Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160407 /Р-72/-Удобне-/М-15/, км 0+000 - км 7+200 (додаткові роботи)
Очікувана вартість
2 827 510,00 UAH
UA-2019-11-29-001207-c 624b8c50cc464e988f36892c3024f9b8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дідорчук Василь Віталійович

+380681497526 VASYADIDORCHUK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Дідорчук Василь Віталійович
+380681497526
VASYADIDORCHUK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
На виконання основних видів робіт по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160407 /Р-72/-Удобне-/М-15/, км 0+000 - км 7+200 (45233142-6 Ремонт доріг) за результатами відкритих торгів з ТОВ «Автодор» укладено договір підряду №1П/19 від 27.03.2019р., договірна ціна складає 47 919 000,00 грн. Разом з цим, відповідно до протоколу засідання технічної ради від 14.11.2019р. №3/19 в процесі виконання робіт на об’єкті ремонту виникла необхідність у виконанні додаткових обсягів робіт, а саме: улаштування водоскидних споруджень для запобігання розмивів узбіч та укосів, з організації дорожнього руху, для забезпечення безпечного руху транспортних засобів через с.Удобне, примусового зниження швидкості руху автотранспорту та запобіганню створенню місць концентрації ДТП, проведення цих робіт приведе зазначену ділянку до належного технічного стану, покращить умови руху пішоходів. Зазначені обсяги робіт необхідно виконати для запобігання розмивів узбіч та укосів, забезпечення безпечного пропуску транспортних засобів та запобігання створенню місць концентрації ДТП. Дані роботи приведуть зазначені ділянки до належного технічного стану, а також вони являються технологічно пов’язаними з основними видами робіт, тому їх необхідно виконувати основним виконавцем робіт, так як заміна Підрядника призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з виконанням основного обсягу робіт, експлуатацією та обслуговуванням даної ділянки автомобільної дороги. Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: - Закон України «Про публічні закупівлі». - Акт технічного огляду від 22.08.2019р. - Протокол засідання технічної ради Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг» від 14.11.2019р. №3/19.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 14:47
Оскарження наміру укласти договір: 10 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160407 /Р-72/-Удобне-/М-15/, км 0+000 - км 7+200 (додаткові роботи) (джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт (послуг) протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

29 листопада 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:44
Намір Удобне.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автодор»
#13888197
Переможець 2 827 510,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:47

Документи

29 листопада 2019 14:47
Електронний підпис
29 листопада 2019 14:47
Намір Удобне.pdf
29 листопада 2019 14:47
ПР переговорів Удобне.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автодор»
#13888197
2 827 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 14:47
Електронний підпис
29 листопада 2019 14:47
Намір Удобне.pdf
29 листопада 2019 14:47
ПР переговорів Удобне.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 08:45
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:08
5П_19 12.12.19 Автодор Удобне ДР.pdf укладений
13 грудня 2019 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з повним виконанням робіт за договором підряду та відповідно до абз.2 пункту 3.5. розділу ІІІ. «Ціна договору», та абз. 4., пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання.», а саме (узгодження зміни ціни в бік зменшення (без змін кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)) сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 36 569,00 грн та п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1 Ціна договору становить 2 790 941,00 грн (два мільйони сімсот дев’яносто тисяч дев’ятсот сорок одна грн 00 коп.), у тому числі ПДВ – 465 156,83 грн (чотириста шістдесят п’ять тисяч сто п’ятдесят шість грн 83 коп.). 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 36 569,00 грн та встановити у розмірі – 2 790 941,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 2 790 941,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 5П/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 790 941,00
UAH (в тому числі ПДВ 465 156,83 UAH)