Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютерне обладнання(Комп`ютерне обладнання для кабінету математики)
Очікувана вартість
333 203,00 UAH
UA-2019-11-29-000841-a a7f0d3be72fe4d6b95ba06826b4739e4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жук Андрій Артурович

+380433822006 osvita-hmilnik-rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хмільницької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141495
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, ВІнницька область, м.Хмільник, вулиця Столярчука,17
Контактна особа: Жук Андрій Артурович
+380433822006
osvita-hmilnik-rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2019 19:00
Очікувана вартість: 333 203,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 666,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп`ютерне обладнання для кабінету математики НВК "ЗШ І-ІІІ ст - ДНЗ" с.Сальниця.Джерела фінансування : Державний бюджет - 302912 грн та співфінансування з місцевого бюджету -30291грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп`ютерне обладнання(Комп`ютерне обладнання для кабінету математики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька обл., Хмільник, Столярчука,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 17:33
td мат. клас.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:05
Дата відповіді: 02 грудня 2019 16:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 ТД, а саме Примітка : Усі посилання у даному Додатку на виробника матеріалу, механізму, чи виробу , торговельну марку , тощо, вживаються у значенні "еквівалент".
Відповідно до Специфікації до Договору та Додатку 3 ТД учасниками закупівлі , у графі "найменування товару" має бути зазначено торгову марку та модель запропонованого товару.
Відповідно до розділу 5 пункту 1.3 ТД : "До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством."
А також, у Специфікації до Договору та Додатку 3 "Тендерній пропозиції" є відповідні графи де зазначається ціна з ПДВ та без.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 328 080,00
UAH з ПДВ
328 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2019 15:12
Електронний підпис
14 грудня 2019 15:08
Штатний розпис.pdf
14 грудня 2019 15:08
Сертифікати Newline.pdf
14 грудня 2019 15:08
Сертифікати Lenovo V130-15IKB.pdf
14 грудня 2019 15:08
Сертифікати HP.pdf
14 грудня 2019 15:08
Сертифікати Epson L4167.pdf
14 грудня 2019 15:08
Сертифікати Epson ELPDC13.pdf
14 грудня 2019 15:08
Сертифікати Epson EB-695Wi.pdf
14 грудня 2019 15:08
Свідоцтво ІМК.pdf
14 грудня 2019 15:08
Наказ (директор).pdf
14 грудня 2019 15:08
Лист-відгук (Тульчин).pdf
14 грудня 2019 15:08
Лист відгук (ПМСД).pdf
14 грудня 2019 15:08
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
14 грудня 2019 15:08
Гриф МОН на MozaBook.pdf
14 грудня 2019 15:08
Витяг з ЄДР (14.11.19).pdf
14 грудня 2019 15:08
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
14 грудня 2019 15:08
Авторизація Lenovo.pdf
14 грудня 2019 15:08
Авторизація ERC.pdf
14 грудня 2019 15:08
Авторизація Epson.pdf
14 грудня 2019 15:08
Авторизація AV-PRO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 грудня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій