Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Технічне переоснащення котельні із встановленням котла на альтернативному виді палива Професійно - технічного училища №14 смт. Вороновиця за адресою: 23252, Вінницька обл., Вінницький р-н., смт. Вороновиця, вул. Гагаріна, 1 (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
1 022 339,00 UAH
UA-2019-11-29-000840-a 0bdeea1e4042402c9a8319d87c5a1113
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Данильчук Надія Олександрівна

+380432587749 voron_ptu14@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ №14 смт.Вороновиця
Код ЄДРПОУ: 02539967
Місцезнаходження: 23252, Україна , Вінницька обл., Вороновиця, вул. Гагаріна 1
Контактна особа: Данильчук Надія Олександрівна
+380432587749
voron_ptu14@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 12:00
Очікувана вартість: 1 022 339,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 111,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічне переоснащення котельні із встановленням котла на альтернативному виді палива Професійно - технічного училища №14 смт. Вороновиця за адресою: 23252, Вінницька обл., Вінницький р-н., смт. Вороновиця, вул. Гагаріна, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23252, Україна, Вінницька область, смт. Вороновиця, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Для перерахування Генпідряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування) згідно п.3.2. рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного у п.3.1. Договору, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно п. 3.2.3. Договору Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3, 3.6. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Аванс 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо котла
Дата подання: 04 грудня 2019 16:50
Доброго дня! 1. В тендерній документації, а саме, в технічній специфікації Додаток № 1 вказано: Установлення котлiв стальних жаротрубних пароводогрiйних на твердому паливi теплопродуктивнiстю до 0,21 МВт [0,18 Гкал/год]. До 210 кВт може бути котел будь-якої потужності. Якої саме потужності котел Вам потрібен? 2. . Розмір забезпечення виконання договору складає 5% від вартості цінової пропозиції переможця торгів. - що мається на увазі у цьому пункті? Чи повертається забезпечення виконання договору? 3. Які саме документи мають бути подані в тендерній пропозиції по розрахунку ціни тендерної пропозиції відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" 978 378,29
UAH з ПДВ
978 378,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 11:12
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:47
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:47
13.13-6-1-1.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.12-2-1-10.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.11-2-1-9.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.10-2-1-8.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.9-2-1-7.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.8-2-1-6.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.7-2-1-5.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.6-2-1-4.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.5-2-1-3.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.4-2-1-2.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.3-2-1-1.pdf
10 грудня 2019 10:47
13.1-Договірна ціна.pdf
10 грудня 2019 10:47
12.2-Довідка з банку.pdf
10 грудня 2019 10:47
12.1- 1дф.pdf
10 грудня 2019 10:47
11.1-Проект договору.pdf
10 грудня 2019 10:47
10.2-Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2019 10:47
7.1-Ліцензія + додаток.pdf
10 грудня 2019 10:47
6.2-Санкці.pdf
10 грудня 2019 10:47
6.1- Довідка про санкції.pdf
10 грудня 2019 10:47
2.6-Підтвердження.pdf
10 грудня 2019 10:47
2.5-Протокол №3.pdf
10 грудня 2019 10:47
2.3-Лист згода Ільченко.pdf
10 грудня 2019 10:47
2.1-УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
10 грудня 2019 10:47
1.7-Протокол №4.pdf
10 грудня 2019 10:47
1.6-Дозвіл.pdf
10 грудня 2019 10:47
1.5-Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2019 10:47
1.4-Витяг з РПП.pdf
10 грудня 2019 10:47
1.3-Витяг з ЄДРЮО.pdf
10 грудня 2019 10:47
1.2-Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ"
#41627082
Переможець 978 378,29
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 13:44

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ"
#41627082
978 378,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 14:37
ДУ _4 продовження котельня.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 14:33
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 11:55
Додаткова угода _3 котельня.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 21:04
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:29
Додаткова угода _2 до Договору _158 від 17 грудня 2019 року.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 08:59
договір зміни до договору
24 грудня 2020 08:57
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 08:50
додаток укладений
18 грудня 2019 14:45
договір укладений
18 грудня 2019 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у з в ’язку із затримкою фінансування витрат замовника) продовжено строк дії договору до 31.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника)
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у з в ’язку із затримкою фінансування витрат замовника) продовжено строк дії договору до 31.12.2023р.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг на підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника)
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML