Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з набору та обробки текстів і комп’ютерної верстки
Очікувана вартість
63 820,00 UAH
UA-2019-11-29-000940-c 36397b5baa8f4f708d530d0be7f76a3b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Юрій

380442902057 uik.yuri.marchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Український інститут книги"
Код ЄДРПОУ: 41137547
Вебсайт: http://book-institute.org.ua/
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лаврська,9
Контактна особа: Марченко Юрій
380442902057
uik.yuri.marchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79550000-4: Послуги з набору та обробки текстів і комп’ютерної верстки


Переформатування текстових матеріалів із електронного формату PDF у електронний формат ePub відповідно до стандартів до електронного видання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 79550000-4 Послуги з набору та обробки текстів і комп’ютерної верстки (переформатування текстових матеріалів із електронного формату PDF у електронний формат ePub відповідно до стандартів до електронного видання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, місто Київ, Київ, Лаврська 9 корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 79550000-4 — Послуги з набору та обробки текстів і комп’ютерної верстки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюється за рахунок бюджетних коштів шляхом перерахування Замовником суми на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Сторонами акту приймання-передавання наданих послуг (далі – акт), за умови виділення Замовнику бюджетного фінансування. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

29 листопада 2019 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Санченко Антон Віталійович
#2431613717
Переможець 63 820,00
UAH
29 листопада 2019 13:40

Документи

29 листопада 2019 13:39
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:38
Протокол #10.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 13:44
Додаток №1 до Договору 342.PDF укладений
29 листопада 2019 13:43
Договір 342.PDF укладений
29 листопада 2019 13:42