Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт приямків і входу в цокольній поверх КЗО "Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів" ДОР, вул. С. Колачевського, 86а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області". Коригування
Очікувана вартість
648 362,40 UAH
UA-2019-11-29-001310-b d30aff65ac014932807c211e6467063f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Павлівна Ісматуллаєва

+380564620199 schoolinternat8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Любов Павлівна Ісматуллаєва
+380564620199
schoolinternat8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт приямків і входу в цокольній поверх КЗО "Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів" ДОР, вул. С. Колачевського, 86а, м. Кривого Рогу Дніпропетровської області". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

29 листопада 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХНОСЕРВІС-ЛТД"
#32669808
Переможець 648 362,40
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 13:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2022 11:54
допугода 2022 Укртехносервіс.pdf зміни до договору
07 квітня 2022 11:51
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 12:12
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 12:10
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 14:50
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 14:48
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 14:15
Договір №171 від 29.11.2019 року.pdf укладений
29 листопада 2019 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони прийшли згоди внести зміни до п.10.1. розділу 10. Фінансування капітального ремонту об’єкта та викласти його в новій редакції: 10.1. Фінансування капітального ремонту об'єкта проводиться згідно кошторису Замовником.
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору №171 від 29.11.2019 р на 77804,40 грн. ( сімдесят сім тисяч вісімсот чотири грн.40 коп.) у т.ч. ПДВ 20%-12967,40 грн. викласти п.2.1 розділу Договору № 171 від 29.11.2019 р. в наступній редакції 2.1. Ціна Договору (загальна вартість Робіт за Договором) становить 570558,00 грн.(п'ятсот сімдесят тисяч п'ятсот п'ятдесят вісім грн.00 коп.) в т.ч. ПДВ 20%-95093,00 грн. та визначена додатком № 1 2. Пункт 12.6. Договору викласти в наступній редакції 12.6. Генпідрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об'єкта відповідно до умов проекту впродовж гарантійного терміну, що складає 5 (п'ять) років. Гарантійний термін експлуатації об'єкта починається з дати підписання акта виконаних робіт і продовжується на час, упродовж якого об'єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Генпідрядник.
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності з ст. 651-654 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1.Сторони прийшли згоди внести зміни до пункт 12.6 розділу 12. Приймання-передача закінченого об’єкта Договору так, як він суперечить п.1.9 розділу 1. Предмет договору та чинному законодавству та викласти його в наступній редакції : «12.6 Генпідрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов проекту впродовж гарантійного терміну. Гарантійний термін експлуатації об'єкта починається з дати підписання Акта виконаних робіт і продовжується на час, упродовж якого об'єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Генпідрядник.»
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML