Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісні меблі
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2019-11-29-001438-c c6e180bca59c49a784a69583d1a1a147
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карюк Юрій Олексійович

380442883263 kievgliera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА
Код ЄДРПОУ: 02214923
Вебсайт: http://glierinstitute.org/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Контактна особа: Карюк Юрій Олексійович
380442883263
kievgliera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 67 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, місто Київ, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:52
Дата відповіді: 03 грудня 2019 22:47
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до Наказу № 10 учасником є – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) Пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з Наказом № 10.
Відповідно до законодавства вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до Наказу № 10 кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.
Дата та час електронного аукціону призначаються ЕСЗ автоматично. Перед початком етапу електронного аукціону ЕСЗ автоматично розкривається інформація про ціни / приведені ціни пропозицій учасників. Інформація про учасників та їх пропозиції є закритою до закінчення етапу електронного аукціону.
Перед початком електронного аукціону ЕСЗ робить паузу 5 хвилин, після чого автоматично оголошує раунд. У кожному раунді учасники у порядку, що визначається від пропозиції з найвищої до найнижчої ціни / приведеної ціни, а для пропозицій з однаковими цінами / приведеними цінами - першою наданою пропозицією, протягом 2 хвилин мають можливість знизити ціну / приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни / приведеної ціни.
Під час раунду до завершення часу подання ціни пропозиції учасник має можливість змінювати ціну / приведену ціну своєї пропозиції. У разі якщо учасником не здійснюються дії щодо зміни ціни / приведеної ціни його пропозиції, ЕСЗ зберігається попередня ціна / приведена ціна пропозиції учасника і надається можливість наступному учаснику подати ціну / приведену ціну його пропозиції.
Аукціон проводиться в три етапи (раунди), пауза між раундами складає 2 хвилини. На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни
Отже, Пропозиції мають право подавати будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування.
Оцінка проводиться автоматично ЕСЗ за кінцевою вартістю Пропозиції, незалежно від статусу платника податків особи та обраної ним системи оподаткування.
мебель
Дата подання: 02 грудня 2019 15:23
Дата відповіді: 03 грудня 2019 22:55
Прошу дать детальное розъяснение, описание мебели по п.2 и п. 12 или вложите чертежи этих конструкций. Спасибо.
Відповідь: Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Умовами закупівлі визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 1), зокрема і фізичні розміри предмета закупівлі. Матеріал виготовлення ДСП – 18 мм. Колір ДСП, фурнітура і крайка виробів додатково погоджується з переможцем торгів. Детальних прорахунків та креслень умови Закупівлі не містять.
Відповідно до додатку 1 умов Закупівлі розміри виробів вказані орієнтовні. В зв’язку із цим, учасник-переможець протягом 2 (двох) робочих днів додатково повинен відвідати Замовника для здійснення замірів виробів за адресою: вул. Льва Толстого, 31, м. Київ, 01032.
Пропонуємо учасникам при розрахунку ціни Пропозиції орієнтуватись на усереднену вартість Товару, з урахування можливих конфігурацій (в тому числі і нестандартних), що будуть остаточно визначені за результатами проведення замірів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА" 66 314,00
UAH з ПДВ
66 314,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
#1894014429
Переможець 66 314,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 19:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 19:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
#1894014429
66 314,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Специфікація_до_договору_на_постачання_товару_№227_від_17.12.2019_р..PDF укладений
18 грудня 2019 02:18
Договір_на_постачання_товару_№227_від_17.12.2019_р..PDF укладений
18 грудня 2019 02:18