Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Медичні матеріали» (Вироби медичного призначення (Код НК 024:2019 – 48125 - Рулон марлевий, нестерильний; 63095 - Шприц / голка загального призначення; 46208 - Спинна дошка для позиціювання пацієнта під час операції; 35358 - Шина вакуумна)
Очікувана вартість
126 800,00 UAH
UA-2019-11-29-001666-b 7d02e90753154f18b7a8fd9261552ab8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Царук

+380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф""
Код ЄДРПОУ: 36364624
Вебсайт: http://vinemd.org.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А
Контактна особа: Тетяна Царук
+380432651104
buh_med_katastrof@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«17 жовтня» 2019 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «UA-2019-10-17-003916-b». Проте станом на «03 листопада» 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому «04 листопада» 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2019-11-04-000282-b». Проте знову ж таки станом на «19 листопада» 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 14:55
Оскарження наміру укласти договір: 10 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3470 упаковка
Вироби медичного призначення (Код НК 024:2019 – 48125 - Рулон марлевий, нестерильний; 63095 - Шприц / голка загального призначення; 46208 - Спинна дошка для позиціювання пацієнта під час операції; 35358 - Шина вакуумна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

29 листопада 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД"
#41465365
Переможець 126 235,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:55

Документи

29 листопада 2019 14:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД"
#41465365
126 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 14:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:26
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:02
дод 1 до дог 110.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:01
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 17:45
договір 110.pdf укладений
10 грудня 2019 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 55 226,30
UAH (в тому числі ПДВ 3 612,93 UAH)