Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
55 563,72 UAH
UA-2019-11-29-000786-a ccb862dc98ac42608b666d7309c09d23
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваник Людмила Йосипівна

+380444612440 ivanyk-li@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "НВЦТД "Техдіагаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 24746520
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛИНСЬКА, будинок 56
Контактна особа: Іваник Людмила Йосипівна
+380444612440
ivanyk-li@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 14:37
Очікувана вартість: 55 563,72 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000275-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне». Джерело фінансування: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 шт
Ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 шт
Олівець чорнографітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Маркер перманентний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
80 пак
Біндер для паперу 19 мм упак. 12 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
80 пак
Біндер для паперу 32 мм упак. 12 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Скотч 48*66 прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Гумка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 пак
Файл для документів А4 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Степлер 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
Папір А1 рулонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 пак
Обкладинка ПВХ А4 прозора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 пак
Обкладинка картон А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 пак
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 12:26
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Тендерна документація на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)» не містить посилання на торгову марку або модель.
- У Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в таблиці ст.6: «Характеристики запропоновані учасником» передбачена вимога * - зазначити: який товар учасник зобов’язаний передати (поставити) замовнику, вказавши: найменування товару, назву виробника; назву країни походження; технічні та/або інші характеристики запропонованого Товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (у разі надання еквіваленту Товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару).
- В п.5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено про те, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Інформацію про методику оцінки тендерних пропозицій викладено в п.1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Додатково інформуємо, що тендерна документація на дану закупівлю знаходиться на порталі уповноваженого органу у вільному доступі (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-29-000786-a ).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-29-000786-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 19 грудня 2019 09:51
Не відповідність кваліфікаційним вимогам.
Шановний Замовник.
Відповідно до умов тендерної документації ,а саме Додаток 2 до тендерної документації 19-152, Участник повинен надати скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного* договору на постачання (конкретизується відповідно до предмету договору) із зазначенням назв, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону Замовника(ів) протягом 2018-2019 років.
ПП "АГАПІТ КС" надало у своїй пропозиції довідку про виконання аналогічних договорів без зазначення ЄДРПОУ контрагентів та ДК 021:2015 предмета закупівлі. Окрім того у довідці зазначена така позиція як телефоний аппарат ,- ця продукція жодним чином не відноситься до необхідного класіфікатора ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне,хоча Участник зафіксував відповідність цьому класифікатору у своїй довідці.
Також Участником ПП "АГАПІТ КС частково надані сертифікати якості які не відносяться до торгових марок які зафіксовані у пропозиції.
Відповідно до Закону України про закупівлі та ст.28 просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ПП "АГАПІТ КС як таку що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2019 11:48
На Вашу вимогу повідомляємо, що пропозиція учасника буде розглянута замовником в терміни та на виконання умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-29-000786-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 21 грудня 2019 10:01
Не відповідність умовам тендерної документації.
Відповідно до до тендерної документації 19-152 участник повинен зазначити: який товар учасник зобов’язаний передати (поставити) замовнику, вказавши: найменування товару; назву виробника; назву країни походження; технічні та/або інші характеристики запропонованого Товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (у разі надання еквіваленту Товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару).
У своїй пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" вказує характеристики офісного паперу Xerox Premier без необхідних показників похилу які є невідємною частиною властивостей паперу , і впливають на його остаточні характеристики. Данні показники зафіксовані у сертифікаті якості який надало ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ К.С"
Просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ПП"АГАПІТ К.С" як таку що не відповідаю умовам Додатку №1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2019 11:48
На Вашу вимогу повідомляємо, що пропозиція учасника буде розглянута замовником в терміни та на виконання умов тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" 39 739,89
UAH
38 627,00
UAH
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 40 747,75
UAH
38 922,25
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 48 561,75
UAH
48 561,75
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 53 164,00
UAH
53 164,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 14:06
Ручки, маркери.pdf
17 грудня 2019 14:06
SES_TPPS_oblozhka_03-11-17.PDF
17 грудня 2019 14:06
Xerox premier.jpg
17 грудня 2019 14:06
Загальна довідка.pdf
17 грудня 2019 14:06
лист згода.pdf
17 грудня 2019 14:06
Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2019 14:06
витяг 2018.pdf
17 грудня 2019 14:06
Устав.pdf
17 грудня 2019 14:06
Наказ на директора.pdf
17 грудня 2019 14:06
Решение на директора.pdf
17 грудня 2019 14:06
ТЕНДЕРПОЛНИЙ200619.pdf
17 грудня 2019 14:06
опитувальник.pdf
17 грудня 2019 14:06
В1дгукГринченко.pdf
17 грудня 2019 14:06
Договра.pdf
17 грудня 2019 14:06
Довідка досвід.pdf
17 грудня 2019 14:06
відпов-ть тех характер.pdf
17 грудня 2019 14:06
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 17:20
Електронний підпис
03 лютого 2020 17:19
Довідка ДФС (до 09. 02.).pdf
30 січня 2020 10:59
Електронний підпис
30 січня 2020 10:56
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
30 січня 2020 10:56
Лист гарантія по ст 17.pdf
30 січня 2020 10:56
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
30 січня 2020 10:56
Довідка МВС (до 21.02).pdf
30 січня 2020 10:56
Довідка ДФС (до 27.01.20).pdf
20 січня 2020 10:01
Електронний підпис
14 січня 2020 10:02
Довідка МВС до 26.01.20.pdf
14 січня 2020 10:02
Довідка ДФС (до 18.01.20).pdf
14 січня 2020 10:02
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
16 грудня 2019 12:33
Електронний підпис
16 грудня 2019 12:32
Опитувальник (Дод. 5 а).pdf
16 грудня 2019 12:32
Проект договору (Дод. 4).pdf
16 грудня 2019 12:32
МВС 29.11.pdf
16 грудня 2019 12:32
Лист про санкнції.pdf
16 грудня 2019 12:32
ДФС до 16.12.pdf
16 грудня 2019 12:32
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
16 грудня 2019 12:32
Довідка НАЗК до 12. 01. 20.zip

Публічні документи

17 грудня 2019 15:46
Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"
#41723320
Відхилено 38 627,00
UAH
13 січня 2020 16:33
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Переможець 38 922,25
UAH
28 січня 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
38 922,25
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 12:10
Дог_ТДГ-12_2002000058_170220_ТовБраво_ПАП.pdf укладений
18 лютого 2020 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 15 липня 2020
Сума оплати за договором: 46 706,70
UAH (в тому числі ПДВ 7 784,45 UAH)