Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція системи опалення та вентиляції спортивного комплексу «Шахтар» в м. Червоноград Львівської області»
Очікувана вартість
5 591 226,00 UAH
UA-2019-11-29-001179-c 9b3ca953b1c54a22bd2bb5ed59d0407c
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Петро Степанович

+380979647685 38894262viddilkbi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38894262
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, пр.Шевченка,19
Контактна особа: Павлюк Петро Степанович
+380979647685
38894262viddilkbi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 14:43
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 14:43
Початок аукціону: 17 грудня 2019 14:44
Очікувана вартість: 5 591 226,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 956,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кошти державного, обласного та місцевого бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція системи опалення та вентиляції спортивного комплексу «Шахтар» в м. Червоноград Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул.Героїв Майдану,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перепраховує Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Подальші розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 60-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:39
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 14:39
Технічне завдання.pdf
29 листопада 2019 14:39
Тендерна документація.pdf
29 листопада 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:39
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 14:39
Технічне завдання.pdf
29 листопада 2019 14:39
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! Надайте роз'яснення щодо пункту ТД
Дата подання: 04 грудня 2019 15:32
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:20
В тендерній документації присутня вимога відповідно до розділу 6 п.8 "Якість запропонованого обладнання підтверджується документально сканованими копіями відповідних сертифікатів." Не зрозумілу яке саме обладнання потрібно підкріпити сертифікатами, так як в технічному завданні більше 100 (сто) позицій обладнання. Просимо зазначити переліком яке саме обладнання потребує підтвердження сертифікатом?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік ОБЛАДНАННЯ, на яке потрібно надати сертифікати якості під час подачі тендерної пропозиції, містить 17 позицій і наведений у технічному завданні - Локальний кошторис 2-1-3 на устаткування тепломеханічної частини та Локальний кошторис 2-1-5 на устаткування вентиляції. Сертифікати якості на всі інші МАТЕРІАЛИ, які передбачені технічним завданням надаються підрядником від час проведення робіт.
Проектна документація
Дата подання: 05 грудня 2019 12:23
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:23
Просимо надати проектну документацію на реконструкцію системи опалення та вентиляції.
Відповідь: З проектною документацією в розрізі робочих креслень можна ознайомитися за адресою замовника наведеною у тендерній документації, заздалегідь подзвонивши по тел. 0979647685
візит
Дата подання: 05 грудня 2019 12:24
Дата відповіді: 05 грудня 2019 13:24
Просимо уточнити, коли можливо здійснити огляд фронту робіт?
Відповідь: обсяг робіт наведений у технічному завданні до тендерної документації
Коректність даних.
Дата подання: 05 грудня 2019 16:31
Просимо перевірити коректність даних в п.2 Технічного завдання 2 Установлення радіаторів стальних 100 кВт 0,2267 На нашу думку - тут помилка, має бути 2,267
Відповідь відсутня
Демонтажні роботи
Дата подання: 06 грудня 2019 11:58
Просимо уточнити: Тендером передбачено реконструкцію системи опалення та вентиляції. А чи передбачено виконання відповідних демонтажних робіт старої системи опалення та вентиляції?
Відповідь відсутня
питання по локальному кошторису
Дата подання: 06 грудня 2019 12:08
1. який розмір та тип решіток? 2. яка саме ізоляція спіненого каучука передбачена? 3. Обладнання закладати без автоматики? 4. Також прохання надати більше інформації по позиціям 3-4 з локального кошториса 2-1-5 Устаткування вентиляції. 5. Поз №3; №5; №7 У Локальному кошторисі №2-1-2 Тепломеханічна частина - прохання надати більше інформації 6. Поз.№9 У Локальному кошторисі №2-1-2 Тепломеханічна частина - якої довжини гребінка, на скільки виходів і яких діаметрів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Плити пінополістерольні
Дата подання: 06 грудня 2019 14:11
Доброго дня. питання до Розділу 2 Локального кошторису: Плити пінополістерольні -- якої товщини та щільності?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-29-001179-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО", Код ЄДРПОУ:39910431
Дата подання: 04 грудня 2019 15:37
Дискримінаційна (не правомірна) вимога (просимо внести зміни до Тендерної документації.
Вимога!
Шановний Замовник! Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради", в тендерній документації присутня вимога відповідно до розділу 6 п.8 "Якість запропонованого обладнання підтверджується документально сканованими копіями відповідних сертифікатів."
Не зрозумілу яке саме обладнання потрібно підкріпити сертифікатами, так як в технічному завданні більше 100 (сто) позицій обладнання.
Вимагаємо забрати або змінити дану вимогу на: «На вимогу Замовника під час виконання робіт, будуть надаватись сертифікати відповідності на запропонований товар, підтвердження довідкою в довільній формі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2019 13:27
Перелік ОБЛАДНАННЯ, на яке потрібно надати сертифікати якості під час подачі тендерної пропозиції, містить 17 позицій і наведений у технічному завданні - Локальний кошторис 2-1-3 на устаткування тепломеханічної частини та Локальний кошторис 2-1-5 на устаткування вентиляції. Сертифікати якості на всі інші МАТЕРІАЛИ, які передбачені технічним завданням надаються підрядником в ході проведення робіт.
Враховуючи вищенаведене пояснення, тендерна документація не потребує внесення змін, оскільки замовником чітко визначено і обумовлено, що саме на ОБЛАДНАННЯ (Локальний кошторис 2-1-3 на устаткування тепломеханічної частини та Локальний кошторис 2-1-5 на устаткування вентиляції) потрібно надавати сертифікати якості.

Документи подані скаржником

04 грудня 2019 15:37
Вимога

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 грудня 2019 15:44
Коментар щодо відміни: Відсутність фінансування на поточний 2019 рік
Документи:
10 грудня 2019 15:43
Протокол відміни закупівлі