Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект телемедичного обладнання
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2019-11-29-000828-c 9483de1f695240b78defe47f5b233d3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Тетяна Миколаївна

+380680417155 shar.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Шаргородський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Шаргородської районної ради" Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 37337707
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вiнницька обл., ШАРГОРОД, вул. Чорновола, 9а
Контактна особа: Бойко Тетяна Миколаївна
+380680417155
shar.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:34
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:34
Очікувана вартість: 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Комплект телемедичного обладнання: -сумка для транспортування; -електрокардіограф; -спірометр портативний; -стетоскоп; -пульсоксиметр; -автоматичний тонометр для вимірювання артеріального тиску та частоти пульсу; -автоматичний термометр для швидкого вимірювання температури на лобі; -апарат для вимірювання рівня глюкози та холестерину; -цифровий дерматоскоп; -оглядова камера; -планшетний ПК; -монітор життєво-важливих показників.

Комплект телемедичного обладнання:
-сумка для транспортування;
-електрокардіограф;
-спірометр портативний;
-стетоскоп;
-пульсоксиметр;
-автоматичний тонометр для вимірювання артеріального тиску та частоти пульсу;
-автоматичний термометр для швидкого вимірювання температури на лобі;
-апарат для вимірювання рівня глюкози та холестерину;
-цифровий дерматоскоп;
-оглядова камера;
-планшетний ПК;
-монітор життєво-важливих показників.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт.
Комплект телемедичного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23500, Україна, Вiнницька область, ШАРГОРОД, м.Шаргород, вул.Чорновола, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 12:50
тендерна документація ПМД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000005 ● f4517317593c4985b5380ed7a298c22a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 16:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.07.2020 №38
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.07.2020 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-11-29-000828-c 29.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-20 08:15:11

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі комплекту телемедичного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-29-000828-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 27 грудня 2019 року №334?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-23 19:49:29

Пояснення до закупівлі UA 2019-11-29-000828-с

Не оприлюднено звіт про виконання договору від 27 грудня 2019р. №334

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Gорушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу усунено шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю від 27.12.2019р. №334 (UA-2019-11-29-000828-c.

2020-08-06 18:08:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МЕДМИР" 657 000,00
UAH з ПДВ
657 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью "Медіон" 660 000,00
UAH з ПДВ
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 17:21
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:20
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:19
Документи переможця.pdf
20 грудня 2019 17:02
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:01
Документи переможця.pdf
13 грудня 2019 14:49
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:39
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 14:07
Сертифікат Подліннов.pdf
13 грудня 2019 14:07
СЕРТИФ_КАТ-4.pdf
13 грудня 2019 14:06
АВТОРИЗАЦИЯ-6.pdf
13 грудня 2019 14:06
BP-10BB ua-1.pdf
13 грудня 2019 14:06
UA.032CT.0017-19 _TB-X104L.pdf
13 грудня 2019 14:06
lenovo_tab_e10.pdf
13 грудня 2019 14:06
UA.032.D.00029-19 _TB-X104L.pdf
13 грудня 2019 14:06
Decl RoHS _ TB-X104L.pdf
13 грудня 2019 14:06
сертификат инженера.PDF
13 грудня 2019 14:06
QMS сертифікат ДС.PDF
13 грудня 2019 14:06
MD сертифікат ДС.PDF
13 грудня 2019 14:06
DE300 Інструкція v3.4.pdf
13 грудня 2019 14:06
Декларація.pdf
13 грудня 2019 14:06
289-75 Лоран Груп .pdf
13 грудня 2019 14:06
Декларація №02_01_LipidoCare.pdf
13 грудня 2019 14:06
Analyzer SD LipidoCare.pdf
13 грудня 2019 14:06
POWER OF ATTORNEY.pdf
13 грудня 2019 14:06
CERTIFICATE_ENGINEER.pdf
13 грудня 2019 14:06
Инструкция Д Фрей М-100А.pdf
13 грудня 2019 14:06
модуль D_DTF-60.pdf
13 грудня 2019 14:06
устав медион 006.jpg
13 грудня 2019 14:06
устав медион 005.jpg
13 грудня 2019 14:06
устав медион 004.jpg
13 грудня 2019 14:06
устав медион 003.jpg
13 грудня 2019 14:06
устав медион 002.jpg
13 грудня 2019 14:06
устав медион 001.jpg
13 грудня 2019 14:06
МЕДИОН 005.jpg
13 грудня 2019 14:06
МЕДИОН 002.jpg
13 грудня 2019 14:06
МЕДИОН 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕДМИР"

Товариство з обмеженою відповідальністью "Медіон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МЕДМИР"
#33586230
Переможець 657 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МЕДМИР"
#33586230
657 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:55
Договір посставки №334 від 27.12.19р..pdf укладений
27 грудня 2019 10:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 657 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 981,31 UAH)