запроваджений один із критеріїв якості - це сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю? Прошу вас визначитися с критерієм якості послуг та прибрати один із зазначених критеріїв з умов закупівлі. Вважаємо - Замовником навмисно застосовуються декілька критеріїв, що стосуються якості виконання робіт, як такі що є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, це не відповідає вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати один із критеріїв із умов кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 09:08
ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції, послуг, робіт на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи виробників, постачальників виконавців.

ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) задовольняє основну потребу допорогових публічних закупівель – дає можливість оцінити потенційного партнера ще до початку взаємодії. Постачальника, якого вже перевірила незалежна, непов’язана стороння організація із сертифікації, тобто того, хто має сертифікат та довів незалежній третій стороні свою спроможність відповідати вимогам стандарту, як гарантію високої якості своєї продукції чи послуг.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-29-001669-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Консалтингова фірма "Експоком", Код ЄДРПОУ:33528116
Дата подання: 03 грудня 2019 09:23
ви що скарги не читаєте?
Ви, що не читаєте скарги? Ваша відповідь - це замилювання очей та не по суті попередньої скарги. Назначте переможця та не витрачайте свій та час оціночної спільноти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 09:25
Ми працюємо в рамках Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" 189 900,00
UAH з ПДВ
189 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 12:29
12. Розділ статуту.pdf
05 грудня 2019 12:29
11.2. Опис.pdf
05 грудня 2019 12:29
11.1. код адмін послуг.pdf
05 грудня 2019 12:29
11. Статут ЛГ.pdf
05 грудня 2019 12:29
10.4. мтб ПО.pdf
05 грудня 2019 12:29
10.3. мтб повірка.pdf
05 грудня 2019 12:29
10.2. мтб дог к-п.pdf
05 грудня 2019 12:29
10. МТБ.pdf
05 грудня 2019 12:29
9. ISO 050919.pdf
05 грудня 2019 12:29
8.6. СОД 2014.pdf
05 грудня 2019 12:29
7.5. Оцінювач Осіпова.pdf
05 грудня 2019 12:29
7.4. Оцінювач Кришталь.pdf
05 грудня 2019 12:29
7.3. Оцінювач Денисова.pdf
05 грудня 2019 12:29
7.2.1. ЛП Гончар.pdf
05 грудня 2019 12:29
7.2. Оцінювач Гончар.pdf
05 грудня 2019 12:29
7.1. СОД 2017.pdf
05 грудня 2019 12:29
7. Працівники.pdf
05 грудня 2019 12:29
6. контактні дані.pdf
05 грудня 2019 12:29
4. Пропозиція.pdf
05 грудня 2019 12:29
1. Відомості ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
#39403451
Переможець 189 900,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:02

Документи

11 грудня 2019 15:01
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
#39403451
189 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 15:01
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Оцінка вартості майна.pdf укладений
16 грудня 2019 12:20