Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Київського району м.Одеси
Очікувана вартість
632 400,00 UAH
UA-2019-11-29-000677-a 12cff5bc04ef4e12a954ced293c2332e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коливушко Світлана Анатоліївна

+380487530042 cfkievskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9
Контактна особа: Коливушко Світлана Анатоліївна
+380487530042
cfkievskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 15:48
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 15:48
Початок аукціону: 18 грудня 2019 14:12
Очікувана вартість: 632 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 162,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18972 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Київського району м.Одеси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Київського району м.Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату на користь Виконавця на підставі Акту(ів) приймання - передачі наданих послуг, підписаного(их) Виконавцем та керівником відповідного закладу освіти, протягом 90 банківських днів з дати надання Послуг за наявності відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 15:35
Перелік змін до тендерної документації ТО АПС.doc
09 грудня 2019 15:35
ТД ТО АПС зі змінами.doc
09 грудня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 15:35
Перелік змін до тендерної документації ТО АПС.doc
09 грудня 2019 15:35
ТД ТО АПС зі змінами.doc
29 листопада 2019 15:44
ТД ТО АПС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка матеріально-технічна база
Дата подання: 05 грудня 2019 10:48
Дата відповіді: 09 грудня 2019 15:27
Умовами тендерної документації, а саме Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником в п.1.1. передбачено надання довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт згідно Таблиці 1. Дана таблиця містить графу рік випуску або термін експлуатації (років). Слід зазначити, що вимога щодо надання даної інформації є дискримінаційною. Зокрема, Замовником передбачено, що обладнання, машини і механізми можуть бути в учасника процедури закупівлі наявні на праві власності або користування чи залучення. Таким чином, оскільки обладнання та матеріально-технічна база для виконання робіт може використовуватися Учасниками на підставі договорів оренди, співпраці, користування чи надання послуг тощо, то інформацією щодо року випуску або терміну експлуатації (років) Учасник може не володіти з незалежних від нього причин. Варто зазначити, що відповідно до ст. 16 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)передбачають, що замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В той же час, закон не надає права замовнику вимагати від учасника інформацію щодо року випуску або терміну експлуатації (років) та незрозуміло для чого взагалі вимагається така інформація. Окрім цього, не зрозуміло, яким чином зазначення цієї інформації підтвердить наявність в учасника обладнання та матеріально-технічну базу. Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, звертаємося до вас з вимогою внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення вимоги, щодо необхідності надання інформації щодо року випуску або терміну експлуатації (років) обладнання та матеріально-технічної бази
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваш запит повідомляємо про таке. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Тендерна документація складається замовником згідно з вимогами, встановленими ст.22 Закону. Частиною 2 ст. 22 Закону встановлено вимоги до тендерної документації, зокрема, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Слід зазначити, що спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям замовник встановлює самостійно. Одним із кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, є наявність обладнання та матеріальної бази. Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження відповідності учасника цьому критерію, учасник має надати Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, за формою, визначеною у Додатку №4 до тендерної документації. Дана форма містить графу «Рік випуску або термін експлуатації (років)». У разі використання учасником у своїй діяльності обладнання, яке не є його власністю, у зазначеній вище графі учасник має зазначити термін дії договору оренди, співпраці, користування чи надання послуг тощо. Таким чином вважаємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та не обмежує коло учасників для участі у цій процедурі закупівлі.
Підтвердження наявності транспорту
Дата подання: 05 грудня 2019 10:55
Дата відповіді: 09 грудня 2019 15:28
Доброго дня! Замовником встановлено вимогу щодо наявності автотраспорту, який може бути в оренді. Належним підтвердженням наявності орендованого автотранспорту, згідно умов тендерної докумнтації, ввжатиметься оригінал або копія договору оренди. Підскажіть, будь ласка, чи вважатиметься належним підтвердженням наявності автотранспорту в Учасника, надання останнім договору суборенди на автотранспорт? Та чи не стане надання учасником договору суборенди на автотранспорт підставою для відхилення тендерної пропозиції такого Учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації? Наперед вдячні вам за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваш запит повідомляємо про таке. Надання у складі тендерної пропозиції договору суборенди автотранспорту вважатиметься належним підтвердженням наявності автотранспорту в учасника та не буде підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Наявність автотранспорту має забезпечити оперативне прибуття персоналу учасника на об’єкт замовника для усунення несправності в будь який день терміну дії Договору та для виконання послуг згідно Технічних вимог, визначених у Додатку №3 до тендерної документації.
Копії документів, підтверджуючих кваліфікацію працівників
Дата подання: 05 грудня 2019 11:01
Дата відповіді: 09 грудня 2019 15:29
В пп. 2.2. п.2 Додатку №4 до тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо надання копій документів, підтверджуючих кваліфікацію працівників. Надайте, будь ласка, відповідь, копії яких саме документів ввжатимуться належним підтвердженням кваліфікації працівників?
Відповідь: Доброго дня. На Ваш запит повідомляємо про таке. Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, учасник має надати копії документів, підтверджуючих кваліфікацію працівників. Документами, які підтверджують кваліфікацію працівників учасника можуть бути: посвідчення, свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, інший документ у якому обов’язково має бути зазначено назва установи, яка видала відповідний документ, прізвище, ім’я та по батькові, спеціальність/кваліфікація, розряд працівника. Окрім того, учасник може надати протоколи, рішення кваліфікаційної комісії про присвоєння кваліфікації та видачу відповідного документу про проходження навчання/підвищення кваліфікації. Кількість працівників та їх кваліфікація повинна відповідати вимогам Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
строк надання послуг
Дата подання: 06 грудня 2019 14:44
Дата відповіді: 09 грудня 2019 15:30
В Тендерній документації т а в Проекті договору вказаний строк надання послуг пртягом 2020 року. А в Технічному завданні вказана зовсім інша інформація, а саме зазначено, що послуги повинні надаватися вам до 31 грудня 2019 року. Вкажіть, будь ласка, конкретний термін надання послуг.
Відповідь: Доброго дня. Строк надання послуг – протягом 2020 року. В Технічні вимоги (додаток №3 до тендерної документації) внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 576 178,08
UAH з ПДВ
576 178,08
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Спецавтоматика-2007" 616 521,00
UAH з ПДВ
616 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 09:31
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:20
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:18
Тендерна пропозиція.PDF
17 грудня 2019 13:18
Копія Статуту.PDF
17 грудня 2019 13:18
Довідка про Ліцензію.PDF
17 грудня 2019 13:18
Відгук.pdf
17 грудня 2019 13:18
Акти огляду об'єктів.PDF

Публічні документи

17 грудня 2019 14:04
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:02
статут підприємства.pdf
17 грудня 2019 14:02
пропозиція.PDF
17 грудня 2019 14:02
банківська гарантія.rar
17 грудня 2019 14:02
акти огляду об'єктів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

ПП "Спецавтоматика-2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
Переможець 576 178,08
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 13:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
576 178,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 15:01
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 20:34
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 12:36
Повідомлення про внесення змін до договору ТО АПС 1.pdf зміни до договору
28 січня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 15:15
договір укладений
10 січня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів, а саме у зв’язку з тим, що Виконавець здобув статус платника податку на додану вартість - загальна вартість за Договором складає 576178,08 грн. у тому числі ПДВ (20%) 96029,68 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 564 474,03
UAH