Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV ДК 021:2015 - 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Очікувана вартість
910 000,00 UAH
UA-2019-11-29-000693-b a5278c26f4ca44aab02061da42bc2d18
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Миколаївна Островська

+380994330499 chop@carpathia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧОПСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04053737
Вебсайт: http://Chop-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 89502, Україна , Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Берег, 2
Контактна особа: Оксана Миколаївна Островська
+380994330499
chop@carpathia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Протоколом тендерного комітету Чопської міської ради за № 24 від 08.11.2019 року було прийнято рішення про повторне оголошення закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць в місті Чоп на 2020 рік.
Відповідно до звіту про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-08-000985-b, дата формування 24 листопада 2019 року та звіту про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-17-000666-b, дата формування 01 листопада 2019 року, торги на закупівлю послуги за кодом ДК 021:2015 - 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць) повторно не відбулись.
Пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Згідно останнього абзацу ч. 1 ст. 35 Закону замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
На виконання протокольного рішення тендерного комітету Чопської міської ради за № 27 від 25.11.2019 року головою тендерного комітету було направлено на юридичну адресу Комунального підприємства Чопської міської ради «Чистий Чоп» (код ЄДРПОУ 40361719) запрошення про участь у переговорній процедурі на закупівлю послуг ДК 021:2015 - 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (лист Чопської міської ради від 25.11.2019 року № 03-17/3186).
Комунальне підприємство Чопської міської ради «Чистий Чоп» створено у 2016 році та надає з 2017 року в місті Чоп послуги із прибирання та підмітання вулиць, про що свідчать Договір № 57/2017 про закупівлю послуг за державні кошти від 13.03.2017 року, Договір № 05-25/3 про закупівлю послуг за державні кошти від 16.01.2018 року, Договір № 3 на надання послуг з прибирання та підмітання вулиць від 08.01.2019 року, типовий договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Чоп від 03.05.2019 року.
За результатами проведених переговорів сторонами погоджено обсяг закупівлі та її очікувану вартість на 2020 рік, про що складено протокол переговорів тендерного комітету Чопської міської ради від 29.11.2019 року № 29.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 11:32
Оскарження наміру укласти договір: 10 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Закупівля послуги на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по факту наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

29 листопада 2019 11:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЧОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЧИСТИЙ ЧОП"
#40361719
Переможець 910 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 11:32

Документи

29 листопада 2019 11:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 11:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЧОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЧИСТИЙ ЧОП"
#40361719
910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 11:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 12:03
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
01 березня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:08
Додаткова угода № 3 до договору № 526.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 11:48
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
14 січня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:05
526.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:05
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:29
Договір 526 про закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць.pdf укладений
10 грудня 2019 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться у зв’язку із прийнятим рішення 47 сесії 7 скликання, позачергове засідання Чопської міської ради від 23.12.2019 року № 1 «Про міський бюджет м. Чоп на 2020 рік». Сторони уклали додаткову угоду до Договору про закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць від 10.12.2019 року № 526 (далі – Договір) про наступне: 1. Внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 та пункту 10.1. розділу 10 Договору в новій редакції наступного змісту: «Пункт 3.1. Ціна Договору становить 860 000 (вісімсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок) з врахуванням ПДВ». «Пункт 10.1. Цей Договір набирає чинності з 01.01.2020 року і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині розрахунків та сплати штрафних санкцій – до повного виконання Сторонами умов Договору. 2. Додаток № 2 до Договору викласти у новій редакції, який є невід’ємною частиною основного договору. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 526
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до основного Договору вносяться у звязку із відкриттям нових розрахункових рахунків сторонами . Внесено зміни до розділу 13 Договору про закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць від 10.12.2019 року № 526 шляхом викладення його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 526
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду до Договору про закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць від 10.12.2019 року № 526 про наступне: Внести зміни до пункту 5.1. розділу 5, пункту 10.1. розділу 10 Договору в новій редакції наступного змісту: «Пункт 5.1. Строк надання послуг: з 01.01.2020 року по 01.03.2021 року». «Пункт 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 01 березня 2021 року, а в частині розрахунків та сплати штрафних санкцій – до повного виконання Сторонами умов Договору». Всі інші умови Договору залишаються без змін. Видатки затверджено рішенням 2 сесії VІII скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 23.12.2020 р. № 29.
Номер договору про закупівлю: 526
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Пункт 5.1. Строк надання послуг: з 01.01.2020 року по 19.03.2021 року». «Пункт 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 19 березня 2021 року, а в частині розрахунків та сплати штрафних санкцій – до повного виконання Сторонами умов Договору» Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 526
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 19 березня 2021
Сума оплати за договором: 854 662,75
UAH (в тому числі ПДВ 142 443,79 UAH)