Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні за кодом CPV за ДК 021-2015-15550000-8 (сметана не менш 20% жирності; йогурт не менш 2,5% жирності; кефір не менш 2,5 % жирності)
Очікувана вартість
656 510,00 UAH
UA-2019-11-29-000960-c 87d24721311f49e984a04996e776dfed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трофимова Антоніна Михайлівна

+380623921586 osvitazak@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142891
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Поштова,14
Контактна особа: Трофимова Антоніна Михайлівна
+380623921586
osvitazak@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:20
Очікувана вартість: 656 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 282,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2120 кг
Сметана не менш 20% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
9250 кг
Йогурт не менш 2,5% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
3900 кг
Кефір не менш 2,5% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 13:35
Молочні продукти різні за кодом CPV за ДК 021-2015-15550000-8.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-29-000960-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 06 січня 2020 15:48
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЩОДО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ»
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» вважає неправомірним рішення про відхилення своєї пропозиції, зазначене в протоколі засідання тендерного комітету Замовника №529 від 28 грудня 2019р. (далі – протокол).
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” заперечує проти зауваження щодо права підпису Мізгуновій О.П. договорів та угод, оскільки порушення чинного законодавства зі сторони товариства не було. Відповідно до ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” на підставі ст. 6 п.1 аб.1 “Учасники товариства зобов’язані дотримуватися статуту”. Відповідно до цієї норми закону, Статут товариства регулює всі види та сфери господарської діяльності, та містить в собі перелік осіб, які мають право на вчинення певних дій.
Повноваження щодо укладання та підпису угод/договорів та інших документів надано директору ще у першій редакції Статуту (затвердженої протоколом Загальних зборів учасників №1 від 10.06.2010р.), зокрема у п.6.19, та залишались незмінними у кожній наступній затвердженій редакції Статуту.
У Статуті ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, затвердженому 22.04.2019року (остання редакція), повноваження директора визначені у розділі 9, зокрема на здійснення правочинів, укладення угод та юридичних актів, підписання договорів, контрактів та ін. документів згідно чинного законодавства. Водночас обмеження на підписання договорів/угод згідно ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” та Статуту накладаються на значний правочин (вартість якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу). Згідно балансу (звіт про фінансовий стан) товариства станом 01.10.2019р. вартість чистих активів товариства складає 126 631 000,00 грн. (сто двадцять шість мільйонів шістсот тридцять одна тисяча гривень.) Ціна поданої тендерної пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів, отже для ТОВ «Екоіллічпродукт» це не є значним правочином, та не встановлює обмеження повноважень директора, встановлених Статутом.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано копії діючих договорів на проведення робіт з профілактичної дез. обробки транспорту та комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників. Нумерація договорів містить внутрішні реєстраційні номери сторін (літерні (Д, Т) у Виконавця, цифрові (740,741) у Замовника), вказані через риску. На підтвердження додається лист від Виконавця від 16.12.2019р. №1107/4.3 (з наданням завірених копій відповідних екземплярів договорів Виконавця). Акти наданих послуг згідно договору оформлюються Виконавцем та підписуються Замовником тільки за фактом наданих послуг (виконаних робіт) належної якості, тому повністю підтверджують факт проведення робіт з профілактичної дез. обробки транспорту та виконання комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано сканований оригіналу експлуатаційний дозвіл № 05-21-30 МР від 17.09.2010 р. на власні потужності, що є дійсним та дозволяє здійснювати діяльність з виробництва, переробки, зберігання та реалізації харчових продуктів. Щодо даного питання наявний лист-роз’яснення від ГУ Держспоживслужби від 16.12.2019 №20.01-15/1226.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано гарантійний лист щодо належного виконання аналогічних договорів.
Дію зазначеного у протоколі договору №83 від 18.04.2019р. (закупівля UA-2019-03-18-000049-с) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №1 від 21.08.2019р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Тією ж додатковою угодою зменшено обсяг закупівлі та суму договору, що є правом Замовника. ТОВ «Екоіллічпродукт» при виконанні договірних зобов’язань не порушував умов контракту.
ТОВ «Екоіллічпродукт» надано завірену копію розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Статут.
Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВ «Екоіллічпродукт» є насамперед виробником продукції, а не дистриб’ютором, як інші учасники закупівлі. Основним видом економічної діяльності є перероблення молока, виробництво масла та сиру (10.51). Інші види діяльності, в тому числі роздрібна торгівля молочними продуктами, перевезення вантажів, послуги щодо складування та зберігання тощо, відображені в Статуті товариства.
Згідно з ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 ГКУ суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом. Подібний висновок міститься і у ст. 3 ЦКУ. У ст. 91 ЦКУ зазначено, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то юридична особа має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії).
Як наслідок, суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР.
Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться у ЄДР. Головне призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, фізичних осіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010**). А сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації.
**Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 р. № 457. Код КВЕД не створює прав чи обов’язків для підприємств і організацій і не спричинює жодних правових наслідків.
Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу).
Так, наприклад, у п. 3.8 постанови пленуму ВГСУ від 29.05.2013 р. № 11 прямо зазначено, що цивільна правоздатність юридичної особи, за загальним правилом, є універсальною, тобто відповідна особа здатна мати такі ж громадянські права та обов’язки, як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати тільки людині (ч. 1 ст. 91 ЦКУ). А відтак ВГСУ вважає, що юридична особа має право вчиняти будь-які не заборонені законом правочини. Тому сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб’єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними, зокрема і отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) на види діяльності, не відображені у Витягу, але наявні у Статуті.
Щодо наданих документи щодо змісту обов’язкових процедур, програм-передумов повідомляємо наступне.
3. Учасник має діючий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 07.12.2018р. № 8О108.СУБХП.045-18 (дійсний до 06.12.2021р.). Сертифікат виданий Органом з сертифікації “Міжнародні стандарти і системи” ТОВ “НПП Міжнародні стандарти і системи”, Україна, 61072 м. Харків, просп. Науки, 43, оф. 3-1, код ЄДРПОУ 34953219 (атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації України № 8О108 від 20.02.2019р. та дійсний до 19.02.2022р.) на підставі результатів перевірки та оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів. Цим сертифікатом посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, складування, зберігання та транспортування молока, вершків, масла вершкового, сиру, сиркових виробів, сироватки, продуктів кисломолочних, молока незбираного згущеного з цукром, вод питних та напоїв безалкогольних згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав:
- довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007;
- сканований з оригіналу документ, про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю (Звіт від 02.10.2019р. з наглядового аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” на відповідність ДСТУ ISO 22000:2007 “Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”);
- скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч процедура П-8.5.4 “Отримання, зберігання та транспортування готової продукції”;
- реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг транспортування, зберігання за останні 6 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме:
• Журнал “Здоров’я. Гараж” ПП-02. Ф13.7
• Журнал контролю температури у кузові машина при завантаженні молочної продукції П-7.3 Ф.10
• Журнал “Здоров’я. Експедиція” ПП-02.Ф13.6
• Журнал “Контроль температури готової продукції перед відвантаженням” П-7.3 Ф.07
• Журнал “Мийка та дезінфекція спецавтотранспорту” ПП-03.Ф.01
• Журнал “Температура та вологість в камері готової продукції” П-7.3. Ф11.
2. У Учасника відсутня сертифікована система на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2007 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями.
У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав:
- довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007;
- скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч. процедура П-8.5.5 “Продажі”;
- реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг торгівлі (розповсюдження) за останні 9 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме:
• оборотно-сальдові відомості за останні 9 місяців.
3. Згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав реєстраційні записи лише стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч транспортування, зберігання.
4. Надані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Вважаємо, що підстав для відхилення наданої Учасником пропозиції немає.
