Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2019-11-29-001176-c 98d57c7a5a404467a945130b6a975ce9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шевчук Людмила Станиславивна

080445138309 sh189@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №189 з поглибленим вивченням англійської та німецької мов Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03871037
Вебсайт: http://sh189.ucoz.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул. Мілютенка, 5
Контактна особа: Шевчук Людмила Станиславивна
080445138309
sh189@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:25
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування (придбання персональних комп’ютерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, місто Київ, Київ, Мілютенка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 14:38
оголошення комп обл 196000.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 02 грудня 2019 10:34
Дата відповіді: 02 грудня 2019 11:38
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги будуть розглянуті в тому випадку, якщо на ринку не буде заявленої нами продукції.
Документація
Дата подання: 02 грудня 2019 10:35
Дата відповіді: 02 грудня 2019 11:41
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Нам обов'язково потрібно монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання. Дякуємо за змістовне питання.
В Оголошенні, у пункті "Примітка", це прописано!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:14
Дата відповіді: 03 грудня 2019 10:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги будуть розглянуті в тому випадку, якщо на ринку не буде заявленої нами продукції. Фізичних осіб підприємців допускаємо до участі, розглядаємо остаточну ціну , тобто вартість, яку нам треба заплатити за одиницю товару після того, як цей товар буде доставлено, підключено, встановлено у нашому закладі. Дякуємо за участь!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 113 184,00
UAH з ПДВ
113 184,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 126 000,00
UAH з ПДВ
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 177 937,92
UAH з ПДВ
176 937,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 189 870,00
UAH з ПДВ
177 937,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 14:46
Електронний підпис
05 грудня 2019 14:44
12_Копія Статуту.pdf
05 грудня 2019 14:44
13_Авторизаційний лист.pdf
05 грудня 2019 14:42
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 14:30
Таблиця відповідності.pdf
06 грудня 2019 14:30
Договір.pdf
06 грудня 2019 14:30
Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2019 14:30
Авторизаційний лист (3).pdf
06 грудня 2019 14:30
Досвід 2000.rar
06 грудня 2019 14:30
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 12:08
Електронний підпис
06 грудня 2019 12:07
Електронний підпис
06 грудня 2019 12:06
Проект договору.pdf
06 грудня 2019 12:06
Про вiдкриття рахунку.pdf
06 грудня 2019 12:06
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
06 грудня 2019 12:06
Таблиця відповідності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Відхилено 113 184,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:57
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 126 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:06
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович
#3351310259
Відхилено 176 937,48
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:07
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 177 937,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:26

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
177 937,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір компьютери.pdf укладений
21 грудня 2019 11:58