Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки (держ.бюджет)
Очікувана вартість
2 760,00 UAH
UA-2019-11-29-001506-c ● 32bfc7277ece4fa3937a8c992bf0bdee
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
29 листопада 2019
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993256 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 132 |
Контактна особа: |
Мазур Любов Любомирівна 380342530655 lubovmazur.00@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Бланків 6 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Медкартка амбул.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
6 штуки
Журнал хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
4 штуки
Журнал амб.пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1000 штуки
Результат мікродослідження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
4000 штуки
Результат баканал.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
10 штуки
Журнал досліджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є.Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Тендерна документація
29 листопада 2019 20:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Гусак І.М #2833603236 |
Переможець |
2 760,00
UAH
|
29 листопада 2019 20:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 20:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Медкартка амбул. | 1000 | штуки |
0,60
UAH
|
Журнал хворого | 6 | штуки |
70,00
UAH
|
Журнал амб.пацієнта | 4 | штуки |
60,00
UAH
|
Результат мікродослідження | 1000 | штуки |
0,30
UAH
|
Результат баканал. | 4000 | штуки |
0,15
UAH
|
Журнал досліджень | 10 | штуки |
60,00
UAH
|