Додатково повідомляємо, що при оприлюдненні пропозиції до складу тендерної документації через технічну помилку додано файл, що містить неповну інформацію щодо змісту обов’язкових процедур. Тому просимо не долучати «Д2.15.4 Зміст процедур.pdf» до розгляду.
На виконання вимог п. 10 Додатку 2 надано листи-згоди на обробку персональних даних працівників, зазначених у довідці про персонал. Сертифікати на підготовку спеціалістів, зазначених в протоколі розгляду тендерних пропозицій, не містять жодних персональних даних, тому згоди від працівників не потребують.

ВИМАГАЄМО:
Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» (протокол №529 від 28.12.2019р.), опублікований до закупівлі UA-2019-11-29-000960-c «Молочні продукти різні за кодом CPV за ДК 021-2015-15550000-8 (сметана не менш 20% жирності; йогурт не менш 2,5% жирності; кефір не менш 2,5 % жирності)»
Провести повторний розгляд пропозиції на відповідність умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2020 16:45
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Покровської міської ради Донецької області №529 від 28.12.2019 р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Екоіллічпродукт» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Порядок оскарження рішень замовника регламентується ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимога про відміну рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» та проведення повторного розгляд пропозиції на відповідність умовам тендерної документації не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-11-29-000960-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 05 січня 2020 13:59
Скарга на тендерну документацію Переможця ТОВ "Корнер-ПАК"
Засідання тендерного комітету Відділу освіти Покровської міської ради Донецької області протоколом № 538 від 28.12.2019р. визнало Переможцем ТОВ "КОРНЕР-ПАК" у закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 "Молочні продукти різні".
Онак виходячи з розгляду та налізу тендерної документації маються наступні суттєві недоліки та невідповідності:
Учасником ТОВ "КОРНЕР-РПАК" надано скановану копію сертифікату № MQ.80033.СУБХП.65-19 зареєстрованого 28 жовтня 2019 року, також до даного сертифікату надано скнкопії звіту №16-13/268 (далі - Звіт) "за результатами 2 етапу сертифікації - остаточної перевірки і оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів" затвердженого 28.10.2019року.
Аналізучючи Звіт Учасника, в арк.1 значиться що замовником аудиту та об'єктом аудиту є ТОВ "КОРНЕР-ПАК", вул. Ревуцького, 34/89, м. Київ, 02068, Україна, код ЄДРПОУ: 13535033. Однак, в арк. 9 п. 8.4. Готовність до надзвичайних ситуацій та регулювання на них вказано: Керівництво підприємства встановило, впровадило та підтримує методиккки керування потенційними надзвичайними ситуаціями та аваріями, що можуть вплинути на безпечність харчових продуктів, та які є доречними для ТОВ "ПРОДИНФО".
ТОВ "КОРНЕР-ПАК" розробило методику процесу Пр. 8.4-2019 "Готовність до аварійних та надзвичайних ситуаццій і реагування на них" в якій встановлено чітке визначеення завдань, відповідальностей та компетенції з метою, за необхідності, зекономити коштовний час і протистояти очікуваному хаосу та виконати всі заходи, яякі необхідні для цільового реагування на надзвичайну ситуацію.
Тобото, виходячі з цього не зрозуміло як керівництво ТОВ "ПРОДИНФО" (яке не є замовником та об'єктом аудиту) встановило, впровадило та підтримує методиккки керування потенційними надзвичайними ситуаціями та аваріями, що можуть вплинути на безпечність харчових продуктів, хоча саму методику процесу Пр. 8.4-2019 "Готовність до аварійних та надзвичайних ситуаццій і реагування на них" було розроблено ТОВ "КОРНЕР-ПАК".
Ураховуючи вищевказане, Звіт №16-13/268 "за результатами 2 етапу сертифікації - остаточної перевірки і оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів" затвердженого 28.10.2019року, складено з поркшенням, а значить, це ставить під сумнів дотримання встановленого порядку отримання Учасником ТОВ "КОРНЕР-ПАК" вказаного сертифікату № MQ.80033.СУБХП.65-19 зареєстрованого 28 жовтня 2019 року та, як наслідок, юридичну силу вказаного сертифікату.
Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” вважає, що Замовник не об’єктивно оцінив і розглянув тендерну пропозицію Переможця ТОВ "КОРНЕР-ПАК", не звернув увагу на суттєву невідповідність наданих документів та всупереч власних вимог не відхилив тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2020 08:50
Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Порядок оскарження рішень замовника регламентується ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

06 січня 2020 15:48
Запит до договорів.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 539 290,00
UAH з ПДВ
539 290,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" 656 404,00
UAH з ПДВ
656 404,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрпродукт" 656 476,00
UAH з ПДВ
656 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2019 10:41
Електронний підпис
14 грудня 2019 10:39
Цінова пропозиція_1555.pdf
14 грудня 2019 10:39
Блок схема.pdf
14 грудня 2019 10:39
Лист НАССР 22000_2018.pdf
14 грудня 2019 10:39
ПП-09.pdf
14 грудня 2019 10:39
пп-08.PDF
14 грудня 2019 10:39
пп-07.PDF
14 грудня 2019 10:39
пп-06.PDF
14 грудня 2019 10:39
ПП-05.PDF
14 грудня 2019 10:39
пп-04.PDF
14 грудня 2019 10:39
пп-03.PDF
14 грудня 2019 10:39
пп-02.PDF
14 грудня 2019 10:39
пп-01.PDF
14 грудня 2019 10:39
письмо.pdf
14 грудня 2019 10:39
П-8.5.5.PDF
14 грудня 2019 10:39
П-8.5.4.pdf
14 грудня 2019 10:39
П-8.4.1.PDF
14 грудня 2019 10:39
П-7.10.pdf
14 грудня 2019 10:39
п-7.10.4.PDF
14 грудня 2019 10:39
П-7.10.3.pdf
14 грудня 2019 10:39
П-7.3.pdf
14 грудня 2019 10:39
П-6.1.pdf
14 грудня 2019 10:39
П-5.7.pdf
14 грудня 2019 10:39
п-5.6.2.PDF
14 грудня 2019 10:39
П-5,8.PDF
14 грудня 2019 10:39
п-4.2.PDF
14 грудня 2019 10:39
ОСВ-11-19.PDF
14 грудня 2019 10:39
ОСВ-10-19.PDF
14 грудня 2019 10:39
ОСВ-09-19.PDF
14 грудня 2019 10:39
ОСВ-8-19.PDF
14 грудня 2019 10:39
ОСВ-7-19.PDF
14 грудня 2019 10:39
ОСВ-6-19.PDF
14 грудня 2019 10:39
ОСВ-5-19.PDF
14 грудня 2019 10:39
ОСВ-4-19.PDF
14 грудня 2019 10:39
ОСВ-3-19.PDF
14 грудня 2019 10:39
ОСВ 2-19.PDF
14 грудня 2019 10:39
ЖЗдоровье гараж21-28.06.PDF
14 грудня 2019 10:39
ЖЗдор экспедиция с 27.11.PDF
14 грудня 2019 10:39
Ж Здоровье гараж 29-30.06.PDF
14 грудня 2019 10:39
Программи.PDF
14 грудня 2019 10:39
Графік навчання.pdf
14 грудня 2019 10:39
Довідка працівники.pdf
14 грудня 2019 10:39
Д2.12.3.1 АН8016 копії.pdf
14 грудня 2019 10:39
Д2.12.3.1 АН7409 копії.pdf
14 грудня 2019 10:39
Лист-гарантія.pdf
14 грудня 2019 10:39
Довідка ліцензія.pdf
14 грудня 2019 10:39
Д2. 11Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екоіллічпродукт"

Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"

ТОВ "Укрпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 539 290,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 14:21
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"
#13535033
Переможець 656 404,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"
#13535033
656 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:09
дод уг 2 до дог 5.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 17:43
Договір №5 укладений
20 січня 2020 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 313 162,63
UAH (в тому числі ПДВ 52 193,77 UAH)